Van je ouders? Of leen je die van iemand ofzo?quote:
Haha, 1-0 voor jouquote:Op zondag 29 december 2013 12:35 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Maar die heb je niet voor ¤1000.-
Bak van m'n ouders ja. Vader houdt wel van luxe, naast die auto heeft hij ook nog 7 motoren staan.quote:Op zondag 29 december 2013 12:41 schreef S-RS het volgende:
[..]
Van je ouders? Of leen je die van iemand ofzo?
En die dingen kunnen niet kapot, zeker de 1.9 diesel niet.quote:Op zondag 29 december 2013 11:52 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Serieus, zo'n ding is wel geniaal om een roadtrip mee te maken, hij is groot, je kan met z'n drieën voorin zitten, en tegenwoordig kosten ze niks meer. Nadeel is dan weer wel dat je er echt niet in gezien wil worden.
In mijn ogen typisch een ouwelullenbak, neemt nog niet weg dat het lekker zal rijden. Vooral de R lijkt me wel leuk om te proberen.quote:
Dat ding straalt gewoon klasse uit. In jouw ogen is een A4 zeker ook een ouwelullenbak dan?quote:Op zondag 29 december 2013 17:04 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
In mijn ogen typisch een ouwelullenbak, neemt nog niet weg dat het lekker zal rijden. Vooral de R lijkt me wel leuk om te proberen.
Audi A4 vergelijken met een Jaguarquote:Op zondag 29 december 2013 18:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat ding straalt gewoon klasse uit. In jouw ogen is een A4 zeker ook een ouwelullenbak dan?
Zojuist Autowereld op tv gezien?quote:Op zondag 29 december 2013 18:17 schreef joppie_saus het volgende:
Overigens, als de staatsloterij mij goed gezind is, ga ik voor deze:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=238837360
Niet weten dat de X-Type moest concurreren met o.a. de A4.quote:Op zondag 29 december 2013 18:14 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Audi A4 vergelijken met een Jaguar
Mocht ik de loterij winnen zou ik er eerst een jaar over doen om een auto uit te zoekenquote:Op zondag 29 december 2013 18:17 schreef joppie_saus het volgende:
Overigens, als de staatsloterij mij goed gezind is, ga ik voor deze:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=238837360
Zat er laatst achter op de A67. Daarna werd ik even vlot ingehaald door een XJ die ik ook even wilde bewonderen. Van de Lotus heb ik een pic, van de XJ niet.quote:Op zondag 29 december 2013 18:26 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Zojuist Autowereld op tv gezien?
Ikzelf houd niet zo van die grote bakken, ben meer van kleine snelle auto'tjes, een Lotus is altijd mijn favoriet geweest.
Een Jag X-Type straalt wat mij betreft niet echt klasse uit, eerder iets van 'kijk mij, ik rijd een Jag'. Een A4 vind ik overigens ook niet zo bijzonder, alle A's van Audi lijken tegenwoordig zoveel op elkaar. Desalniettemin zijn het wel mooie auto's, maar je ziet ze zoveel.quote:Op zondag 29 december 2013 18:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat ding straalt gewoon klasse uit. In jouw ogen is een A4 zeker ook een ouwelullenbak dan?
Nee, zag laatst een transporter rijden met zes van zulke bakken erop. Heerlijkheidquote:Op zondag 29 december 2013 18:26 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Zojuist Autowereld op tv gezien?
Ikzelf houd niet zo van die grote bakken, ben meer van kleine snelle auto'tjes, een Lotus is altijd mijn favoriet geweest.
Ik zou er juist zo min mogelijk over nadenken. Een kwestie van 'doe mij die maar'. En bevalt 'ie niet, toch geld zat.quote:Op zondag 29 december 2013 18:47 schreef Viezze het volgende:
[..]
Mocht ik de loterij winnen zou ik er eerst een jaar over doen om een auto uit te zoekenEn vervolgens uit keuzestress er maar meerdere halen.
Ik ga voor een halvequote:Op zondag 29 december 2013 20:23 schreef Kiprollade het volgende:
[ afbeelding ]
Bentley Continental Supersports![]()
![]()
Over dikke auto's gesproken, wie heeft er al een oudejaarslot gekocht?
Ik zou ook zoiets doen, maar dan meer iets van een onschuldig autootje kopen en dan door een tunersbedrijf helemaal op te laten fokken. Iets zoals een Fiat Panda met een dikke turbo met 200-300pk o.i.d.quote:Op zondag 29 december 2013 20:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ga voor een halveHeb nog een paar krasloten liggen waar ik in totaal 15 euro mee heb gewonnen, dus dan die maar inruilen voor een halve
En qua dikke auto's, dan zou ik gewoon iets kleins nemen met een héééle dikke motor. Renault Clio V6 bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |