quote:Op donderdag 26 december 2013 01:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik had het natuurlijk nog over Kansas.
Weet je hoe lang het duurt om die smileys te zoeken en zo'n post te maken?
Ik in koffiequote:
Die goede zanger zit er niet bij he? En dan hebben ze zo'n jong broekje die het probeert maar de tonen net niet haalt...quote:Op donderdag 26 december 2013 01:35 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat is altijd balen...had ik met U2
tegenvallende concerten moeten eigenlijk minimaal de helft van de prijs terug betalen..quote:Op donderdag 26 december 2013 01:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die goede zanger zit er niet bij he? En dan hebben ze zo'n jong broekje die het probeert maar de tonen net niet haalt...
En Gogol Bordello viel ook tegen op Sziget...
Mwah ja, paar leuke nummersquote:Op donderdag 26 december 2013 01:37 schreef waxmask het volgende:
Level42...die vond ik als kind goed...
Danke schön!quote:
heb ik altijd een hekel aan gehadquote:Op donderdag 26 december 2013 01:37 schreef waxmask het volgende:
Level42...die vond ik als kind goed...
Tja, hoe bepaal je voor een artiest dat het tegenvielquote:Op donderdag 26 december 2013 01:38 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
tegenvallende concerten moeten eigenlijk minimaal de helft van de prijs terug betalen..
Al? pas!quote:
niet voor de artiest...de toehoorderquote:Op donderdag 26 december 2013 01:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tja, hoe bepaal je voor een artiest dat het tegenviel
hahaha ja, ik was fan van Independence Day ooitquote:Op donderdag 26 december 2013 01:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik snap nu niet meer wat ik er mooi aan vond hahaha heb ik ook met films....
Op Sziget maakte Prince dat weer goed met een extra anderhalf uur funk en soul....quote:Op donderdag 26 december 2013 01:38 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
tegenvallende concerten moeten eigenlijk minimaal de helft van de prijs terug betalen..
wie?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:39 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
niet voor de artiest...de toehoorder
Vette film.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
hahaha ja, ik was fan van Independence Day ooit
Ahhhh oke, ja zou wel iets zijn, maar dat komt er echt nietquote:Op donderdag 26 december 2013 01:41 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
degene die dat dure kaartje heeft gekocht
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:42 schreef kurk_droog het volgende:
Pff, eindelijk. Wat ene opluchting hier op de wc
epische filmquote:Op donderdag 26 december 2013 01:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
hahaha ja, ik was fan van Independence Day ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |