SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Grappen over Ringo slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar lacht Elvis om, weet je hoeveel de nazaten hebben verdiend met JXL? Miljoenen!quote:Op donderdag 26 december 2013 00:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Hij haalt 37.000 euro op voor een nummer van Elvis?
de leeftijd zat haar niet mee nog.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Potentieel? Er moest nog gestemd worden?
Of het zat ons eigenlijk niet mee.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
de leeftijd zat haar niet mee nog.
Ik heb dan weer nostalgische herinneringen aan weather with you, dus die staat bij mij dan weer hoogquote:Dit zijn hun cijfers:
711 Four Seasons In One Day
793 Don't Dream It's Over
1099 Weather With You
1158 Into Temptation
1826 Better Be Home Soon
Laatstgenoemde is trouwens nieuw in de lijst. Ik vind "Weather With You" overgewaardeerd, de rest niet. Ik mis een "Fall At Your Feet".
JXL is er ook niet armer op gewordenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daar lacht Elvis om, weet je hoeveel de nazaten hebben verdiend met JXL? Miljoenen!
BEELD EN GELUID WAAR ZIJN DIE HANDJES???!!! WAAR IS DAT FEESTJE?quote:
EN NU HANDEN IN DE LUCHT EN SPRINGENNNNNNNNNNNquote:
Ik ben ook niet van de boybands, maar "The Flood" is een verrassend goed nummer. Je kunt zeggen wat je wilt, maar die Gary Barlow heeft echt geen onaardige songwritercapaciteiten.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
1824 The Flood Take That 2010![]()
Pas je op dat je niet kerstmisquote:
Lijkt me wel duidelijk hè?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit met of zonder Robbie?
Deze snap ik niet. Buiten mistbank-grapquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:03 schreef D. het volgende:
Ik kan het hebben dit
Ojee, tijd om te slapen geloof ik
Ze hadden het in het nieuws over een mistbank.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze snap ik niet. Buiten mistbank-grap
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:03 schreef D. het volgende:
Ik kan het hebben dit
Ojee, tijd om te slapen geloof ik
Ja zo'n bierglas als in een Engelse pub zeker :pquote:
De cirkel is ovaal zeggen we maarquote:Op donderdag 26 december 2013 01:03 schreef Elfletterig het volgende:
Het is trouwens wel komisch dat dezelfde zanger het uur inluidt en straks ook weer uitluidt.
Nou nee, hij overstuurt gigantischquote:Op donderdag 26 december 2013 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
Sorry, maar ik vind dit nummer echt niet verkeerd. En het is ook prima geproduceerd.
The Flood is prima idd.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
Sorry, maar ik vind dit nummer echt niet verkeerd. En het is ook prima geproduceerd.
Wat een spam van ons...quote:Op donderdag 26 december 2013 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vorig jaar was topic #28 op 27 december
Lijkt SR wel dat we elk jaar een topic pakkenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Take That geen geslaagde comeback hebben, maar dit is beter dan Shine en Patience ja.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
The Flood is prima idd.
Cee is het met me eens. En Alors ook.
Of we hebben geen levenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar toen was ik er nog nietquote:Op donderdag 26 december 2013 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met je zweepjesquote:Op donderdag 26 december 2013 01:05 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
maar toen was ik er nog niet
Weinig verschil.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:05 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
maar toen was ik er nog niet
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:06 schreef asco het volgende:
Zo'n topicreeks gaat snachts net als de verzuipenden van de Titanic, het wordt steeds stiller.
Stuart Price heeft het geproduceerd. Dat is een uitstekende producer.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nou nee, hij overstuurt gigantisch
Merciquote:
Neem Celine gelijk meequote:Op donderdag 26 december 2013 01:06 schreef asco het volgende:
Zo'n topicreeks gaat snachts net als de verzuipenden van de Titanic, het wordt steeds stiller.
Het was gisteren even behelpen trouwens. Van SR naar all you need is love en toen was er een stiltequote:Op donderdag 26 december 2013 01:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Lijkt SR wel dat we elk jaar een topic pakken
Alleen zijn wij morgen wél terug en wordt er over 80-90 jaar geen speelfilm over ons gemaakt.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:06 schreef asco het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:07 schreef FritsFlits het volgende:
These boobs are made for swaffeling
Nu iemand die mij nog serieus neemtquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen zijn wij morgen wél terug en wordt er over 80-90 jaar geen speelfilm over ons gemaakt.
quote:
Ik neem het terugquote:Op donderdag 26 december 2013 01:07 schreef FritsFlits het volgende:
Als hij een tijdreiziger is welquote:Op donderdag 26 december 2013 01:08 schreef glittertje39 het volgende:
[..]dat weet jij helemaal niet...
We zijn een beetje klaar met dat kerst, denk ik. Na zo'n tweeduizend jaar geloven we het wel een keertje...quote:Op donderdag 26 december 2013 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topic #36 werd vorig jaar op 28 december geopend. Het gaat dus echt belachelijk hardVooral omdat de kerstdagen verreweg de 2 rustigste dagen zijn normaal.
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:07 schreef FritsFlits het volgende:
quote:
daarbij hoort dan wel het #tietenlied.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
3-7 is hier de graveyardshift, dan komen er altijd de mafste users om de hoek kijken.
Ik denk toch dat er nog wel wat users zijn die de komende dagen meer gaan postenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We zijn een beetje klaar met dat kerst, denk ik. Na zo'n tweeduizend jaar geloven we het wel een keertje...
Je kunt altijd blijven hopen.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:08 schreef glittertje39 het volgende:
[..]dat weet jij helemaal niet...
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
3-7 is hier de graveyardshift, dan komen er altijd de mafste users om de hoek kijken.
Welke?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daarbij hoort dan wel het #tietenlied.
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jerry Lee nu over zijn gebrek aan seks
Wat?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:10 schreef waxmask het volgende:
Weeeeeheeee Grote balen van vuur? (waar is me nichtje?)
Ik ga dadelijk ook even flink poepen als iedereen naar bed is trouwens, ik ga de tijd nemen. Heb dat elk jaar na het gourmetten dat ik aan de race zitquote:Op donderdag 26 december 2013 01:10 schreef asco het volgende:
Ik ga eens heerlijk poepen, van die smeer je weet zelluf,
Oke...quote:Op donderdag 26 december 2013 01:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jerry was geen nicht...hij deed zijn nicht...
Iedereen heeft wel een nichtje die hij of zij zou doen..quote:Op donderdag 26 december 2013 01:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jerry was geen nicht...hij deed zijn nicht...
Minder snel eten?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk ook even flink poepen als iedereen naar bed is trouwens, ik ga de tijd nemen. Heb dat elk jaar na het gourmetten dat ik aan de race zit
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk ook even flink poepen als iedereen naar bed is trouwens, ik ga de tijd nemen. Heb dat elk jaar na het gourmetten dat ik aan de race zit
nu hebben ze net 5 dagen lang uitleg gegeven over diarree en jij hebt niks opgestoken...quote:Op donderdag 26 december 2013 01:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Uhhhhquote:Op donderdag 26 december 2013 01:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel een nichtje die hij of zij zou doen..
Flauw toch? Elk jaar weer dezelfde grap met dat laxeer in je gehaktballetjes...quote:Op donderdag 26 december 2013 01:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:12 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
nu hebben ze net 5 dagen lang uitleg gegeven over diarree en jij hebt niks opgestoken...
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zie nu pas die spuitende pielemuis
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:12 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
nu hebben ze net 5 dagen lang uitleg gegeven over diarree en jij hebt niks opgestoken...
Lang genoeg voor diene hippie...quote:Op donderdag 26 december 2013 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
Zo te zien de allerkortste:
Mercedes Benz - Janis Joplin: 1:45 minuten (nummer 806).
Uiteraard, ik slaap niet tijdens de Top2000quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Uiteraard, ik slaap niet tijdens de Top2000
Wat houdt je wakker?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
terecht, ik zit zaterdag 12 uur in de trein en kan daar geen top ontvangen denk ik dus dat haal ik nu maar in.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ga je die pizza nog bestellen? Je had het er net ook al overquote:Op donderdag 26 december 2013 01:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
K'eb zo'n zin in een pizza Calzone
Nee ik hoef geen gewone
Zo dubbel geklapt laat maar kome
Voel het water al strome
K'wil geen pasta
K'wil geen pasta
K'wil een pizza Calzone met parmaza
Uit Italia
Want daarvan ga ik drome
Van die prachtige tijd daar in Rome
Waar ik jou heb genome
Toen ik jou zag
Toen ik jou zag, ow yeah
Sloeg de bliksem bij mij in mijn holleja
Op die mooie dag
Als ik terug denk aan die eerste keer
Dan proef ik die passie
Ik heb geen zin in een portie nasi
Ik wil weer proeven die verassing, ow ja
Telkens weer
Wil ik jou bestellen
Ik heb zo'n zin om op te bellen
Ik wil weer dat je op die tafel ligt, ow ja ow
Telkens weer
Breng dat ding potverdomme
Hij staat al een uur in de ove
Of hoor ik hem kome
Komt-ie er aan?
Komt-ie er aan? ow yeah
Zonder pizza Calzone kan ik niet meer
Op die benen staan
[solo]
Zonder pizza Calzone kan ik niet meer
Op die benen staan (2x)
Ciao, Grazie
Ik heb een wake-up light die ik al weken niet gebruik en vanochtend om 5 uur ging die ineens fluiten en brandend licht op mij gooienquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb een wake-up light die ik al weken niet gebruik en vanochtend om 5 uur ging die ineens fluiten en brandend licht op mij gooien
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb een wake-up light die ik al weken niet gebruik en vanochtend om 5 uur ging die ineens fluiten en brandend licht op mij gooien
Ik doe hetzelfde alleen dan zonder Macbookquote:Op donderdag 26 december 2013 01:16 schreef FritsFlits het volgende:
Ik pak zo meteen mijn Macbook en dan in bed
ik lig al in bed met mijn macbookquote:Op donderdag 26 december 2013 01:16 schreef FritsFlits het volgende:
Wat pak je?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde alleen dan zonder Macbook
Klinkt goedquote:Op donderdag 26 december 2013 01:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde alleen dan zonder Macbook
Maar jij bent een bazinquote:Op donderdag 26 december 2013 01:17 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik lig al in bed met mijn macbook
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:16 schreef FritsFlits het volgende:
Ja ofniequote:
En over 6 uurtjes een Billy Od..quote:
Ik zet mijn geld op welquote:
Dat hoeft ook helemaal niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
eros zingt: ''ik kan niet kakken voor de tweede keer''
Wel als ie doormidden breektquote:Op donderdag 26 december 2013 01:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet.
Ja, en die geurquote:Op donderdag 26 december 2013 01:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wel als ie doormidden breekt
Kut is dat, dan blijf je vegen
IDD!quote:Op donderdag 26 december 2013 01:20 schreef glittertje39 het volgende:
hij heeft jouw tekst gejat van die pizza!!!!
Cradle of Lovequote:Op donderdag 26 december 2013 01:20 schreef asco het volgende:
Die clip van Billy Idol met dat gruwelijk lekkere wijf op dat bed welke is dat ook weer?
Die dj's ook altijdquote:Op donderdag 26 december 2013 01:20 schreef glittertje39 het volgende:
hij heeft jouw tekst gejat van die pizza!!!!
Met n00b zou De Heer wel ineens grappig zijn.. maar ik zou dan De Heer eruit flikkeren en n00b erachter zettenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:20 schreef Elfletterig het volgende:
n00biedoobiedoo krijgt bijval van de dj.
Trustequote:Op donderdag 26 december 2013 01:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I'm gonna close my eyes and drift away
Het wordt pas leuk als n00biedoobiedoo een nummer van de Doobie Brothers moet gaan aankondigen.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Met n00b zou De Heer wel ineens grappig zijn.. maar ik zou dan De Heer eruit flikkeren en n00b erachter zetten
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als n00biedoobiedoo een nummer van de Doobie Brothers moet gaan aankondigen.
trustenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Planquote:Op donderdag 26 december 2013 01:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
TMIquote:Op donderdag 26 december 2013 01:23 schreef kurk_droog het volgende:
Ik moet scheetjes laten van dit nummer, en ja ze stinken.
Heb ergens wel zin in een feestnummer nu.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:23 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 geniet van de rust en mooie muziek
Geen doorsnee, wel zo prettigquote:Op donderdag 26 december 2013 01:24 schreef glittertje39 het volgende:
die DJ is een beetje een vreemde kerel
Wat doet hij? Heb geen streamquote:Op donderdag 26 december 2013 01:24 schreef glittertje39 het volgende:
Jaquote:
Againquote:Op donderdag 26 december 2013 01:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Goed plan
Ik laat mezelf ook maar omvallen en ik dromenland door andere muziekjes begeleiden
Welterusten iedereen, en een fijne nachtrust gewenst
hij staat met zijn mobiel te zwaaien met een digitaal kaarsje eropquote:Op donderdag 26 december 2013 01:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat doet hij? Heb geen stream
Nivotje 50 jarige bruiloft met veel Dire Straits... en maar roepen LEEUWARDEN WAAR ZIJN DIE HANDJES!!!!quote:Op donderdag 26 december 2013 01:24 schreef glittertje39 het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:25 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
hij staat met zijn mobiel te zwaaien met een digitaal kaarsje erop
Ik vind hem stukken minder dan die vorige. Hij heeft het voor mij natuurlijk al flink verpest door Dusty Springfield niet fatsoenlijk aan- of af te kondigen.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:24 schreef glittertje39 het volgende:
wel maar op de een of andere manier vind ik die minder raar doenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:26 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Sommige hier kijken nooit naar 3FM zeker.
Buiten SR om?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:26 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:27 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
wel maar op de een of andere manier vind ik die minder raar doen
Ik keek wel eens een stukje van Ekstra Weekend, maar ja... dat hoeft nu ook niet meer.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:26 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Inderdaadquote:Op donderdag 26 december 2013 01:28 schreef glittertje39 het volgende:
hij gaat naar een hoer in het hilton
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
InderdaadHilton, gatverdamme
Krijgt ineens een andere betekenis met die hoerquote:
ik wilde er al geen opmerking over makenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Krijgt ineens een andere betekenis met die hoer
Daarvoor heb je mijquote:Op donderdag 26 december 2013 01:29 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik wilde er al geen opmerking over maken
* FritsFlits trekt zijn handen er van afquote:
Ik wou dat net opmerken.... Ik hoorde het dus goed.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:30 schreef FritsFlits het volgende:
ik heb zo wa-wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd tune
Was het druk in het cafe vandaag?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:31 schreef waxmask het volgende:
Kan wel alvast in de rij gaan staan, ben je morgen de eerste...
Geen azijn?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:31 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 geeft asco een appel-banaan-wortel-bieten sapje, alstublief
Dit geeft googlequote:Op donderdag 26 december 2013 01:31 schreef glittertje39 het volgende:
appel-banaan-wortel-bieten sapje
ik hoor een pianoquote:Op donderdag 26 december 2013 01:33 schreef Tijn het volgende:
Dit is precies het soort kitsch waar ik hard op ga
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja, ik had het natuurlijk nog over Kansas.quote:
dat is altijd balen...had ik met U2quote:Op donderdag 26 december 2013 01:34 schreef waxmask het volgende:
Die vielen zwaar tegen in de Gelredome 2 jaar terug...
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik had het natuurlijk nog over Kansas.
Weet je hoe lang het duurt om die smileys te zoeken en zo'n post te maken?
Ik in koffiequote:
Die goede zanger zit er niet bij he? En dan hebben ze zo'n jong broekje die het probeert maar de tonen net niet haalt...quote:Op donderdag 26 december 2013 01:35 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat is altijd balen...had ik met U2
tegenvallende concerten moeten eigenlijk minimaal de helft van de prijs terug betalen..quote:Op donderdag 26 december 2013 01:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die goede zanger zit er niet bij he? En dan hebben ze zo'n jong broekje die het probeert maar de tonen net niet haalt...
En Gogol Bordello viel ook tegen op Sziget...
Mwah ja, paar leuke nummersquote:Op donderdag 26 december 2013 01:37 schreef waxmask het volgende:
Level42...die vond ik als kind goed...
Danke schön!quote:
heb ik altijd een hekel aan gehadquote:Op donderdag 26 december 2013 01:37 schreef waxmask het volgende:
Level42...die vond ik als kind goed...
Tja, hoe bepaal je voor een artiest dat het tegenvielquote:Op donderdag 26 december 2013 01:38 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
tegenvallende concerten moeten eigenlijk minimaal de helft van de prijs terug betalen..
Al? pas!quote:
niet voor de artiest...de toehoorderquote:Op donderdag 26 december 2013 01:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tja, hoe bepaal je voor een artiest dat het tegenviel
hahaha ja, ik was fan van Independence Day ooitquote:Op donderdag 26 december 2013 01:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik snap nu niet meer wat ik er mooi aan vond hahaha heb ik ook met films....
Op Sziget maakte Prince dat weer goed met een extra anderhalf uur funk en soul....quote:Op donderdag 26 december 2013 01:38 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
tegenvallende concerten moeten eigenlijk minimaal de helft van de prijs terug betalen..
wie?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:39 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
niet voor de artiest...de toehoorder
Vette film.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
hahaha ja, ik was fan van Independence Day ooit
Ahhhh oke, ja zou wel iets zijn, maar dat komt er echt nietquote:Op donderdag 26 december 2013 01:41 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
degene die dat dure kaartje heeft gekocht
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:42 schreef kurk_droog het volgende:
Pff, eindelijk. Wat ene opluchting hier op de wc
epische filmquote:Op donderdag 26 december 2013 01:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
hahaha ja, ik was fan van Independence Day ooit
bespaar me de detailsquote:Op donderdag 26 december 2013 01:42 schreef kurk_droog het volgende:
Pff, eindelijk. Wat ene opluchting hier op de wc
ja maar na 20 keer zien werd hij minderquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:41 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 voelt haar oogleden zwaar worden
ondersteboven hangenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:41 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 voelt haar oogleden zwaar worden
mooie beeskes, vliegen er hier best veel en kruipen in de spauw muren her en der....quote:Op donderdag 26 december 2013 01:45 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
vleermuizen zijn een beetje eng vind ik persoonlijk
Geruststellende gedacht..quote:Op donderdag 26 december 2013 01:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
mooie beeskes, vliegen er hier best veel en kruipen in de spauw muren her en der....
ik heb slechte herinneringen aan eentje die via de liftkoker het ziekenhuis in was gekomenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
mooie beeskes, vliegen er hier best veel en kruipen in de spauw muren her en der....
hem wakker houdenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:46 schreef asco het volgende:
Wat precies is de functie van die 2 meiden bij de DJ?
redactie?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:46 schreef asco het volgende:
Schaal van 1 op 10? Geen stream hierquote:Op donderdag 26 december 2013 01:46 schreef asco het volgende:
Viel die aan dan? Want dan hebben ze vaak hondsdolheid. Maar komt nog maar zelden voor in dit land. Engeland nog wel, vandaar ook dat je andere inentingen voor je hond moet hebben daar.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:47 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik heb slechte herinneringen aan eentje die via de liftkoker het ziekenhuis in was gekomen
http://staging.www.radio2.nl/live.htmlquote:Op donderdag 26 december 2013 01:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Schaal van 1 op 10? Geen stream hier
Nazorgquote:Op donderdag 26 december 2013 01:46 schreef asco het volgende:
nee was eigenlijk alleen maar zielig hij was letterlijk de weg kwijt...uiteindelijk gevangen met een handdoek en buiten weer los gelaten...quote:Op donderdag 26 december 2013 01:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Viel die aan dan? Want dan hebben ze vaak hondsdolheid. Maar komt nog maar zelden voor in dit land. Engeland nog wel, vandaar ook dat je andere inentingen voor je hond moet hebben daar.
Die linker is niks, onder kan ik niet zien.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:48 schreef asco het volgende:
[..]
http://staging.www.radio2.nl/live.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |