SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
valt opzich wel mee hoor. tenminste, nu niet met al die nabs die gratis de game komen verpesten denk ik maar een aantal jaar geleden waren de meeste PUB's ook gewoon serieus. Af en toe natuurlijk een lolletje maar de meeste gebruikten een mic, en probeerden samen te werken. Eigenlijk heb ik de tofste ervaringen gehad met random mensen omdat je nieuwe mensen leert kennen en omdat je het niet verwacht.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:33 schreef beelz het volgende:
[..]
Daar moet je blij mee zijn, L4D2 is alleen leuk met vrienden, als je met random volk gaat spelen dan krijg je ragequits en rambo-akties.
Tofquote:
Heb hem laatst gespeeld met een stuur en de Oculus Riftquote:Op donderdag 26 december 2013 14:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
TofEcht een leuke game waar je vele uren in kunt stoppen. Hopelijk heb je wel een stuurtje of gamepad?
Meh, niet veel soeps is ook niet zo eigenlijk. De meeste games die in de sale zijn, zijn gewoon goede games. Het probleem voor de meeste mensen hier is eigenlijk dat ze alles al hebben gekocht tijdens vorige sales. Ik heb precies hetzelfde, maar ik klaag niet. Scheelt bende geld.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom: niet veels soeps i.p.v. "deze deals zijn fuking gayyyyy"
Eensch.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:16 schreef mschol het volgende:
de huidige deals zijn niet veels soeps
Nee helaas niet, zo'n race/rij fan ben ik ook weer niet. Keyboard speelt opzich wel lekker. Het is wel fijn dat het geen super strenge simulator is waar je al strafpunten krijgt als je buiten de lijnen rijd. Ik rij meestal gewoon op topsnelheid zigzaggend door het verkeer heen en rem bij een flitspaalquote:Op donderdag 26 december 2013 14:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
TofEcht een leuke game waar je vele uren in kunt stoppen. Hopelijk heb je wel een stuurtje of gamepad?
Eh het is gratis. Is hij gehandicapt dat hij niet op dat knopje op de store page kan drukken?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:58 schreef Woods het volgende:
Vraagje, ik heb L4D2 al zelf op Steam alleen wil een maat hem ook alleen ik kan hem niet meer giften of kopen omdat ik hem zelf heb, is er een andere mogelijkheid?
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Eh het is gratis. Is hij gehandicapt dat hij niet op dat knopje op de store page kan drukken?
Het is absoluut geen domme vraag maar vooruit:quote:Op donderdag 26 december 2013 17:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Op een domme vraag krijg je domme antwoorden.
Kan het ook zo?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:16 schreef Beach het volgende:
Heeft ie geen internet op zn telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |