Ja dat mag, liever out of space of no good.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
prodigy ervoor in de plaats met Omen?
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zelfs Slayer was weg zag ik
Of Everybody in the place, of Poison, of....quote:Op donderdag 26 december 2013 11:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat mag, liever out of space of no good.
Als ik denk aan al die dagenquote:Op donderdag 26 december 2013 11:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
doe mij die tijdmachine, dan ga ik nog ff naar Woodstock...
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zelfs Slayer was weg zag ik
Uit het niets, Angel of Death meeblerren. Zit er dit jaar niet in, helaasquote:Op donderdag 26 december 2013 11:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]shit dat was geniaal vorig jaar
Ja, komende 2 uur zien er verder niet heel geweldig uit helaas.quote:
Oh het is absoluut een artiest, maar om nou te zeggen nu al top 2000 waardig. Ik vind het wat vroeg. Maar dat heb ik met alle nieuwe artiesten die meteen in de top staan hoor.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het is niet mijn ding... dat vooropgesteld. Maar op zich heeft ze best muzikaal talent. Er staan veel artiesten in de lijst die mochten willen dat ze met alleen piano en zang op een podium konden staan *en* daarmee weg komen.
Laameraden...die staat er ook in?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als ik denk aan al die dagen
Dat ik mij zo heb misdragen
Dan denk ik: had ik naar een tijdmachine
even spiekenquote:Op donderdag 26 december 2013 11:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, komende 2 uur zien er verder niet heel geweldig uit helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |