Mocht ik de loterij winnen zou ik er eerst een jaar over doen om een auto uit te zoekenquote:Op zondag 29 december 2013 18:17 schreef joppie_saus het volgende:
Overigens, als de staatsloterij mij goed gezind is, ga ik voor deze:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=238837360
Zat er laatst achter op de A67. Daarna werd ik even vlot ingehaald door een XJ die ik ook even wilde bewonderen. Van de Lotus heb ik een pic, van de XJ niet.quote:Op zondag 29 december 2013 18:26 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Zojuist Autowereld op tv gezien?
Ikzelf houd niet zo van die grote bakken, ben meer van kleine snelle auto'tjes, een Lotus is altijd mijn favoriet geweest.
Een Jag X-Type straalt wat mij betreft niet echt klasse uit, eerder iets van 'kijk mij, ik rijd een Jag'. Een A4 vind ik overigens ook niet zo bijzonder, alle A's van Audi lijken tegenwoordig zoveel op elkaar. Desalniettemin zijn het wel mooie auto's, maar je ziet ze zoveel.quote:Op zondag 29 december 2013 18:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat ding straalt gewoon klasse uit. In jouw ogen is een A4 zeker ook een ouwelullenbak dan?
Nee, zag laatst een transporter rijden met zes van zulke bakken erop. Heerlijkheidquote:Op zondag 29 december 2013 18:26 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Zojuist Autowereld op tv gezien?
Ikzelf houd niet zo van die grote bakken, ben meer van kleine snelle auto'tjes, een Lotus is altijd mijn favoriet geweest.
Ik zou er juist zo min mogelijk over nadenken. Een kwestie van 'doe mij die maar'. En bevalt 'ie niet, toch geld zat.quote:Op zondag 29 december 2013 18:47 schreef Viezze het volgende:
[..]
Mocht ik de loterij winnen zou ik er eerst een jaar over doen om een auto uit te zoekenEn vervolgens uit keuzestress er maar meerdere halen.
Ik ga voor een halvequote:Op zondag 29 december 2013 20:23 schreef Kiprollade het volgende:
[ afbeelding ]
Bentley Continental Supersports![]()
![]()
Over dikke auto's gesproken, wie heeft er al een oudejaarslot gekocht?
Ik zou ook zoiets doen, maar dan meer iets van een onschuldig autootje kopen en dan door een tunersbedrijf helemaal op te laten fokken. Iets zoals een Fiat Panda met een dikke turbo met 200-300pk o.i.d.quote:Op zondag 29 december 2013 20:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ga voor een halveHeb nog een paar krasloten liggen waar ik in totaal 15 euro mee heb gewonnen, dus dan die maar inruilen voor een halve
En qua dikke auto's, dan zou ik gewoon iets kleins nemen met een héééle dikke motor. Renault Clio V6 bijvoorbeeld
Of:quote:Op zondag 29 december 2013 21:10 schreef joppie_saus het volgende:
Betaalbare optie:
[ afbeelding ]
Alfa Romeo Giulietta Quadrafoglio Verde by Maserati
Dit dus!quote:Op zondag 29 december 2013 21:29 schreef QuiCk01 het volgende:
Allemaal wel heel braaf hier![]()
Ik zou een semi-track car kopen. GT3RS, M3 GTS, 458 Speciale. Zoiets.
Rijdt zo kut in de durpjes, als ik op een circuit wil rijden koop ik wel een echte circuitwagenquote:Op zondag 29 december 2013 21:29 schreef QuiCk01 het volgende:
Allemaal wel heel braaf hier![]()
Ik zou een semi-track car kopen. GT3RS, M3 GTS, 458 Speciale. Zoiets.
Dan moet je ook niet in dorpjes gaan rijden heh?quote:Op maandag 30 december 2013 00:15 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Rijdt zo kut in de durpjes, als ik op een circuit wil rijden koop ik wel een echte circuitwagen
Die dingen naaien er nog best tussenuit.quote:Op maandag 30 december 2013 09:42 schreef BlackLining het volgende:
Den Bosch - Leiden in een Kia Picanto![]()
Die dingen hebben voor je gevoel 75pk ofzo, wat een rampedingenquote:Op maandag 30 december 2013 10:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog een spoedje Capelle aan Den Ijssel-Houten. In een Astra 1.4 met 100pk
Nu maar eens m'n bed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |