Of:quote:Op zondag 29 december 2013 21:10 schreef joppie_saus het volgende:
Betaalbare optie:
[ afbeelding ]
Alfa Romeo Giulietta Quadrafoglio Verde by Maserati
Dit dus!quote:Op zondag 29 december 2013 21:29 schreef QuiCk01 het volgende:
Allemaal wel heel braaf hier![]()
Ik zou een semi-track car kopen. GT3RS, M3 GTS, 458 Speciale. Zoiets.
Rijdt zo kut in de durpjes, als ik op een circuit wil rijden koop ik wel een echte circuitwagenquote:Op zondag 29 december 2013 21:29 schreef QuiCk01 het volgende:
Allemaal wel heel braaf hier![]()
Ik zou een semi-track car kopen. GT3RS, M3 GTS, 458 Speciale. Zoiets.
Dan moet je ook niet in dorpjes gaan rijden heh?quote:Op maandag 30 december 2013 00:15 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Rijdt zo kut in de durpjes, als ik op een circuit wil rijden koop ik wel een echte circuitwagen
Die dingen naaien er nog best tussenuit.quote:Op maandag 30 december 2013 09:42 schreef BlackLining het volgende:
Den Bosch - Leiden in een Kia Picanto![]()
Die dingen hebben voor je gevoel 75pk ofzo, wat een rampedingenquote:Op maandag 30 december 2013 10:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog een spoedje Capelle aan Den Ijssel-Houten. In een Astra 1.4 met 100pk
Nu maar eens m'n bed uit
Als je gaat lunchen op Schiphol hou je niks aan je ritje over.quote:Op maandag 30 december 2013 09:52 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind het altijd wel relaxt, naar Schiphol een ritje. Even lekker lunchen ergens in Plaza een vervolgens prima OV
Tot 50 km/h prima, maar daarna merk je dat hij echt tekort komt.quote:Op maandag 30 december 2013 11:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb ooit een Superb Greenline gereden, 1.6TDI met 105pk. Hield niet over, maar écht traag was ie nou ook weer niet.
Hmmm, in mijn herinnering kon ik gewoon prima meekomen met het verkeer in dat ding.quote:Op maandag 30 december 2013 11:29 schreef Viezze het volgende:
[..]
Tot 50 km/h prima, maar daarna merk je dat hij echt tekort komt.
Ik heb maar één keertje naar Houten gemoeten inclusief aftanken, en ik had op de navi ook die in Nieuwegein ingevoerd. Totdat ik op de A27 vanuit Utrecht reed, en plots een Esso aan de snelweg verscheen op zo'n 15km tot het eindadres. Rempedaal vol ingetrapt en daar afgetankt. Maar ik weet niet vanuit welke richting jij komt?quote:Op maandag 30 december 2013 10:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Waar tanken jullie trouwens af voor Houten? Ik bekijk net de Esso-app en zit te denken aan Nieuwegein.
Vanuit regio Rotterdam. Jij waarschijnlijk vanaf het noorden? Want ik geloof dat er dan vlak voor Utrecht 1 is.quote:Op maandag 30 december 2013 11:36 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik heb maar één keertje naar Houten gemoeten inclusief aftanken, en ik had op de navi ook die in Nieuwegein ingevoerd. Totdat ik op de A27 vanuit Utrecht reed, en plots een Esso aan de snelweg verscheen op zo'n 15km tot het eindadres. Rempedaal vol ingetrapt en daar afgetankt. Maar ik weet niet vanuit welke richting jij komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |