SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
valt opzich wel mee hoor. tenminste, nu niet met al die nabs die gratis de game komen verpesten denk ik maar een aantal jaar geleden waren de meeste PUB's ook gewoon serieus. Af en toe natuurlijk een lolletje maar de meeste gebruikten een mic, en probeerden samen te werken. Eigenlijk heb ik de tofste ervaringen gehad met random mensen omdat je nieuwe mensen leert kennen en omdat je het niet verwacht.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:33 schreef beelz het volgende:
[..]
Daar moet je blij mee zijn, L4D2 is alleen leuk met vrienden, als je met random volk gaat spelen dan krijg je ragequits en rambo-akties.
Tofquote:
Heb hem laatst gespeeld met een stuur en de Oculus Riftquote:Op donderdag 26 december 2013 14:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
TofEcht een leuke game waar je vele uren in kunt stoppen. Hopelijk heb je wel een stuurtje of gamepad?
Meh, niet veel soeps is ook niet zo eigenlijk. De meeste games die in de sale zijn, zijn gewoon goede games. Het probleem voor de meeste mensen hier is eigenlijk dat ze alles al hebben gekocht tijdens vorige sales. Ik heb precies hetzelfde, maar ik klaag niet. Scheelt bende geld.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom: niet veels soeps i.p.v. "deze deals zijn fuking gayyyyy"
Eensch.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:16 schreef mschol het volgende:
de huidige deals zijn niet veels soeps
Nee helaas niet, zo'n race/rij fan ben ik ook weer niet. Keyboard speelt opzich wel lekker. Het is wel fijn dat het geen super strenge simulator is waar je al strafpunten krijgt als je buiten de lijnen rijd. Ik rij meestal gewoon op topsnelheid zigzaggend door het verkeer heen en rem bij een flitspaalquote:Op donderdag 26 december 2013 14:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
TofEcht een leuke game waar je vele uren in kunt stoppen. Hopelijk heb je wel een stuurtje of gamepad?
Eh het is gratis. Is hij gehandicapt dat hij niet op dat knopje op de store page kan drukken?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:58 schreef Woods het volgende:
Vraagje, ik heb L4D2 al zelf op Steam alleen wil een maat hem ook alleen ik kan hem niet meer giften of kopen omdat ik hem zelf heb, is er een andere mogelijkheid?
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Eh het is gratis. Is hij gehandicapt dat hij niet op dat knopje op de store page kan drukken?
Het is absoluut geen domme vraag maar vooruit:quote:Op donderdag 26 december 2013 17:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Op een domme vraag krijg je domme antwoorden.
Kan het ook zo?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:16 schreef Beach het volgende:
Heeft ie geen internet op zn telefoon
Als hij de steamapp downloadt of gewoon z'n browser opent en inlogt wel.quote:
Bedankt, zal het doorgeven.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Als hij de steamapp downloadt of gewoon z'n browser opent en inlogt wel.
niet gratis iig, hooguit kan je hem onderin hem aanschaffen na de kortingsactiequote:Op donderdag 26 december 2013 17:08 schreef Woods het volgende:
[..]Ik wist dat dit soort kansloze reacties zouden komen, het doet er nu niet toe of hij het zelf wel of niet kan downloaden, de vraag rest nog steeds of ik hem kan giften op een andere manier?
Wat jank je nou man? Ik wil hem gewoon aan een vriend geven zodat hij hem ook heeft terwijl hij er nu niet is.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:20 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee, iedereen kan gewoon zoveel gifts claimen als die wilt.[ afbeelding ]
Inderdaad apart, want normaal gesproken zou het wel moeten kunnen.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:17 schreef Verbal het volgende:
Toch vreemd dat je iets niet zou kunnen giften als je het zelf hebt.
V.
Alleen een beetje jammer dat ze het zijn gaan uitmelken met DLC.quote:
Kan het prima spelen zonder de DLC. Meer content is toch geen probleem ?quote:Op donderdag 26 december 2013 19:35 schreef Moro het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat ze het zijn gaan uitmelken met DLC.
Jup prima te spelen zonder DLC, het gaat er meer om dat wapen skins en de characters niet echt de content is waarop de meeste mensen zitten te wachten.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:37 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Kan het prima spelen zonder de DLC. Meer content is toch geen probleem ?
dat komt denk ik doordat valve nu een speciale actie heeft, en dus giften nu heeft uitgeschakeld tot actue over isquote:Op donderdag 26 december 2013 19:17 schreef Verbal het volgende:
V.
Best logisch. Je kan prima iets giften als je het zelf al hebt, je kan het alleen niet giften als het gratis weggegeven wordt.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:17 schreef Verbal het volgende:
V.
Dat en ze zullen het wel uitgeschakeld hebben om scammen van free to play games te voorkomen.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]
dat komt denk ik doordat valve nu een speciale actie heeft, en dus giften nu heeft uitgeschakeld tot actue over is
Nee. Ik speel bijna geen RTS spellen en dit spel lukt me aardig.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:31 schreef Swaytje het volgende:
Ik twijfel over wargame en darksouls..
Is wargame heel diehard strategy, i.e. te lastig voor me?
Heb um in de summer sale gekocht, niet veel gespeeld, maar wat ik speelde was erg leukquote:Op donderdag 26 december 2013 22:48 schreef Verbal het volgende:
Twijfel nog immer over Endless Space. Iemand ervaring mee?
V.
Het kost even wat tijd/moeite om de game door te hebben, maar het is het echt waard imoquote:Op donderdag 26 december 2013 23:31 schreef Swaytje het volgende:
Ik twijfel over wargame en darksouls..
Is wargame heel diehard strategy, i.e. te lastig voor me?
Omdat jullie er zelf nog niet aan hebben gedacht omdat het duidelijk te moeilijk is:quote:Op donderdag 26 december 2013 17:12 schreef Woods het volgende:
[..]
Het is absoluut geen domme vraag maar vooruit:
De persoon die hem wilt hebben is momenteel niet thuis en vroeg of ik hem kon giften, normaliter kan dit als je de game zelf nog niet hebt aangeschaft middels Steam. Aangezien ik hem zelf in bezit heb is de enige optie 'Game spelen', 'Nu spelen' of 'Steam installeren', geen van allen helpen mij verder.
Stoer van jequote:Op vrijdag 27 december 2013 00:35 schreef beelz het volgende:
[..]
Omdat jullie er zelf nog niet aan hebben gedacht omdat het duidelijk te moeilijk is:
Vraag je vriend (hehehe homo) zijn inloggegevens. Log in op zijn steam op jouw pc. Download L4D2. Klaar.
Zo ontzettend moeilijk, Einstein zou het niet kunnen.
Is nu al te laat..quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:35 schreef beelz het volgende:
[..]
Omdat jullie er zelf nog niet aan hebben gedacht omdat het duidelijk te moeilijk is:
Vraag je vriend (hehehe homo) zijn inloggegevens. Log in op zijn steam op jouw pc. Download L4D2. Klaar.
Zo ontzettend moeilijk, Einstein zou het niet kunnen.
Eej, jij hebt het diarreebrein dat er niet aan heeft gedacht.quote:
Niet alles gelezen, ik ben alleen behulpzaam vanwege kerstquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:44 schreef beelz het volgende:
[..]
Eej, jij hebt het diarreebrein dat er niet aan heeft gedacht.
Dan moet je leren lezen, de aktie van Valve is vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:46 schreef Woods het volgende:
[..]De vraag was of ik het kon giften zo niet jammer
Een van de betere games die ik op Steam heb. Portal 2 is zelfs nog beter, zowel singleplayer als co-op.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:10 schreef djkoelkast het volgende:
Een van mijn eerste Steamspellen: gratis Portal.
Ik vond er alleen niet zo veel aan.
Alleen als Portal 2 ooit gratis wordt of in een bundel zit waar toevallig iets anders in zit wat ik wil zal ik hem hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:42 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Een van de betere games die ik op Steam heb. Portal 2 is zelfs nog beter, zowel singleplayer als co-op.
Alhoewel niet zo tof als 2 heb ik RCT3 helemaal uitgespeeld en me er toch behoorlijk mee vermaakt. Ook beide uitbreidingen erbij. Op een gegeven moment ook zelf scenario's gemaaktquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:40 schreef Bolters het volgende:
Ik net Rollercoaster Tycoon 3 even aangeschaft. Lekker het verleden induiken
persoonlijk vind ik 3 lang niet zo goed als 1 & 2; ik hem hem wel via gog.com ooit aangeschaft in een sale (maar 1 + 2 ook, die worden dus veeeel meer gespeeldquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:40 schreef Bolters het volgende:
Ik net Rollercoaster Tycoon 3 even aangeschaft. Lekker het verleden induiken
Ik ben benieuwd, ga het binnenkort wel beleven. Kan voor 5,70 euro natuurlijk nooit de fout in gaanquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik 3 lang niet zo goed als 1 & 2; ik hem hem wel via gog.com ooit aangeschaft in een sale (maar 1 + 2 ook, die worden dus veeeel meer gespeeld)
ik weet niet exact wat het is, maar bij rct3 ben ik bij wijze van spreken na een uurtje uitgekeken op het spel, terwijl ik met zowel 1 als 2 hele nachten kan doortrekken...
Klinkt tof, ben benieuwd. Binnenkort maar eens alles uitproberen!quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alleen als Portal 2 ooit gratis wordt of in een bundel zit waar toevallig iets anders in zit wat ik wil zal ik hem hebben
[..]
Alhoewel niet zo tof als 2 heb ik RCT3 helemaal uitgespeeld en me er toch behoorlijk mee vermaakt. Ook beide uitbreidingen erbij. Op een gegeven moment ook zelf scenario's gemaakt
5,70 is een prima deal inderdaad als je hem nog niet hadquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:55 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ga het binnenkort wel beleven. Kan voor 5,70 euro natuurlijk nooit de fout in gaan
Ik heb het gedaan. Een van de betere flight combat sims. Wordt aardig veel gespeeld nog op de MP. Enigste nadeel zijn al die DLC's.quote:
Ga je mond spoelenquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:10 schreef djkoelkast het volgende:
Een van mijn eerste Steamspellen: gratis Portal.
Ik vond er alleen niet zo veel aan.
quote:If the game is a recent release, or was purchased during a sale
While we do our best to anticipate demand from our users, occasionally we may run out of keys to provide for your purchase. When we are out of keys, this error will appear. You will be issued a key as soon as we have been given more by the game's publisher.
bad luck noemen ze dat ook welquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:09 schreef Verbal het volgende:
Endless Space Gold aangeschaft. Wil ik het opstarten, krijg ik een error: failed to locate key server.
Even gezocht:
[..]
V.
"Hoi, we verkopen je een spel, dat we niet op voorraad hebben"quote:
Ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat ik jouw smaak niet deel?
ben vooral benieuwd naar de singleplayer. MP van dit soort dingen houd ik niet zo van.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:42 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan. Een van de betere flight combat sims. Wordt aardig veel gespeeld nog op de MP. Enigste nadeel zijn al die DLC's.
Ja zelfde hier, ik heb het alleen maar gekocht voor de SP campagne. Net klaar met downloaden, ik ga ff boodschappen doen, joystick aansluiten en testen. Ik hoor er iig alleen maar goede dingen over.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:21 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ben vooral benieuwd naar de singleplayer. MP van dit soort dingen houd ik niet zo van.
Far Cry 3 is volgens mij tijdens een Daily Deal goedkoper geweest, dus ik zou nog even wachten tot die misschien weer een Daily wordt tijdens deze sale.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:47 schreef Woods het volgende:
Kom er nu pas achter dat er dus 100 aanbiedingen i.p.v. 20 zijn
Far Cry 3 ¤15 en GTA 4 ¤10 ook wel te pruimen.
Zelfs voor een 10tje zou ik GTA 4 geen eens kopen meer. Wat heb ik spijt dat ik dat destijds toch had gedaan. Echt een super slechte port op de pcquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:47 schreef Woods het volgende:
Ik wil hem meer omdat ik recent een nieuwe PC gekocht heb en hem ooit bij een vriend speelde waar het er voor mij fenomenaal uitzag t.o.v. console.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zelfs voor een 10tje zou ik GTA 4 geen eens kopen meer. Wat heb ik spijt dat ik dat destijds toch had gedaan. Echt een super slechte port op de pc![]()
![]()
![]()
Far Cry 3 wel een mooie prijs
huh wat? 100 aanbiedingen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:47 schreef Woods het volgende:
Ja toch, onderaan tenminste kan je elk 20 games per pagina, bijna allemaal met korting.quote:
far cry was paar dagen terug 7.50quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zelfs voor een 10tje zou ik GTA 4 geen eens kopen meer. Wat heb ik spijt dat ik dat destijds toch had gedaan. Echt een super slechte port op de pc![]()
![]()
![]()
Far Cry 3 wel een mooie prijs
ohh.. de halve (eigenlijk zowat hele) steamstore staat atm vol met aanbiedingen, gouden regel blijft echter: wacht op de daily/flash dealsquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:08 schreef Woods het volgende:
[..]
Ja toch, onderaan tenminste kan je elk 20 games per pagina, bijna allemaal met korting.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
far cry was paar dagen terug 7.50
Tijdens de laatste twee dagen, als ik het me goed herinner, komen de beste deals nog eens langs. Dus met wat mazzel zit Far Cry 3 daar ook tussen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:36 schreef Woods het volgende:
[..]
ik wist gewoon dat ik wel met iets te laat was, zo heb ik ook Max Payne 3 laten liggen..
Far Cry 3 zal er wel tussen zitten. Voor mij geen boeiende games langsgekomen die ik nog niet had. Alleen de nieuwste Batman maar die vonde ik nog te duur. Haal die wel tijdens de summer salequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Tijdens de laatste twee dagen, als ik het me goed herinner, komen de beste deals nog eens langs. Dus met wat mazzel zit Far Cry 3 daar ook tussen.
Zag ze net... best leuke tussenquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:24 schreef mschol het volgende:
http://www.getloadedgo.com/
2 games voor 12 euro..
En toch ga ik wachten omdat backlogquote:
Nee, de Daily Deals en Flash Deals krijgen de hoogste kortingpercentages.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:06 schreef Froop het volgende:
AC4 voor 25% korting als Daily Deal. Zal er deze sale nog meer korting op komen?
Heeft niets met Steam, maar alles metquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:10 schreef Woods het volgende:
Is deze al voorbij gekomen: http://www.budgetgaming.n(...)-%E2%82%AC-2,50.html
Met o.a.:
• Beyond Good & Evil 1,25
• The Walking Dead: 400 Days (DLC) 1,25
• Fallout 3: Game of the year Edition 2,50
• Mirror's Edge 3,74
• Bastion™ 4,76
• Cloudberry Kingdom 4,99
• Lord of the Rings: War in the North 5,00
• Far Cry 3 - Blood Dragon 7,49
• Far Cry 3 Deluxe Edition 19,99
• Deus Ex: Human Revolution™ - Director's Cut 9,99
• Tomb Raider Survival Edition 14,50
• Dishonored Game of the Year Edition 19,99
• The Elder Scrolls V: Skyrim® Legendary Edition 19,99
• Lego Marvel Super Heroes 20,99
Tjah ik zou bijvoorbeeld Morrowind wel willen hebben, maar die is 1 euro (als je 6 euro per game rekent) goedkoper op Steam op het moment.... Shadow Warrior daarintegen is wel goedkoper dan als je die koopt via getloaded.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:24 schreef mschol het volgende:
http://www.getloadedgo.com/
2 games voor 12 euro..
Weet niet, dit is de eerste sale die ik actief volgquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:58 schreef moddermonster het volgende:
Portal 2 is toch wel elke sale 5 euro?
Wargame! o wacht die heb je alquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:41 schreef djkoelkast het volgende:
Weer niks voor mij![]()
Hitman is wel ok, maar die heb ik al.
Dat kan ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb ik niet, ken ik niet en lijkt me niks.
Hmjah forum keys enzoquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:47 schreef Verbal het volgende:
Endless Space werkt. Wel vier verschillende keys
V.
Man....als je mij nu een pm/dm had gestuurd had ik je deze gratis geschonken daar ik deze nog ergens op zolder heb liggen en er zelf toch niets mee doe.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:09 schreef Plukdievandeflet het volgende:
Net rollercoaster tycoon 3 platina gekocht voor 5 euro, om de herinneringen van vroeger weer op te halen maar dan in een nieuw jasje. Iemand nog tips of leuke dingen waar je creativiteit voor nodig hebt?
Erg aardige reactie, ik denk dat 't spel op zich wel 5 euro waard is maar alsnog bedankt!quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Man....als je mij nu een pm/dm had gestuurd had ik je deze gratis geschonken daar ik deze nog ergens op zolder heb liggen en er zelf toch niets mee doe.
+ uitbreidingen en boxed?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Man....als je mij nu een pm/dm had gestuurd had ik je deze gratis geschonken daar ik deze nog ergens op zolder heb liggen en er zelf toch niets mee doe.
je bent ze zo kwijtquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Stomme trading cards, krijg ik een dubbele. Noh.
inventory -> klik op dubbele kaart -> Sellquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen idee hoe
#n00b #geenswagenzo
Ah kijk, zo makkelijk kan 't zijn. Dank!quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:28 schreef mschol het volgende:
[..]
inventory -> klik op dubbele kaart -> Sell
kan je daar nog iers mee doen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Stomme trading cards, krijg ik een dubbele. Noh.
quote:
Ik heb hier zelfs console games liggen gekocht in een aanbieding maar nooit gespeeldquote:This is when you lack the motivation to play any game. It doesn't matter what or how the games is.
I had a gamers block the other day and couldn't find the motivation to play anything.
als je alle 10 de kaarten hebt kan je een badge craften, daarmee krijg je 100xp voor je steamlevel + een random iets voor een free 2 play spel (dota2, tf2 etc)quote:
Wij hebben ze zelfs 2 keer gekocht vanwege de coop... Ik blijf het een fantastisch spel vinden en zit te wachten op 3...quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alleen als Portal 2 ooit gratis wordt of in een bundel zit waar toevallig iets anders in zit wat ik wil zal ik hem hebben
2 votes heb je van mijquote:Op zaterdag 28 december 2013 08:52 schreef Verbal het volgende:
Even stemmen op World of Goo. Lollige platformer die ik wel op Steam wil voor onder een euro. Was denk ik zo'n beetje de eerste indie game die ik ooit via internet kocht op de dev-site.
V.
done, twicequote:Op zaterdag 28 december 2013 11:04 schreef djkoelkast het volgende:
Als iedereen Pool Nation zou willen voten![]()
Die wil ik al heel lang, maar te duur. Voor 2,70 wil ik hem wel
Donequote:Op zaterdag 28 december 2013 11:04 schreef djkoelkast het volgende:
Als iedereen Pool Nation zou willen voten![]()
Die wil ik al heel lang, maar te duur. Voor 2,70 wil ik hem wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |