het daalde gisteren en toch verkocht ik, vandaar fiatquote:Op donderdag 26 december 2013 12:04 schreef Spatieloos het volgende:
Mensen die nu Fiat
Wacht gewoon tot het gaat dalen en verkoop snel.
Sell low !!quote:Op donderdag 26 december 2013 12:06 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
het daalde gisteren en toch verkocht ik, vandaar fiat
Het moet meer dalen!quote:Op donderdag 26 december 2013 12:06 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
het daalde gisteren en toch verkocht ik, vandaar fiat
En buy high tochquote:
quote:
Nicequote:Op donderdag 26 december 2013 12:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ga er met bijna 300% winst toch maar even uit stappen, misschien weer goedkoop inkopen
quote:
quote:
Ik ben er nu uit, maar heb er nog wel 200 met belachelijk hoge sell orders laten staan. Je weet maar nooitquote:
Als je gewoon automatisch laat overmaken naar je eigen portemonnee kan er (mits goed versleuteld) niets gebeuren.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:13 schreef SosuaCafe het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ampen-met-hacks.html
Wat heb je er nog uitgesleept? 0.1 zoiets?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ben er nu uit, maar heb er nog wel 200 met belachelijk hoge sell orders laten staan. Je weet maar nooit
0.12 btcquote:Op donderdag 26 december 2013 12:51 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat heb je er nog uitgesleept? 0.1 zoiets?
Zou even wachten of de oplossing van de devs voor het dust probleem werkt, ze zijn nu aan het testenquote:Op donderdag 26 december 2013 12:53 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Investeren in DOGE?
Hoeveel sneller wil je het hebbenquote:Op donderdag 26 december 2013 12:53 schreef Leafeon672 het volgende:
Kun je via bitonic eigenlijk een transaction fee betalen zodat je bitcoins sneller in je wallet zitten?
Dat is heul niet slechtquote:
Had ook 0.29 btc kunnen zijnquote:Op donderdag 26 december 2013 12:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoeveel sneller wil je het hebbenVolgens mij zag ik mijn laatste transactie al na 5 minuten in de blockchain ofzo.
[..]
Dat is heul niet slecht
Eigenlijk wilde ik ze direct naar btc-e sturen, maar dat duurde de vorige keer ruim 2 uur. Dus ik kan beter een blockchainaccount aanmaken?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:56 schreef Maxbet het volgende:
Hoeveel sneller wil je het hebbenVolgens mij zag ik mijn laatste transactie al na 5 minuten in de blockchain ofzo.
Naar je wallet sturen en dan naar btc-equote:Op donderdag 26 december 2013 13:00 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik ze direct naar btc-e sturen, maar dat duurde de vorige keer ruim 2 uur. Dus ik kan beter een blockchainaccount aanmaken?
Ik gebruik eigenlijk liever geen online wallets. Gewoon naar een Multibit adres gestuurd.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:00 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik ze direct naar btc-e sturen, maar dat duurde de vorige keer ruim 2 uur. Dus ik kan beter een blockchainaccount aanmaken?
Dat deed ik de eerste keer maar dat duurde ook bijna 2 uur...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Naar je wallet sturen en dan naar btc-e
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:01 schreef µ het volgende:
Iemand die doge al heeft gebuild op een rhel-achtig systeem?
Nope, heb linux voor coins opgegeven, ga toch maar gewoon Windows draaien op mijn wallet pcquote:Op donderdag 26 december 2013 13:01 schreef µ het volgende:
Bij mij lukt het compilen van die coins prima op Arch Linuxquote:Op donderdag 26 december 2013 13:01 schreef µ het volgende:
Da's een debiansoort, net niet wat ik zoekquote:Op donderdag 26 december 2013 13:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij mij lukt het compilen van die coins prima op Arch Linux
Dikgedrukte is niet waar.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:29 schreef µ het volgende:
[..]
Da's een debiansoort, net niet wat ik zoek. Dat hele qt loopt te kutten bij mij. Draai je cli of qt?
Oh, ik was in de war met Mintquote:Op donderdag 26 december 2013 13:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dikgedrukte is niet waar.
Gewoon QT. Werkt prima. Compilen uiteraard via CLI. Gewoon qtmake/qmake en daarna compilen met make.
Ik ook niet, gewoon ja knikkenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:36 schreef roislecxe het volgende:
Ik snap echt geen bal van bovenstaande 10 posts ofzo
Is echt easy peasy.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:32 schreef µ het volgende:
[..]
Oh, ik was in de war met Mint.
Ik ga het nog eens proberen.
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ook niet, gewoon ja knikken
Ik kom al verder. Miste wat dependencies (g++, upnp, berkely, miniwget), maar ik kom er welquote:
Het gaat niet over minenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef Leafeon672 het volgende:
Zit ik nou in het minetopic of posten modjes dingen in topics waar ze niet bedoeld voor zijn?
Ik ben ook de draad kwijt.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef Leafeon672 het volgende:
Zit ik nou in het minetopic of posten modjes dingen in topics waar ze niet bedoeld voor zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht al, had bijna een TR gemachtquote:Op donderdag 26 december 2013 13:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het gaat niet over minenHet gaat over een wallet op een ander besturingssysteem. Dat is het enige wat ik er van snap.
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:52 schreef Spatieloos het volgende:
Alsof het zo erg is als je hier over minen praat. Als je altcoins mined dan kan dat toch ook gewoon in de crypto SC , niet zo streng zijn!
Nein!quote:Op donderdag 26 december 2013 13:52 schreef Spatieloos het volgende:
Alsof het zo erg is als je hier over minen praat. Als je altcoins mined dan kan dat toch ook gewoon in de crypto SC , niet zo streng zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |