abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134720482
Mijn zusje heeft anorexia en wat is dat een aanstellerig manipulatief wijf zeg, beetje op ijsklontjes kauwen om sympathie te wekken voor haar "ziekte".
Ze is 33 en woont nog steeds thuis en mijn moeder doet echt alles voor haar, beetje gejank en wat zielig gedoe en ik zie mijn moeder weer zwaar in de stress schieten. Ik heb het met mijn ma er over gehad en ze kan haar gewoon niet los laten.
En ja hoor ze weegt weer 30 kg, ze zit nu aan de sondevoeding en wordt weer non-stop bediend door mijn ouders. Straks is ze weer thuis weegt ze wat meer en door al dat gekut hoeft ze maar een belletje te rinkelen en mijn ma staat weer voor haar neus.
Dit is triest voor mijn ouders, dat wijf heeft gewoon een schop onder haar reet nodig.
Ik begrijp niet hoe ze zo kunnen leven.
Some men are born sodomites, some achieve sodomy, and some have sodomy thrust upon them...
pi_134720579
terechte klacht. Sterkte er mee.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_134720613
Sondevoeding stopzetten en laten sterven.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 26 december 2013 @ 17:30:09 #4
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_134720619
Pics van je zusje :9~
  donderdag 26 december 2013 @ 17:30:29 #5
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_134720635
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:29 schreef tetouaribo het volgende:
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_134720673
fotos maken en haar er mee confronteren, denk dat dat de enige manier is om te laten veranderen
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_134720698
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:29 schreef chroestjov het volgende:
Sondevoeding stopzetten en laten sterven.
Ik was ook geneigd iets in deze richting te zeggen. Maar ja, het blijft je zusje. Een pak slaag zal vast niet helpen. Anders was dat zusje er al van genezen.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_134720842
Vaaggeee ziekte, volgens mij valt dat door niemand te begrijpen, zelfs niet door de patient zelf (hoop ik tenminste voor ze)
Rustig aan.
pi_134720895
Nou, dan geef jij haar toch een schop onder haar kont i.p.v. hier te klagen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_134720986
klap dr
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_134720992
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:31 schreef Haque het volgende:
fotos maken en haar er mee confronteren, denk dat dat de enige manier is om te laten veranderen
Ik zou nog even doordenken.. Als het werkelijk zo makkelijk was, waren er veel minder anorexia patiënten in ons land.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_134721074
Verliest ze haar haren al en gebit, reken maar dat het dan een knappe meid zal worden
  donderdag 26 december 2013 @ 17:44:06 #13
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_134721107
quote:
Ze wordt waarschijnlijk al elke dag geconfronteerd met zulke foto's in modeblaadjes enzo, en dat is juist haar ideaalbeeld.
pi_134721128
TS is dik
-nee-
pi_134721160
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:43 schreef LittleLady het volgende:
Verliest ze haar haren al en gebit, reken maar dat het dan een knappe meid zal worden
Dat nog net niet, maar ze wordt wel niet meer ongesteld. :')
Some men are born sodomites, some achieve sodomy, and some have sodomy thrust upon them...
  donderdag 26 december 2013 @ 17:46:10 #16
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_134721161
Ik wil dat botte zusje van je wel eens snoeihard neuken. Tot haar knokige bekken een kleurrijk geheel van kneuzingen en botbreuken zijn.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 december 2013 @ 17:48:06 #17
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_134721213
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:46 schreef Dven het volgende:
Ik wil dat botte zusje van je wel eens snoeihard neuken. Tot haar knokige bekken een kleurrijk geheel van kneuzingen en botbreuken zijn.
ik vind dit wel een ban waard, dit gaat gewoon te ver
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_134721218
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:46 schreef SaucyCock het volgende:

[..]

Dat nog net niet, maar ze wordt wel niet meer ongesteld. :')
Moet je dat maar zeggen, dat ze vast heel knap is als de tanden eruit liggen en ze kaal word, word ze vast wel foto model mee, met de wapperende theezakjes die voor borsten moeten doorgaan
  donderdag 26 december 2013 @ 17:50:48 #19
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_134721286
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:48 schreef droommoord het volgende:

[..]

Pas maar op met wat je zegt. Om een ban vragen is er eentje krijgen. Derhalve TR gemacht. Gedraag je nou eens man en laat mensen in hun waarde om hun seksuele voorkeur. Of ze nu seks met negers, andere mannen, dikke mormels of van die magere anorexia patientjes met een bobblehead willen. :{
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 december 2013 @ 17:52:16 #20
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_134721320
Misschien moet jij je zusje op laten nemen in een gesloten kliniek, ik zie geen andere opties.

Sinds welke leeftijd heeft zij anorexia?
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  donderdag 26 december 2013 @ 17:52:21 #21
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_134721323
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:50 schreef Dven het volgende:

[..]

Pas maar op met wat je zegt. Om een ban vragen is er eentje krijgen. Derhalve TR gemacht. Gedraag je nou eens man en laat mensen in hun waarde om hun seksuele voorkeur. Of ze nu seks met negers, andere mannen, dikke mormels of van die magere anorexia patientjes met een bobblehead willen. :{
als dat vragen een ban waard was okee dan, als het zo moet dan maar niet he :/
  donderdag 26 december 2013 @ 17:52:24 #22
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_134721325
11
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:48 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Moet je dat maar zeggen, dat ze vast heel knap is als de tanden eruit liggen en ze kaal word, word ze vast wel foto model mee, met de wapperende theezakjes die voor borsten moeten doorgaan
Ben je nu echt zo simpel dat je denkt dat iemand met anorexia vatbaar is voor dit soort 'nonsens' ?
  donderdag 26 december 2013 @ 17:52:53 #23
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_134721339
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:52 schreef droommoord het volgende:

[..]

als dat vragen een ban waard was okee dan, als het zo moet dan maar niet he :/
Inderdaad. Dus ik hoop dat de MOD's je gunstig gezind zijn. Anders : Tot over een paar dagen.
pi_134721347
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:30 schreef Woelwater het volgende:
Pics van je zusje :9~
  donderdag 26 december 2013 @ 17:54:10 #25
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_134721380
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:52 schreef Dven het volgende:

[..]

Inderdaad. Dus ik hoop dat de MOD's je gunstig gezind zijn. Anders : Tot over een paar dagen.
:|W
pi_134721413
Sterkte met je zusje.
  donderdag 26 december 2013 @ 17:58:08 #27
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_134721476
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:54 schreef droommoord het volgende:

[..]

:|W
ok.
pi_134721481
Ach, er wordt door veel mensen die niet weten hoe de ziekte werkt vaak nogal lacherig over gedaan waarmee patiënten worden afgescheept als aanstellers.

Ik heb een jaar een relatie gehad met iemand met borderline anorexia (niet te verwarren met gewoon borderline trouwens) en dat word je echt helemaal niet vrolijk van. Die mensen zijn zichzelf niet. Enige manier om eraf te komen is hele zware therapie. Die is niet niks, ook niet voor de directe omgeving. Mijn ex is er inmiddels weer bovenop, maar dat heeft haar bijna 3 jaar gekost.

Zeer terechte klacht.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_134721584
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:52 schreef Dven het volgende:
11

[..]

Ben je nu echt zo simpel dat je denkt dat iemand met anorexia vatbaar is voor dit soort 'nonsens' ?
Door iemand keihard op de feiten te drukken, bereik je meer mee dan meegaan in hun ziekte, daarbij mogen ze wel wat harder voor dit soort mensen optreden, dwangmatige voeding en therapie, en niet pamperen alsof ze zielig zijn, zo zielig zijn ze niet, ze 'praten' zichzelf die ziekte aan.
pi_134721603
Anorexia is zo'n nare ziekte :{ Niet alleen voor de persoon zelf maar voor iedereen in zijn/haar omgeving, sterkte ts!
pi_134721643
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 18:04 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Door iemand keihard op de feiten te drukken, bereik je meer mee dan meegaan in hun ziekte, daarbij mogen ze wel wat harder voor dit soort mensen optreden, dwangmatige voeding en therapie, en niet pamperen alsof ze zielig zijn, zo zielig zijn ze niet, ze 'praten' zichzelf die ziekte aan.
Nee.

Dat werkt als iemand zich aanstelt of gewoon chagrijnig is. Niet bij iemand met een persoonlijkheidsstoornis. Met die aanpak van jou, maak je de kans dat een anorexia patiënt er bovenop komt aanzienlijk kleiner. Ik snap je reactie, maar hij komt voort uit totale onwetendheid en werkt bijzonder averechts.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 26 december 2013 @ 18:08:27 #32
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_134721663
quote:

[..]

Als je had geweten hoe behandelingen er uit zien, dan had je ook geweten dat er geen gepamper is. Dan weet je ook dat het geen zichzelf aangesproken ziekte is.

Maar ongetwijfeld dat jij weer zal denken dat al die anorexiapatienten wel genezen wanneer jij, de grote LittleLady, even een babbeltje met ze maakt. _O_
  donderdag 26 december 2013 @ 18:09:26 #33
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_134721684
quote:
13s.gif Op donderdag 26 december 2013 18:07 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee.

Dat werkt als iemand zich aanstelt of gewoon chagrijnig is. Niet bij iemand met een persoonlijkheidsstoornis. Met die aanpak van jou, maak je de kans dat een anorexia patiënt er bovenop komt aanzienlijk kleiner. Ik snap je reactie, maar hij komt voort uit totale onwetendheid en werkt bijzonder averechts.
Gewoon lekker oude stijl een slang in de strot douwen en er sondevoeding doorheen laten gieren joh. Komt helemaal goed! ^O^

:')
pi_134721854
quote:

[..]

Jij hebt geen flauw idee wat anorexia is...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_134721883
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:46 schreef Dven het volgende:
Wat een kneusje.
pi_134721892
Jezus man ook al is dit klb, iets meer respect mag je daar best voor opbrengen.

Als dit niet verzonnen is, is het gewoon hartstikke zielig. Eigenlijk is jullie hele gezin "ziek", iedereen lijdt onder de ziekte van jouw zus. Alles draait er om. Maar jouw zus gaat door een hel en beter doe je gewoon normaal of laat je haar met rust. Jezus :')

Sterkte voor haar. Kut ziekte. Gaat ook nooit echt over.
pi_134721925
Godverdomme wat zitten hier een stel wereldvreemde mensen :')

Verneukt beeld van anorexia wordt hier geschetst. Anorexia is niet beetje aandacht trekken, beetje op pro ana sites kijken en je aanstellen als er een bitterbal voor je neus ligt :')
Gaat veel verder. Mensen die echt anorexia hebben zijn gestoord en dat uit zich lichamelijk. Niet die wannabe anorexia hoeren. Dat is niet echt en dat is lekker aandacht trekken ja. Jezus :')
  donderdag 26 december 2013 @ 18:22:49 #38
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_134721927
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 18:20 schreef DolLy_2O13 het volgende:

[..]

Wat een kneusje.
Dat zusje tzt? Inderdaad :D
pi_134721940
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 18:22 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat zusje tzt? Inderdaad :D
Zielepoot.
pi_134721941
Breek haar doormidden. als een twijg
  donderdag 26 december 2013 @ 18:24:21 #41
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_134721955
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 18:23 schreef DolLy_2O13 het volgende:

[..]

Zielepoot.
Ik vind dit een vrij magere opmerking.
  donderdag 26 december 2013 @ 18:25:16 #42
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_134721966
Tevens verbaas ik mij over het gegeven dat er schijnbaar mensen bestaan die topics van deze TS serieus nemen.
pi_134721978
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:48 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Jij klinkt echt bijzonder dom terwijl je het vast niet zo bedoelt. Echt bijzonder dom
pi_134722226
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 18:26 schreef vera166 het volgende:

[..]

Jij klinkt echt bijzonder dom terwijl je het vast niet zo bedoelt. Echt bijzonder dom
Daarom zei ik al, puur onwetendheid. En mensen die niet weten waar ze het over hebben kunnen heel gevaarlijk zijn voor mensen die kampen met een persoonlijkheidsstoornis voor zover anorexia (wel hebben het hier over anorexia nervosa neem ik aan) daar onder valt.

Komt vaak omdat de termen te pas en te onpas gebruikt worden. Zelfde met mensen die tijdens een dipje claimen depressief te zijn. Ik kan daar ook niet tegen. Echter, dat leren die mensen werk af wanneer ze ooit iemand meemaken die daadwerkelijk depressief is, dat is verschrikkelijk namelijk.

Dus, heel vaak, gewoon onwetendheid. Goed bedoeld maar absoluut niet slim. Helaas kunnen mensen zoals LittleLady ondanks hopelijk goede bedoelingen de schade héél veel erger maken door er met een botte stormram tegenin te gaan.
pi_134722291
quote:

[..]

:{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_134722305
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 18:09 schreef Dven het volgende:

[..]

Gewoon lekker oude stijl een slang in de strot douwen en er sondevoeding doorheen laten gieren joh. Komt helemaal goed! ^O^

:')
Ja precies, ook nog PTSS erbij dan. Gotta catch 'em all! :')
  donderdag 26 december 2013 @ 18:58:18 #47
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_134722537
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:52 schreef britneycheers het volgende:
Misschien moet jij je zusje op laten nemen in een gesloten kliniek, ik zie geen andere opties.

Sinds welke leeftijd heeft zij anorexia?
Dit. Anorexia is vaak een uiting van een dieper liggend probleem. Zelf heb ik in mijn directe omgeving ook iemand met anorexia (waar het overigens stukken beter mee gaat dan het zusje van TS) en die werkt ook onder begeleiding aan beter worden. We weten wat het dieper liggende probleem is, we kunnen haar er ook mee helpen. Zelf zit ik ook in het terugvalplan zoals ze dat noemen, als het slechter gaat kunnen wij direct actie ondernemen en haar helpen. Nu is het heel belangrijk dat ze haar vrienden om haar heen heeft en ik merk ook dat ze daar veel aan heeft, maar zonder de kliniek kan ze het op dit moment (helaas) nog even niet.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_134722612
Het is inderdaad een kut ziekte, soms denk ik alleen dat wij er zieker van worden dan mijn zusje.
Daarom ben ik ook bezorgd om mijn ouders, want dit is al 20 jaar aan de gang. Dat gepamper kan natuurlijk niets goeds doen ondanks dat ze er zelf weinig aan kan doen.
Als nog speelt ze enorm in op mijn ouders en je maakt mij niet wijs dat ze niet weet wat ze doet. Ze heeft al talloze keren in een kliniek gezeten en elke keer gaat het weer tijdelijk goed en dan zijn we weer terug bij af.
  donderdag 26 december 2013 @ 19:02:09 #49
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_134722630
Trouwens, ze ligt dus nu in het ziekenhuis. Wie is haar bewindvoerder? Want die kunnen haar dus gedwongen naar een kliniek sturen. Waarschijnlijk zullen dat jullie ouders zijn, dus praat er met hen over, want zo schiet het ook niet op. Is voor je ouders ook weer wat rust in de tent als je zusje in een kliniek zit en zij niet hoeven te rennen en vliegen voor haar de hele dag.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_134722645
lekkere magere sletjes :9~ :9~
pi_134722722
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 19:01 schreef SaucyCock het volgende:
Het is inderdaad een kut ziekte, soms denk ik alleen dat wij er zieker van worden dan mijn zusje.
Daarom ben ik ook bezorgd om mijn ouders, want dit is al 20 jaar aan de gang. Dat gepamper kan natuurlijk niets goeds doen ondanks dat ze er zelf weinig aan kan doen.
Als nog speelt ze enorm in op mijn ouders en je maakt mij niet wijs dat ze niet weet wat ze doet. Ze heeft al talloze keren in een kliniek gezeten en elke keer gaat het weer tijdelijk goed en dan zijn we weer terug bij af.
Ik ga er ff van uit dat het een serieus topic is en geen verzonnen gezeik

Je moet het zien als een soort verslaving, dat anorexia. Iets waar ze niet mee kunnen stopen omdat dat hele gedoe om die ziekte heen hun "comfort zone" is die deze mensen écht nodig hebben. Gevoel dat ze niet zonder die controle kunnen, voelen zich onbegrepen (en niet onterecht), zelfhaat, angst voor eten/calorieën.. snap best dat het ingewikkeld is om je erin te verplaatsen en dat je haar regelmatig vervloekt omdat jullie er allemaal onder lijden. Maar ga eens na.. iets wat je je behoorlijk veilig laat voelen opgeven is kut en in je hoofd onmogelijk. Want het is niet een ding waar jouw zus vanaf moet, het is haar hele "leven" en alles wat er deel van uit maakt haar "veilig" te laten voelen.
Alle dwangmatige handelingen die ze uit voert etc. Ze moet alles opgeven en ze moet helemaal anders gaan leven
  donderdag 26 december 2013 @ 19:07:22 #52
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_134722749
Denken dat iemand met een psychische ziekte simpelweg een schop onder haar kont nodig heeft. :')

Zelfs als die persoon je zusje is geen greintje inlevingsvermogen kunnen opbrengen. :')

Haar vervolgens op een openbaar forum om haar ziekte afzeiken. :')

quote:
soms denk ik alleen dat wij er zieker van worden dan mijn zusje.
Vooral jij hebt het énorm zwaar hè? :')
pi_134722787
quote:
Zijn je ouders zelf ook wel eens langs die kliniek geweest? Toen mijn toenmalige vriendin een behandeling tegen anorexia onderging, zat ik daar ook eens per week, samen met nog een goede vriendin van haar en haar vader. Gewoon om de vorderingen door te nemen, en af te spreken hoe iedereen zou reageren in het geval er iets mis zou gaan. Dat heeft toch wel flink wat terugvallen weten te voorkomen, omdat de mensen in haar omgeving ook duidelijke instructies en aandachtspunten kregen van haar kliniek.
pi_134722812
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:26 schreef SaucyCock het volgende:
En ja hoor ze weegt weer 30 kg (...)
Dit is triest voor mijn ouders, dat wijf heeft gewoon een schop onder haar reet nodig.
Ik zou niet te hard schoppen :'). Wie weet waar ze terecht komt.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  donderdag 26 december 2013 @ 19:14:12 #55
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_134722904
Als ze al talloze keren opgenomen is geweest en jullie gezin er echt zo onder lijdt is het misschien beter om haar op te geven.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_134723468
LittleLady zegt her erg dom en lomp natuurlijk :') maar in z'n algemeenheid geldt wel dat je iemand die wat voor (chronische) ziekte dan ook heeft niet te veel moet verwennen dat is ook niet goed dat zie je wel in het gezin van TS.
Hallon!
pi_134723551
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:48 schreef droommoord het volgende:

[..]

:') kneusje is nieuw op het Internet. Ooit eens naar bestgore geweest? ;)
  donderdag 26 december 2013 @ 19:42:31 #58
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_134723609
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 19:40 schreef GhpH het volgende:

[..]

gast, daar gaat het niet om. Het blijft het zusje van iemand die die post ook ziet, ik zou serieus kotsen als iemand dat zou zeggen over mijn zusje als ze anorexia zou hebben.
pi_134723726
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 19:42 schreef droommoord het volgende:

[..]

gast, daar gaat het niet om. Het blijft het zusje van iemand die die post ook ziet, ik zou serieus kotsen als iemand dat zou zeggen over mijn zusje als ze anorexia zou hebben.
Want het is ook echt serieus bedoeld :') achterlijk pitje.
pi_134723777
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 19:42 schreef droommoord het volgende:

[..]

Kotsen ja? Samen met je zusje zeker :D
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_134723969
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 19:40 schreef GhpH het volgende:

[..]

Dat is heel iets anders toch? Op die site kom je alleen als je er naar zoekt. Dit is een forum waar allerlei soorten mensen komen. En omdat het internet is moet alles maar kunnen en gezegd kunnen worden.
  donderdag 26 december 2013 @ 19:57:06 #62
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_134724020
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 19:46 schreef GhpH het volgende:

[..]

Want het is ook echt serieus bedoeld :') achterlijk pitje.
nouja ik vind dit gewoon te ver gaan (ookal is het een grapje) jullie niet. Ga maar lekker naar je gore dinges site als je dit grappig vind
pi_134725271
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 19:07 schreef CruellaDeVil het volgende:
Denken dat iemand met een psychische ziekte simpelweg een schop onder haar kont nodig heeft. :')

Zelfs als die persoon je zusje is geen greintje inlevingsvermogen kunnen opbrengen. :')

[..]

Natuurlijk heb het ik het zwaar en na 20 jaar word ik er ook aardig moe van.
Boehoe, nu ben ik de slechterik omdat ik me even afreageer...
pi_134725613
;( een serieus topic in KLB

Jouw zus heeft gewoon iets nodig wat haar leven waardevol maakt. Een aardige man, een eigen huisje, een leuke baan of een intensieve hobby.

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  donderdag 26 december 2013 @ 21:38:10 #65
351921 CruellaDeVil
pi_134727154
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 20:41 schreef SaucyCock het volgende:

[..]

Natuurlijk heb het ik het zwaar en na 20 jaar word ik er ook aardig moe van.
Boehoe, nu ben ik de slechterik omdat ik me even afreageer...
Ja, het is ook voor jou zwaar en ik begrijp dat je er na 20 jaar moe van bent, maar je toon in de OP is walgelijk.
pi_134727545
quote:

[..]

Een schop onder haar kont is wel te simpel gedacht. Maar ik snap wat TS wil zeggen. De kracht om te kunnen genezen moet vanuit haarzelf komen.

Er zijn mensen met anorexia die ervan genezen of de stoornis onder controle krijgen. Ik denk dat zij ondanks hun vervormde zelfbeeld toch bereid zijn te aanvaarden dat ze ziek en moeten veranderen omdat het op die manier niet langer kan.

Als ik het verhaal van TS lees, vrees ik dat zij dat niet kan of wil. Het lijkt me vreselijk om mee te maken dat een dierbare zichzelf ten gronde richt en de rest daarin meetrekt.

Sterkte!
  donderdag 26 december 2013 @ 21:55:37 #67
351921 CruellaDeVil
pi_134727737
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 21:49 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Een schop onder haar kont is wel te simpel gedacht. Maar ik snap wat TS wil zeggen. De kracht om te kunnen genezen moet vanuit haarzelf komen.

Er zijn mensen met anorexia die ervan genezen of de stoornis onder controle krijgen. Ik denk dat zij ondanks hun vervormde zelfbeeld toch bereid zijn te aanvaarden dat ze ziek en moeten veranderen omdat het op die manier niet langer kan.

Als ik het verhaal van TS lees, vrees ik dat zij dat niet kan of wil. Het lijkt me vreselijk om mee te maken dat een dierbare zichzelf ten gronde richt en de rest daarin meetrekt.

Sterkte!
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:26 schreef SaucyCock het volgende:
aanstellerig manipulatief wijf
quote:
haar "ziekte"
quote:
beetje gejank en wat zielig gedoe
quote:
dat wijf
Dit zijn geen normale opmerking om te maken over je zwaar psychisch zieke zusje, punt.
pi_134727826
Anorexia is heel makkelijk op te lossen. Stuur ze naar Inge de Bruijn.
pi_134728010
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 21:55 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Dit zijn geen normale opmerking om te maken over je zwaar psychisch zieke zusje, punt.
Ik kan me het wel voorstellen. Als je zolang moet toezien dat je zus zichzelf maar ook jouw ouders meetrekt in de ellende, is het af en toe weleens over met de betrokkenheid.
pi_134728055
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 21:58 schreef theunderdog het volgende:
Wat heeft zij met anorexia te maken? Of bedoel je Leontien van Moorsel?
pi_134728067
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 22:05 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Wat heeft zij met anorexia te maken? Of bedoel je Leontien van Moorsel?
Ah, die ja.
pi_134757965
Verdiep je je eens in de ziekte. Kijk bijvoorbeeld eens naar dat programma van Leontien van Moorsel, het is echt een rotziekte en hoe graag die meiden weer normaal wllen gaan leven en niet meer met eten bezig zijn, dat gaat alleen beetje bij beetje en met hulp! Vooral met hulp!
pi_134758315
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 19:02 schreef SomebodyReal het volgende:
lekkere magere sletjes :9~ :9~
  vrijdag 27 december 2013 @ 19:53:42 #74
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134758488
Is het verder een leuk meisje? Ik kan haar wel feeden als je wil.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
pi_134758621
Als de bmi onder 15 komt wordt het gevaarlijk. Dan zal je draconische maatregelen moeten nemen, zoals dwangvoeding.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  vrijdag 27 december 2013 @ 19:58:57 #76
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_134758718
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 21:58 schreef theunderdog het volgende:
gewoon in een coffeeshop afzetten met een zak brownies
  vrijdag 27 december 2013 @ 20:03:30 #77
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_134758890
Huh? Geen 'pics van je zusje?' posts? :@
A grand adventure has begun.
  vrijdag 27 december 2013 @ 20:05:00 #78
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134758968
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 20:03 schreef Keshet het volgende:
Huh? Geen 'pics van je zusje?' posts? :@
3e post al a schele kom niet zehma kapsones doen terwijl je niks weet
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
  vrijdag 27 december 2013 @ 20:05:44 #79
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_134758999
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 20:05 schreef E.B.A.H. het volgende:

[..]

3e post al a schele kom niet zehma kapsones doen terwijl je niks weet
Die had ik gemist. :@
A grand adventure has begun.
  vrijdag 27 december 2013 @ 20:06:11 #80
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134759017
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 20:05 schreef Keshet het volgende:

[..]

Die had ik gemist. :@
Pics van jou in mijn dm. :)
pi_134775841
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:29 schreef tetouaribo het volgende:
graag op anoniem
pi_134775846
quote:

[..]

Liefst nog in zo een kamp.
graag op anoniem
pi_134786922
quote:
En haar vervolgens in Photoshop 200kg laten lijken _O-
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_134787258
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 19:55 schreef vera166 het volgende:

[..]

En omdat het internet is moet alles maar kunnen en gezegd kunnen worden.
Nee, daar hebben we een grondwet voor. Iets met vrije meningsuiting, Google het maar eens.

(Ja, dat gaat ook op voor meningen/uitspraken die jij niet fijn vind)
pi_134787530
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Nee, daar hebben we een grondwet voor. Iets met vrije meningsuiting, Google het maar eens.

(Ja, dat gaat ook op voor meningen/uitspraken die jij niet fijn vind)
Doe eens niet zo irritant met je irritante toontje :')

Volgens mij staat er in die wet dat vrije meningsuiting geldt zolang er geen mensen mee gekwetst of gediscrimineerd ofzo worden. Daarbij, de dingen die hier soms op internet worden gezegd hoeven simpelweg niet gezegd te worden toch. Die worden puur en alleen gezegd omdat de persoon die het post zichzelf fucking cool vindt en voor de reacties die erop gegeven worden
pi_134787658
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 15:56 schreef vera166 het volgende:

[..]

Doe eens niet zo irritant met je irritante toontje :')

Volgens mij staat er in die wet dat vrije meningsuiting geldt zolang er geen mensen mee gekwetst of gediscrimineerd ofzo worden. Daarbij, de dingen die hier soms op internet worden gezegd hoeven simpelweg niet gezegd te worden toch. Die worden puur en alleen gezegd omdat de persoon die het post zichzelf fucking cool vindt en voor de reacties die erop gegeven worden
Dat bepaal ik zelf.

Die wet is zo extreem ruim, dat weet je zelf ook wel. Daarbij: wie ben jij om te beslissen wat wel en niet gezegd hoeft te worden? Daar zijn die moderators toch voor? Of werkt je blauwe kleur niet?
pi_134787697
Zelfs moeder natuur vindt dat je zusje dood moet.
pi_134787761
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 december 2013 15:59 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Dat bepaal ik zelf.

Die wet is zo extreem ruim, dat weet je zelf ook wel. Daarbij: wie ben jij om te beslissen wat wel en niet gezegd hoeft te worden? Daar zijn die moderators toch voor? Of werkt je blauwe kleur niet?
Ok

Is non discussie, ik denk dat je mijn punt begrijpt. En zo niet, dan niet. Lig verder niet wakker van wat ik lees op internet.
pi_134787905
Anorexia een trieste ziekte maar zo over je zusje praten is net zo triest, sterkte er mee!
pi_134787910
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:02 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ok

Is non discussie, ik denk dat je mijn punt begrijpt. En zo niet, dan niet. Lig verder niet wakker van wat ik lees op internet.
Grappig, net maakte je er nog een punt van, en nu ineens niet meer? Knap hoe gesprekken in "non discussies" veranderen wanneer iemand het met je oneens is en eigenlijk geen argumenten heeft behalve " DAT DOE/ZEG JE TOCH NIEEEEHIEEET! ".
pi_134788002
Met 'de wet' gaan zwaaien als het gaat om normen en waarden :')!
pi_134788187
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:08 schreef BlackLining het volgende:
Met 'de wet' gaan zwaaien als het gaat om normen en waarden :')!
Met normen en waarden aankomen op het fucking internet _O- :')
pi_134788480
Hoe de fuck moeten wij TS serieus nemen na de onzintopics die hij bedacht heeft. Hoe moeten we weten dat dit echt is?
Als dit weer verzonnen is, zou ik bij jezelf ten rade gaan of je wel helemaal spoort. Als dit wel zo is: sterkte.
pi_134788662
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:06 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Grappig, net maakte je er nog een punt van, en nu ineens niet meer? Knap hoe gesprekken in "non discussies" veranderen wanneer iemand het met je oneens is en eigenlijk geen argumenten heeft behalve " DAT DOE/ZEG JE TOCH NIEEEEHIEEET! ".
Ja hilarisch. Ik vind dat je niet op een leuke manier een discussie voert en dat is vaker zo op FOK. Snap je. Geen zin in
  zaterdag 28 december 2013 @ 16:28:20 #95
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134788898
Dus je bent jaloers dat je zus die meer aandacht krijgt van moederlief dan jij omdat ze een ernstige psychische ziekte heeft die dodelijk kan zijn?

Leuke broer ben je! ^O^
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_134789040
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:23 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ja hilarisch. Ik vind dat je niet op een leuke manier een discussie voert en dat is vaker zo op FOK. Snap je. Geen zin in
Ah, de discussie verwerpen omdat je jezelf boven de "stijl" van de discussie stelt? Dat is een klassieker om de enigszins moeilijke gesprekken af te weren " want je vind het niet leuk en respectvol meer ".

Jij kan zo voor GroenLinks de kamer in ^O^
pi_134794327
quote:
14s.gi Op zaterdag 28 december 2013 16:31 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Ah, de discussie verwerpen omdat je jezelf boven de "stijl" van de discussie stelt? Dat is een klassieker om de enigszins moeilijke gesprekken af te weren " want je vind het niet leuk en respectvol meer ".

Jij kan zo voor GroenLinks de kamer in ^O^
Gekke aannames heb jij

Maak je niet zo druk
pi_134911396
quote:
14s.gif Op donderdag 26 december 2013 19:14 schreef MichaelScott het volgende:
Als ze al talloze keren opgenomen is geweest en jullie gezin er echt zo onder lijdt is het misschien beter om haar op te geven.
Dit. Ze moet het toch echt zelf doen, maar ze is helaasch ziek in haar hoofd. Ik had mijn handen er allang van afgetrokken.
  dinsdag 31 december 2013 @ 06:10:38 #99
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_134911867
Je thuissituatie is buitengewoon kut, maar dan had de klacht "zus met anorexia" moeten zijn. Anorexia is namelijk ook meer dan kut. Maargoed, zo te lezen maakt ze d'r ook wel een beetje misbruik van.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  dinsdag 31 december 2013 @ 09:27:08 #100
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_134913785
quote:
20 jaar?!

Wat is er emotioneel nog over van je ouders? ;(
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_134913902
Tja, dergelijke psychische ziekten trekken een enorme wissel op het gezinsleven ja. Wel heel treurig dat je zus op haar 33e nog steeds niet zelfstandig kan zijn, zowel voor haar als voor je ouders. Heeft ze al zo'n vachtje over haar lichaam inmiddels, zoals echte die hard anafreaks dat hebben?
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_134914246
quote:

Denk je dat dat hele gebeuren geen neerslag heeft op TS zelf? Altijd als tweede rangs kind aangemerkt worden omdat hij wel gewoon netjes z'n bordje leeg eet? Nee ik denk dat je die dit veel te licht opneemt!
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  dinsdag 31 december 2013 @ 12:32:49 #103
351921 CruellaDeVil
pi_134920286
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 09:53 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Denk je dat dat hele gebeuren geen neerslag heeft op TS zelf?
Nee.

quote:
Altijd als tweede rangs kind aangemerkt worden omdat hij wel gewoon netjes z'n bordje leeg eet?
Dat er meer aandacht naar haar uitging dan naar TS lijkt mij te verwachten, maar dat hij als tweederangs kind aangemerkt werd verzin jij er toch echt zelf bij.

quote:
Nee ik denk dat je die dit veel te licht opneemt!
Nee ik denk dat jij geen flauw idee hebt in hoeverre ik weet waarover ik praat en dus maar aanneemt dat ik geen idee heb wat ik zeg!
pi_134920428
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:32 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Nee.

[..]

Dat er meer aandacht naar haar uitging dan naar TS lijkt mij te verwachten, maar dat hij als tweederangs kind aangemerkt werd verzin jij er toch echt zelf bij.

[..]

Nee ik denk dat jij geen flauw idee hebt in hoeverre ik weet waarover ik praat en dus maar aanneemt dat ik geen idee heb waar ik zeg!
Kom op zeg, je kan er lang en kort over zijn maar een chronisch zieke zuigt aandacht. Dat is niet leuk, op de korte termijn niet erg maar op de lange termijn dodelijk. Je moet wel een wel-afgewogen oordeel hier over vellen! Ik heb zelf nog wel eens in zo'n situatie gezeten en dat is gewoon zwaar! Als je dag in dag uit geconfronteerd wordt met iemand die alle aandacht (onbedoeld) naar zich toe zuigt schiet dat gewoon in het verkeerde keelgat. Dan moet je assertief en gewoon glas eerlijk zijn om je de kaas niet van het brood te laten eten.
  dinsdag 31 december 2013 @ 12:37:08 #105
351921 CruellaDeVil
pi_134920477
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:36 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Kom op zeg, je kan er lang en kort over zijn maar een chronisch zieke zuigt aandacht. Dat is niet leuk, op de korte termijn niet erg maar op de lange termijn dodelijk. Je moet wel een wel-afgewogen oordeel hier over vellen! Ik heb zelf nog wel eens in zo'n situatie gezeten en dat is gewoon zwaar! Als je dag in dag uit geconfronteerd wordt met iemand die alle aandacht (onbedoeld) naar zich toe zuigt schiet dat gewoon in het verkeerde keelgat. Dan moet je assertief en gewoon glas eerlijk zijn om je de kaas niet van het brood te laten eten.
Nogmaals: ik denk dat jij geen flauw idee hebt in hoeverre ik weet waarover ik praat en dus maar aanneemt dat ik geen idee heb wat ik zeg!
pi_134920583
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:37 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Nogmaals: ik denk dat jij geen flauw idee hebt in hoeverre ik weet waarover ik praat en dus maar aanneemt dat ik geen idee heb wat ik zeg!
Vind je dan niet dat hij een punt heeft? Aangezien je een ervaringsdeskundige bent?
pi_134920651
quote:

[..]

Ik snap dat je je aangevallen voelt omdat je zelf in een vergelijkbare situatie gezet hebt maar ik wil geen roet in je eten gooien hoor!
Voor omstanders is een chronische aandoening vaak nog erger dan voor het slachtoffer. Als je dag in dag uit met niks anders bezig bent als met de ziekte van een ander dan ga je daar op den duur aan onderdoor.
Het komt een beetje als mosterd na de maaltijd zo maar voor de familie is het net zo traumatiserend als voor het onderwerp.

Ps, doe niet alsof jij het enige unieke geval in Nederland bent met ervaring op dit gebied, daarmee doe je je eigen intelligentie geen eer aan.
  dinsdag 31 december 2013 @ 12:42:42 #108
351921 CruellaDeVil
pi_134920674
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:41 schreef voederbietel het volgende:
Ps, doe niet alsof jij het enige unieke geval in Nederland bent met ervaring op dit gebied, daarmee doe je je eigen intelligentie geen eer aan.
Waar slaat dat nou weer op? :')
pi_134920811
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:42 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op? :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:32 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Nee.

[..]

[..]

Nee ik denk dat jij geen flauw idee hebt in hoeverre ik weet waarover ik praat en dus maar aanneemt dat ik geen idee heb wat ik zeg!
quote:

[..]

dinsdag 31 december 2013 @ 12:47:35 #110
351921 CruellaDeVil
pi_134920869
Mijn punt is dat TS zich niet zo mee moet laten slepen door zijn emoties, hoe begrijpelijk die ook zijn, dat hij zich als een mongool gaat gedragen tegenover zijn chronisch zieke zusje op een openbaar forum.

Die behoefte van jullie om mij vervolgens aan te vallen, mij woorden en een gevoel van uniek zijn in de mond te leggen omdat ik aangeef dat ik niet zomaar wat roep...tsja. :')
pi_134920892
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:47 schreef CruellaDeVil het volgende:
Mijn punt is dat TS zich niet zo mee moet laten slepen door zijn emoties, hoe begrijpelijk die ook zijn, dat hij zich als een mongool gaat gedragen tegenover zijn chronisch zieke zusje op een openbaar forum.

Die behoefte van jullie om mij vervolgens aan te vallen, mij woorden en een gevoel van uniek zijn in de mond te leggen omdat ik aangeef dat ik niet zomaar wat roep...tsja. :')
Denk je dat ik dan wel zomaar wat roep?
pi_134920900
quote:

Beter dat hij het op een forum doet dan in het echt, denk ik dan maar. Medeleven met de familieleden lijkt me totaal niet misplaatst in dit soort gevallen.
pi_134920923
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:48 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Beter dat hij het op een forum doet dat in het echt, denk ik dan maar.
Ja anoniem stoom afblazen over zo'n FUBAR situatie, ik waardeer dat wel.
pi_134920976
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 09:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
Heeft ze al zo'n vachtje over haar lichaam inmiddels, zoals echte die hard anafreaks dat hebben?
Komt dat daardoor? :o

Ik kende ook iemand met anorexia en die had dat ook.
  dinsdag 31 december 2013 @ 12:50:21 #115
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_134920985
ik zou iemand met anorexia niet onder de reet schoppen, tenzij je trek hebt in spareribs
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_134921033
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:50 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Komt dat daardoor? :o

Ik kende ook iemand met anorexia en die had dat ook.
Lanugo heet het, en het is geloof ik een poging van het lichaam om warmte vast te houden (bij gebrek aan lichaamsvet).
pi_134921070
Hang her where the world can see.
pi_134921144
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:51 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Lanugo heet het, en het is geloof ik een poging van het lichaam om warmte vast te houden (bij gebrek aan lichaamsvet).
Opzich wel apart want volgens mij is er voor haar productie eitwit nodig en dat krijgen die mensen niet zo veel binnen.
pi_134921178
quote:
Af en toe ff spuien mag wel hoor, vind ik.

Allemaal heel erg voor die zus, maar het lijkt me voor TS nog frustrerender dat zijn ouders eraan onderdoor gaan.
pi_134921180
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:54 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Opzich wel apart want volgens mij is er voor haar productie eitwit nodig en dat krijgen die mensen niet zo veel binnen.
Dat ontrekt het lichaam vast aan de hersenen of iets dergelijks in dat soort omstandigheden :X
pi_134921200
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:54 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Dat ontrekt het lichaam vast aan de hersenen of iets dergelijks in dat soort omstandigheden :X
Dat is natuurlijk ook een oplossing ;( .
pi_134921298
Hoe het ook zij, het is een kutsituatie voor alle betrokkenen, en als de zus van ts er al zo lang last van heeft, zie ik het eigenlijk ook niet echt meer goedkomen ;(
pi_134921346
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
Hoe het ook zij, het is een kutsituatie voor alle betrokkenen, en als de zus van ts er al zo lang last van heeft, zie ik het eigenlijk ook niet echt meer goedkomen ;(
Ik denk sowieso dat je daar hoe dan ook iets aan overhoud. Volgens mij kan TS beter volledig voor zichzelf kiezen en afstand nemen van de situatie. Heel sneu allemaal maar TS z'n leven is net zo veel een leven als TS zus d'r leven. En TS heeft nog perspectief.
pi_134921406
Misschien kan je met haar gaan gourmetten.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  dinsdag 31 december 2013 @ 13:14:05 #125
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_134922019
Mensen hier die zo stoer over Anorexia praten en denken te weten wat het is.. :')
En altijd het laatste woord.
pi_134922204
Los van welke psychische ziekte dan ook; mensen gaan alleen genezen wanneer ze inzien dat zij zelf eraan moeten werken. Mensen met anorexia voelen zichzelf dik, vadsig en lelijk, maar los daarvan zouden ze ook (min of meer) kunnen beseffen dat ze zichzelf zo voelen omdat ze ziek zijn.

Als ze dat besef niet hebben, kunnen ze niet genezen en werkt geen enkele behandeling.
  dinsdag 31 december 2013 @ 13:22:18 #127
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_134922351
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Mensen hier die zo stoer over Anorexia praten en denken te weten wat het is.. :')
Aanstelleritis. Dat is het.
Graag op anoniem
  dinsdag 31 december 2013 @ 13:23:59 #128
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_134922434
Pics van je zusje's botten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')