Gelukkig dadelijk op familiebezoekquote:Op donderdag 26 december 2013 11:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, komende 2 uur zien er verder niet heel geweldig uit helaas.
dit dus. minimaal 5 jaar oud zeg ik.... of halve punten bij de stemmen, gestel dat je er vanuit gaat dat de stemmen de lijst bepalen....quote:Op donderdag 26 december 2013 11:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh het is absoluut een artiest, maar om nou te zeggen nu al top 2000 waardig. Ik vind het wat vroeg. Maar dat heb ik met alle nieuwe artiesten die meteen in de top staan hoor.
Dit is inderdaad niet beter dan Waylon net.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:44 schreef Cee het volgende:
Er zitten anders best veel oude nummers tussen die, als ze de afgelopen 5 jaar zouden zijn uitgebracht, ook uitgelachen zouden worden.
zoals deze.
& the Bannyman zekerquote:Op donderdag 26 december 2013 11:44 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
denk dat ze slayer in de ban hebben gedaan.....hebben ze vroeger met echo ook gedaan
Ik snap dan niet die hedendaagse nummers.. zieltjes winnen denk ik danquote:Op donderdag 26 december 2013 11:44 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
denk dat ze slayer in de ban hebben gedaan.....hebben ze vroeger met echo ook gedaan
echt wel!quote:Op donderdag 26 december 2013 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is inderdaad niet beter dan Waylon net.
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:45 schreef Uccie het volgende:
Vanmorgen vloog ze nog....ik moet hier zo even 11 paar oren afplakken
het moet vernieuwen jonguhquote:Op donderdag 26 december 2013 11:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik snap dan niet die hedendaagse nummers.. zieltjes winnen denk ik dan
Het is meer Ace of Basequote:Op donderdag 26 december 2013 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ABBA nu had bestaan had het ook zo geklonken.
Dat kan per 5 jaarquote:Op donderdag 26 december 2013 11:46 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
het moet vernieuwen jonguh
ja, dat is ook prima, maar niet met bagger.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:46 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
het moet vernieuwen jonguh
Ik vind Gaga wel duidelijk beter dan Ace of Base. Tis alleen zo jammer dat het bij haar niet echt alleen om de muziek gaat. Dit is 1 van haar betere trouwens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |