ja dat intro was best aardig.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:35 schreef cafca het volgende:
Weer zo'n plaat waarbij het intro leuker is dan de volgende 3-4 minuten.
Als je er eenmaal op gaat letten, valt je pas op hoe vaak #3FM iets van The Cure draait.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch zijn The Cure, The Smiths, Pixies, Jesus and Mary Chain, enz enz, ook 80's
En dan hebben we het nog niet eens over Frankie Goes en die van Belfast Child...quote:Op donderdag 26 december 2013 11:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Spandau Ballet, vooral het oude werk dat nooit gedraaid wordt.
Pulp was anders best leukquote:Op donderdag 26 december 2013 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
90's heeft meer pulp dan 80's
His and Hers, Different Class, This is Hardcore.. de 80's had alleen It en Freaks
De simpele zielen.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over Frankie Goes en die van Belfast Child...
Ja, daarom.. Different Class is hun beste ook. Hoewel This is Hardcore ook tof is.quote:
Deze mogen ze na 20 seconden best afkappenquote:
The breakfast club vond ik indertijd best goed.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die stiekem heel erg skyradio zijn, maar ze hebben gelukkig ook goed werk
Ik las het zo. Ik schok evenquote:Op donderdag 26 december 2013 11:39 schreef peaceman het volgende:
Nu Waylon, weer een topper gelukkig.
En dan is het gedaan voor het uurquote:Op donderdag 26 december 2013 11:39 schreef peaceman het volgende:
Na Waylon weer een topper gelukkig.
Inderdaad..quote:
prodigy ervoor in de plaats met Omen?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Inderdaad..
Lady ga... ga... alsjeblieft
doe maar watquote:Op donderdag 26 december 2013 11:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
prodigy ervoor in de plaats met Omen?
quote:
Het is niet mijn ding... dat vooropgesteld. Maar op zich heeft ze best muzikaal talent. Er staan veel artiesten in de lijst die mochten willen dat ze met alleen piano en zang op een podium konden staan *en* daarmee weg komen.quote:
Wat gebeurde er dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik droomde serieus vannacht dat mijn oren bloedden
iddquote:Op donderdag 26 december 2013 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
Dus wel fucking Waylon, maar geen Iron Maiden? Boooooooo
doe mij die tijdmachine, dan ga ik nog ff naar Woodstock...quote:Op donderdag 26 december 2013 11:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Met Bad Romance zat ze opeens in de eighties
Zakken. Alle drie de nummers, en Paparazzi staat er nu helemaal niet in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |