Tja, maar ik woon op mijzelf in het centrumquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:50 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Heb ik ook, alles wat ik nodig heb is dichtbij, danwel heel snel te bereiken. Heeft toch nog z'n voordelen zo, bij je ouders wonen
Ja daar, nog nooit geweest inderdaad. DM met uitleg?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:34 schreef BlackLining het volgende:
Rozenburgbij A. Zeker? Zo héérlijk onbereikbaar.
Althans als je niet weet hoe het werkt. Volgens mij ben ik de eerste keer de hoofdrijbaan zes keer op een af gereden voor ik doorhad hoe je op de parallelweg kwam
Afhaker, faler, angsthaas.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:42 schreef Amoeba het volgende:
Deze boy gast waarschijnlijk de vierde van januari naar de Ardennen. Dus als dat doorgaat kunnen jullie vrijdagavond geen geinige geintjes maken in mijn aanwezigheid.
Tssss, ik vind het juist lekker gedurfd. 10x beter al zo'n Touran of Zafira. En over het algemeen lekker rijk uitgerust tegen een prima prijs.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:59 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ligt je verstand nog op je nachtkastje ofzo?
Dieptrieste auto die C4. Ik kan net zo goed een stuur monteren op een zak zout.
Ja inderdaad, de lafheid gewoon...quote:
Je zou maar eens een kart tegen een kast aanzetten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:41 schreef Kiprollade het volgende:
Zonder Amoeba zijn we wel veiliger op de kartbaan
Zonde van de kastquote:Op zondag 29 december 2013 00:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je zou maar eens een kart tegen een kast aanzetten. [ afbeelding ]
Serieus, zo'n ding is wel geniaal om een roadtrip mee te maken, hij is groot, je kan met z'n drieën voorin zitten, en tegenwoordig kosten ze niks meer. Nadeel is dan weer wel dat je er echt niet in gezien wil worden.quote:Op zondag 29 december 2013 10:42 schreef Kiprollade het volgende:
De Multivla is gewoon de tofste MPV ever, klaar.
Dan nog liever een traffic/vivaroquote:Op zondag 29 december 2013 11:52 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Serieus, zo'n ding is wel geniaal om een roadtrip mee te maken, hij is groot, je kan met z'n drieën voorin zitten,
Van je ouders? Of leen je die van iemand ofzo?quote:
Haha, 1-0 voor jouquote:Op zondag 29 december 2013 12:35 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Maar die heb je niet voor ¤1000.-
Bak van m'n ouders ja. Vader houdt wel van luxe, naast die auto heeft hij ook nog 7 motoren staan.quote:Op zondag 29 december 2013 12:41 schreef S-RS het volgende:
[..]
Van je ouders? Of leen je die van iemand ofzo?
En die dingen kunnen niet kapot, zeker de 1.9 diesel niet.quote:Op zondag 29 december 2013 11:52 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Serieus, zo'n ding is wel geniaal om een roadtrip mee te maken, hij is groot, je kan met z'n drieën voorin zitten, en tegenwoordig kosten ze niks meer. Nadeel is dan weer wel dat je er echt niet in gezien wil worden.
In mijn ogen typisch een ouwelullenbak, neemt nog niet weg dat het lekker zal rijden. Vooral de R lijkt me wel leuk om te proberen.quote:
Dat ding straalt gewoon klasse uit. In jouw ogen is een A4 zeker ook een ouwelullenbak dan?quote:Op zondag 29 december 2013 17:04 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
In mijn ogen typisch een ouwelullenbak, neemt nog niet weg dat het lekker zal rijden. Vooral de R lijkt me wel leuk om te proberen.
Audi A4 vergelijken met een Jaguarquote:Op zondag 29 december 2013 18:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat ding straalt gewoon klasse uit. In jouw ogen is een A4 zeker ook een ouwelullenbak dan?
Zojuist Autowereld op tv gezien?quote:Op zondag 29 december 2013 18:17 schreef joppie_saus het volgende:
Overigens, als de staatsloterij mij goed gezind is, ga ik voor deze:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=238837360
Niet weten dat de X-Type moest concurreren met o.a. de A4.quote:Op zondag 29 december 2013 18:14 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Audi A4 vergelijken met een Jaguar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |