Ja dat mag, liever out of space of no good.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
prodigy ervoor in de plaats met Omen?
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zelfs Slayer was weg zag ik
Of Everybody in the place, of Poison, of....quote:Op donderdag 26 december 2013 11:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat mag, liever out of space of no good.
Als ik denk aan al die dagenquote:Op donderdag 26 december 2013 11:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
doe mij die tijdmachine, dan ga ik nog ff naar Woodstock...
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zelfs Slayer was weg zag ik
Uit het niets, Angel of Death meeblerren. Zit er dit jaar niet in, helaasquote:Op donderdag 26 december 2013 11:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]shit dat was geniaal vorig jaar
Ja, komende 2 uur zien er verder niet heel geweldig uit helaas.quote:
Oh het is absoluut een artiest, maar om nou te zeggen nu al top 2000 waardig. Ik vind het wat vroeg. Maar dat heb ik met alle nieuwe artiesten die meteen in de top staan hoor.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het is niet mijn ding... dat vooropgesteld. Maar op zich heeft ze best muzikaal talent. Er staan veel artiesten in de lijst die mochten willen dat ze met alleen piano en zang op een podium konden staan *en* daarmee weg komen.
Laameraden...die staat er ook in?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als ik denk aan al die dagen
Dat ik mij zo heb misdragen
Dan denk ik: had ik naar een tijdmachine
even spiekenquote:Op donderdag 26 december 2013 11:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, komende 2 uur zien er verder niet heel geweldig uit helaas.
Gelukkig dadelijk op familiebezoekquote:Op donderdag 26 december 2013 11:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, komende 2 uur zien er verder niet heel geweldig uit helaas.
dit dus. minimaal 5 jaar oud zeg ik.... of halve punten bij de stemmen, gestel dat je er vanuit gaat dat de stemmen de lijst bepalen....quote:Op donderdag 26 december 2013 11:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh het is absoluut een artiest, maar om nou te zeggen nu al top 2000 waardig. Ik vind het wat vroeg. Maar dat heb ik met alle nieuwe artiesten die meteen in de top staan hoor.
Dit is inderdaad niet beter dan Waylon net.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:44 schreef Cee het volgende:
Er zitten anders best veel oude nummers tussen die, als ze de afgelopen 5 jaar zouden zijn uitgebracht, ook uitgelachen zouden worden.
zoals deze.
& the Bannyman zekerquote:Op donderdag 26 december 2013 11:44 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
denk dat ze slayer in de ban hebben gedaan.....hebben ze vroeger met echo ook gedaan
Ik snap dan niet die hedendaagse nummers.. zieltjes winnen denk ik danquote:Op donderdag 26 december 2013 11:44 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
denk dat ze slayer in de ban hebben gedaan.....hebben ze vroeger met echo ook gedaan
echt wel!quote:Op donderdag 26 december 2013 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is inderdaad niet beter dan Waylon net.
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:45 schreef Uccie het volgende:
Vanmorgen vloog ze nog....ik moet hier zo even 11 paar oren afplakken
het moet vernieuwen jonguhquote:Op donderdag 26 december 2013 11:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik snap dan niet die hedendaagse nummers.. zieltjes winnen denk ik dan
Het is meer Ace of Basequote:Op donderdag 26 december 2013 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ABBA nu had bestaan had het ook zo geklonken.
Dat kan per 5 jaarquote:Op donderdag 26 december 2013 11:46 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
het moet vernieuwen jonguh
ja, dat is ook prima, maar niet met bagger.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:46 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
het moet vernieuwen jonguh
Ik vind Gaga wel duidelijk beter dan Ace of Base. Tis alleen zo jammer dat het bij haar niet echt alleen om de muziek gaat. Dit is 1 van haar betere trouwens.quote:
Rascistquote:Op donderdag 26 december 2013 11:47 schreef Cee het volgende:
Ik lees net dat de zangeres van The Shirts Norma uit Orange is the New Black is.
nu je het zegt...quote:Op donderdag 26 december 2013 11:47 schreef Cee het volgende:
Ik lees net dat de zangeres van The Shirts Norma uit Orange is the New Black is.
Ik ook.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit best een prettig nummer. Een van de weinige goede nummers van Lady Gaga
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook.
Sterker nog: Bad Romance stond op mijn lijstje.
Ace of Base was fout, maar klonk wel lekker, Gaga is ook zoietsquote:Op donderdag 26 december 2013 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Gaga wel duidelijk beter dan Ace of Base. Tis alleen zo jammer dat het bij haar niet echt alleen om de muziek gaat. Dit is 1 van haar betere trouwens.
Ik vind dat ze op zich gelikte popliedjes maakt. Wat ik bij haar eerste x nummers jammer vond was dat ze zich meer liet verkopen door seks dan door de muziek, maar dat heeft ze tegenwoordig wat meer rechtgetrokken ondanks haar image.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:46 schreef Molurus het volgende:
Wat ik vooral jammer vind aan Gaga is dat ze, ondanks haar muzikale talent, daar bijna niets mee doet. Elektronische troep.
Let jij maar op de kleintjesquote:
Iets over vrouwen en een slechte muzieksmaak.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook.
Dat is de andere die ik prettig vind, daar houdt het dan ook bij op.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook.
De uitvoering van "On the Rocks" is vet.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook.
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:49 schreef glittertje39 het volgende:
Frits waar heb je dat plaatje van die duckhunt?
Gelukkig kan je dat baseren op de rest van mijn lijstje. Oh wacht, nee, want dat weet je niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:49 schreef Micson het volgende:
[..]
Iets over vrouwen en een slechte muzieksmaak.
Kijk dat je een show geeft en je daar voor anders voordoet oke, maar om nou b.v. bij een talkshow in voor ornaat te gaan zitten, dan kan je niet serieus genomen worden.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat ze op zich gelikte popliedjes maakt. Wat ik bij haar eerste x nummers jammer vond was dat ze zich meer liet verkopen door seks dan door de muziek, maar dat heeft ze tegenwoordig wat meer rechtgetrokken ondanks haar image.
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:50 schreef laxus13 het volgende:
ben even de hond uitlaten en eten laterzz
Deze twee posts onder elkaar.quote:
Het gaat nog steeds meer om de entourage dan om de muziek, bij iedere single worden er weer nieuwe extremen en rariteiten verzonnen in de videoclip met betrekking tot kleding, gedrag etc.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat ze op zich gelikte popliedjes maakt. Wat ik bij haar eerste x nummers jammer vond was dat ze zich meer liet verkopen door seks dan door de muziek, maar dat heeft ze tegenwoordig wat meer rechtgetrokken ondanks haar image.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |