bespaar me de detailsquote:Op donderdag 26 december 2013 01:42 schreef kurk_droog het volgende:
Pff, eindelijk. Wat ene opluchting hier op de wc
ja maar na 20 keer zien werd hij minderquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:41 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 voelt haar oogleden zwaar worden
ondersteboven hangenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:41 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 voelt haar oogleden zwaar worden
mooie beeskes, vliegen er hier best veel en kruipen in de spauw muren her en der....quote:Op donderdag 26 december 2013 01:45 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
vleermuizen zijn een beetje eng vind ik persoonlijk
Geruststellende gedacht..quote:Op donderdag 26 december 2013 01:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
mooie beeskes, vliegen er hier best veel en kruipen in de spauw muren her en der....
ik heb slechte herinneringen aan eentje die via de liftkoker het ziekenhuis in was gekomenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
mooie beeskes, vliegen er hier best veel en kruipen in de spauw muren her en der....
hem wakker houdenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:46 schreef asco het volgende:
Wat precies is de functie van die 2 meiden bij de DJ?
redactie?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:46 schreef asco het volgende:
Schaal van 1 op 10? Geen stream hierquote:Op donderdag 26 december 2013 01:46 schreef asco het volgende:
Viel die aan dan? Want dan hebben ze vaak hondsdolheid. Maar komt nog maar zelden voor in dit land. Engeland nog wel, vandaar ook dat je andere inentingen voor je hond moet hebben daar.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:47 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik heb slechte herinneringen aan eentje die via de liftkoker het ziekenhuis in was gekomen
http://staging.www.radio2.nl/live.htmlquote:Op donderdag 26 december 2013 01:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Schaal van 1 op 10? Geen stream hier
Nazorgquote:Op donderdag 26 december 2013 01:46 schreef asco het volgende:
nee was eigenlijk alleen maar zielig hij was letterlijk de weg kwijt...uiteindelijk gevangen met een handdoek en buiten weer los gelaten...quote:Op donderdag 26 december 2013 01:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Viel die aan dan? Want dan hebben ze vaak hondsdolheid. Maar komt nog maar zelden voor in dit land. Engeland nog wel, vandaar ook dat je andere inentingen voor je hond moet hebben daar.
Die linker is niks, onder kan ik niet zien.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:48 schreef asco het volgende:
[..]
http://staging.www.radio2.nl/live.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |