SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Grappen over Ringo slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:09 schreef Uccie het volgende:
Sorry, snelheid ging even voor op bedenken van een nieuwe TT en openen op een ipad
we zitten niet in SR topic...wij hebben geduldquote:Op woensdag 25 december 2013 20:09 schreef Uccie het volgende:
Sorry, snelheid ging even voor op bedenken van een nieuwe TT en openen op een ipad
Ja dat had ik ook netquote:Op woensdag 25 december 2013 20:09 schreef Uccie het volgende:
De live-versie van Ayo Technology is ook leuk. Dan gaat die zanger (ben zn naam ff kwijt) helemaal los: I have no problem with you fucking me, but I have a little trouble with you not fucking me. Tamelijk grappigquote:
Nee, ik pak wel een weg zonder vangreelquote:
Daar ben ik nog niet aan gewend hè...en de lapo overviel mequote:Op woensdag 25 december 2013 20:10 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
we zitten niet in SR topic...wij hebben geduld
Hopelijk win je het van de boomquote:Op woensdag 25 december 2013 20:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, ik pak wel een weg zonder vangreel
Dat is de whiskeyquote:Op woensdag 25 december 2013 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Dank
En naarmate de avond vordert kan ik steeds meer hebben
staan ze op marktplaats al dan?quote:
Frits DM't je als je niet snel bent.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:10 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
we zitten niet in SR topic...wij hebben geduld
lapo hebbenquote:Op woensdag 25 december 2013 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet aan gewend hè...en de lapo overviel me
Vaders auto wordt vermoordquote:
aanbid, niet aanbod of aanbiedquote:Op woensdag 25 december 2013 20:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
staan ze op marktplaats al dan?
Als het de top 2501 had geweest had ik.."nog altijd meer" gedaanquote:
Hahahahahaquote:Op woensdag 25 december 2013 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frits DM't je als je niet snel bent.
wohohooquote:Op woensdag 25 december 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als het de top 2501 had geweest had ik.."nog altijd meer" gedaan
Ik vind het wel een geinig liedjequote:Op woensdag 25 december 2013 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Moet dit nou? De reden dat ik niet zo van Franse liedjes hou
Glee?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:14 schreef alors het volgende:
Het origineel heeft de lijst zeker niet gehaald? Daar had ik op gestemd.
Van de platjes ofzo?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:14 schreef alors het volgende:
Sander zou een De Heer grapje makenquote:Op woensdag 25 december 2013 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ...god heeft zijn waarde inmiddels verloren
Geen Platters in de lijst inderdaadquote:Op woensdag 25 december 2013 20:14 schreef alors het volgende:
Alleen bij Strootgod is het puur.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ...god heeft zijn waarde inmiddels verloren
nou ik vind die van mij ook hemelsquote:Op woensdag 25 december 2013 20:15 schreef Uccie het volgende:
De stem van Freddie.....zo'n stem komt er nooit meer
Ik lig al dubbel bij het ideequote:Op woensdag 25 december 2013 20:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Sander zou een De Heer grapje maken
Schandalig dat ze er niet in staan, ook niet met Only Youquote:Op woensdag 25 december 2013 20:14 schreef alors het volgende:
Jawel hoor, hij staat vaker in de lijstquote:Op woensdag 25 december 2013 20:15 schreef Uccie het volgende:
live was hij ook niet altijd even briljant als je videos bekijktquote:Op woensdag 25 december 2013 20:15 schreef Uccie het volgende:
Die van jou is ook uniek begreep ikquote:Op woensdag 25 december 2013 20:15 schreef Uccie het volgende:
Pics....oh wachtquote:Op woensdag 25 december 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nou ik vind die van mij ook hemels
Hij is niet op 1 foto te plaatsen.quote:
Man, ik zou met mijn stem al 10.000¤ ophalen...als ze betalen om me te laten stoppen.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die van jou is ook uniek begreep ik
Laat laxus dat maar niet horenquote:
Laxus is het hiermee oneens.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Man, ik zou met mijn stem al 10.000¤ ophalen...als ze betalen om me te laten stoppen.
Hierna komt "Vooruit nu rood-witten"quote:Op woensdag 25 december 2013 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jankend in de vangrail, prachtcover
En hij zingt nog wel een liedje over mij......ok tijd voor koffiequote:
quote:
UIquote:
Could it bequote:Op woensdag 25 december 2013 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
En hij zingt nog wel een liedje over mij......ok tijd voor koffie
Een dubbelequote:Op woensdag 25 december 2013 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is echt een beetje nagels over schoolbord...dat heb ik met zijn andere nummers niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan best aardig wat Prince hebben, maar dit nummer niet
Hij is zelf een ukkie, dus zal het vast gewoon over zichzelf gaanquote:Op woensdag 25 december 2013 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een rode of...quote:
So happy togetherquote:Op woensdag 25 december 2013 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hierna komt "Vooruit nu rood-witten"
Soort zoekt soort zeg maarquote:Op woensdag 25 december 2013 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is zelf een ukkie, dus zal het vast gewoon over zichzelf gaan
Liberteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 25 december 2013 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
So happy together
Liberté komt ook nog wel ergens langs denk ik
Ik ga zo even kijkenquote:Op woensdag 25 december 2013 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Pino, hoeveel nummers uit de jaren 50 staan erin? En dat tov vorige jaren
:quote:Op woensdag 25 december 2013 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Stickertje, haal die fles azijn eens uit je doos.
Haha, zo ontzettend gênant.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hierna komt "Vooruit nu rood-witten"
Maar dan het origineel enzoquote:
Dit is ook niet een van mijn favorieten nee.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan best aardig wat Prince hebben, maar dit nummer niet
Tja prioriteitenquote:Op woensdag 25 december 2013 20:20 schreef Stickertje het volgende:
Vreemd kereltje. Gaat uren zitten zoeken op youtube of iemand een filmpje van hem heeft geupload om het vervolgens te rapporteren zodat het weer van youtube wordt afgehaald
Kan i niks aandoen, heb net gezocht op coldplay. 18x in de lijstquote:Op woensdag 25 december 2013 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Stickertje, haal die fles azijn eens uit je doos.
Goed puntquote:Op woensdag 25 december 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Kan i niks aandoen, heb net gezocht op coldplay. 18x in de lijst
Daar krijg je wel een zure van jaquote:Op woensdag 25 december 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Kan i niks aandoen, heb net gezocht op coldplay. 18x in de lijst
De Fokkers zijn sterrenchefsquote:Op woensdag 25 december 2013 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt treurig veel gourmettopics in KLB
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt treurig veel gourmettopics in KLB
Klinkt leuk, jaquote:Op woensdag 25 december 2013 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is ook zo'n nummer dat je eigenlijk alleen bij de Top2000 hoort, niks mis mee
Ik heb er zelf ook 1 gemaakt, omdat leukquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:23 schreef FritsFlits het volgende:
Zal ik nog vertellen in welke Scrubs aflevering dit zit?
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:23 schreef FritsFlits het volgende:
Dan houd ik het wel op seizoen 5 toen Mandy Moore erin zatquote:
Ja, wees vooral niet te zuinig met de spoilers. Ik kijk toch niet naar scrubsquote:Op woensdag 25 december 2013 20:23 schreef FritsFlits het volgende:
Of...quote:Op woensdag 25 december 2013 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is ook zo'n nummer dat je eigenlijk alleen bij de Top2000 hoort, niks mis mee, maar hoor je verder nooit
quote:The song has been featured in many movies, including 1970's The Magic Garden of Stanley Sweetheart, 1983's Heart Like a Wheel, 1987's Making Mr. Right, 1987's Ernest Goes to Camp, 1989's Happy Together, 1990's The Naked Gun, 1994's Muriel's Wedding, 1997's Happy Together, 2000's Sorted, 2002's Adaptation., 2002's Cherish, 2002's S1m0ne, 2002's Bubble Boy, 2003's Freaky Friday featured "Happy Together," as well as a cover by Simple Plan, 2004's Ma Mère, 2005's Imagine Me and You, 2006's documentary Blindsight, 2007's The Simpsons Movie, 2008's 27 Dresses, and 2009's The Stepfather. Frank Alamo's French cover of the song was featured in the 2010 movie Get Him to the Greek and Scared Shrekless.
In television, the song has been used in many episodes of The Simpsons including "The Way We Weren't" and "Trilogy of Error", and in episodes of That '70s Show (sung by the cast in the episode "That '70s Musical"), The Muppet Show (sung by guest star Florence Henderson with a set of Muppet Monsters and Frackles), Cupid (sung by Lisa Loeb), Scrubs, ER, The Wonder Years, and the My Name Is Earl episode "Faked His Own Death".
Niet alleen leuk, vooral een terechte klachtquote:Op woensdag 25 december 2013 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook 1 gemaakt, omdat leuk
dat komt door de regenquote:Op woensdag 25 december 2013 20:25 schreef FritsFlits het volgende:
Ik voel nattigheid bij Supertramp
Schoolquote:Op woensdag 25 december 2013 20:25 schreef laxus13 het volgende:
Fijn nummer maar toch hebben ze beter
Realy? En terecht!!quote:Op woensdag 25 december 2013 20:25 schreef alors het volgende:
A Change Is Gonna Come staat op fucking nummer 964___________________!
Die komen nog!quote:Op woensdag 25 december 2013 20:25 schreef laxus13 het volgende:
Fijn nummer maar toch hebben ze beter
wel flink gestegen toch?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:25 schreef alors het volgende:
A Change Is Gonna Come staat op fucking nummer 964___________________!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Ik neem aan dat je cynisme was omdat het zo hoog in de lijst stond? Of vind je t laag? Want in dat geval is mijn 'terecht' omdat het flink gestegen is.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:27 schreef FritsFlits het volgende:
Wat zijn Scrubsnummers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag dat hij heel erg gestegen is, maar alsnog schandalig laag.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je cynisme was omdat het zo hoog in de lijst stond? Of vind je t laag? Want in dat geval is mijn 'terecht' omdat het flink gestegen is.
Nummers die in Scrubs zittenquote:
Ja daar kan ik t wel mee eens zijn. Ik vind t al een hele stap dat hij er nu in the end in staat en gestegen is.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag dat hij heel erg gestegen is, maar alsnog schandalig laag.
Ja, dat volg ik dus ook nietquote:Op woensdag 25 december 2013 20:29 schreef Stickertje het volgende:
Bijna elke serie heeft liedjes in afleveringen, waarom zijn die in scrubs zo speciaal?
quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Scrubs is een geniale comedya/drama serie over een dokter
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:29 schreef Stickertje het volgende:
Bijna elke serie heeft liedjes in afleveringen, waarom zijn die in scrubs zo speciaal?
Doktersquote:Op woensdag 25 december 2013 20:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
I'm no superman!quote:Op woensdag 25 december 2013 20:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik doe het niet stiekemquote:Op woensdag 25 december 2013 20:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stiekem he, heel stiekem, kan ik hier wel van genieten.
* Gaat als een autist staan de dansen op de dansvloerquote:Op woensdag 25 december 2013 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
En daar gaan we.... Dames en heren inhaken..
Linkss 1-2-3....AHA..
Rechts 1-2-3...AHA
Voulezzz voussss
Zieligste aflevering is als die dikke neger wijf dood gaat.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
* Gaat als een autist staan de dansen op de dansvloer
Ik had Queen of Elba gedaan, maar die zit er niet in. Had ik wel verwachtquote:Op woensdag 25 december 2013 20:31 schreef alors het volgende:
Mijn vrije keuzenummers zijn allemaal gesneuveld, verrassend.
Strange Fruit staat ook belachelijk laag.
Volgens mij staat geen een van mijn vrije keuzenummers in de lijstquote:Op woensdag 25 december 2013 20:31 schreef alors het volgende:
Mijn vrije keuzenummers zijn allemaal gesneuveld, verrassend.
Strange Fruit staat ook belachelijk laag.
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe het niet stiekem
*dansvloer oploopt
*stapje opzij doetquote:Op woensdag 25 december 2013 20:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
* Gaat als een autist staan de dansen op de dansvloer
Prima nummer ja. Die schijtcover van haar staat er zeker wél inquote:Op woensdag 25 december 2013 20:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik had Queen of Elba gedaan, maar die zit er niet in. Had ik wel verwacht
Nee, Abba is wel goedquote:Op woensdag 25 december 2013 20:32 schreef alors het volgende:
21 keerAbba is echt de Coldplay van de vorige generatie.
Nee, dat was niet dit nummer.. Ik ga ook niet vertellen in welke aflevering dit nummer wel zat. Sommigen hier moeten de serie nog kijken.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:32 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Zieligste aflevering is als die dikke neger wijf dood gaat.
Volgens mij was het deze die je toen hoorde
Volgens mij verklap je niet veel als je een liedje zegt . Het zijn de verhaallijnen die een serie makenquote:Op woensdag 25 december 2013 20:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, dat was niet dit nummer.. Ik ga ook niet vertellen in welke aflevering dit nummer wel zat. Sommigen hier moeten de serie nog kijken.
Ja ze hebben best prima nummers, maar dit bv vind ik echt een niemendalletje.quote:
Ik roep het al mijn hele leven.. Het is geniaal!quote:Op woensdag 25 december 2013 20:31 schreef Homdeck het volgende:
Muziek van Abba zit gewoon piekfijn in elkaar
Ik weet het alweerquote:Op woensdag 25 december 2013 20:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, dat was niet dit nummer.. Ik ga ook niet vertellen in welke aflevering dit nummer wel zat. Sommigen hier moeten de serie nog kijken.
Al 19 jaar?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik roep het al mijn hele leven.. Het is geniaal!
Money Money Money vind ik dan een stuk erger, of Chiquititititaquote:Op woensdag 25 december 2013 20:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ze hebben best prima nummers, maar dit bv vind ik echt een niemendalletje.
Ik ben gister 18 geworden, ja!quote:
Fernandoquote:Op woensdag 25 december 2013 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Money Money Money vind ik dan een stuk erger, of Chiquitititita
Ow, 18 weer, ik houd het allemaal niet meer bij hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 20:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben gister 18 geworden, ja!
Chiquitita zit zo'n geniale roffel inquote:Op woensdag 25 december 2013 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Money Money Money vind ik dan een stuk erger, of Chiquitititita
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja die wilde ik ook nog noemenquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:37 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
hoor liever gigi lamoroso die uit de lijst is verdwenen
Uit de list?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:37 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
Dalida is exit.quote:
Gelukkig is die eruit, schijt irritant nummer.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:37 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
Margrietje?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:38 schreef Wilskracht het volgende:
Prachtig kraak lied. Waarom staat Louis Davids er niet in.
die duurt zo lang en verveelt na anderhalve minuut al vind ikquote:Op woensdag 25 december 2013 20:37 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
Heerlijk man die oude klankenquote:Op woensdag 25 december 2013 20:38 schreef DrDarwin het volgende:
Wat een draak van een nummer dat la Mer.
Het betere werk.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:38 schreef OutOfThisWorld het volgende:
I Can Hear Music - The Beach Boys
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:38 schreef OutOfThisWorld het volgende:
I Can Hear Music - The Beach Boys
Pdf is het handigst denk ik. Staat in de OP.. Wacht evenquote:Op woensdag 25 december 2013 20:39 schreef Dven het volgende:
Waar kan ik mobiel het schema speelschema terugvinden?
Eens!quote:Op woensdag 25 december 2013 20:37 schreef Homdeck het volgende:
Maar Eagle en The day before you came zijn natuurlijk de geniaalste abba nummers
http://www.radio2.nl/radi(...)uurindeling-2013.pdfquote:Op woensdag 25 december 2013 20:39 schreef Dven het volgende:
Waar kan ik mobiel het schema speelschema terugvinden?
Is er geen app joh?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Pdf is het handigst denk ik. Staat in de OP.. Wacht even
Big Yellow taxi? Het zegt mij vooralsnog niksquote:Op woensdag 25 december 2013 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een aids komt er straks op 1880
Top, bedankt! Kreeg het op de mobiele website niet gevonden.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
http://www.radio2.nl/radi(...)uurindeling-2013.pdf
Ken je dat nummer echt niet? Wordt je mee doodgegooidquote:Op woensdag 25 december 2013 20:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Big Yellow taxi? Het zegt mij vooralsnog niks
Eh, neequote:Op woensdag 25 december 2013 20:41 schreef Lamabal het volgende:
Amsterdams en Haags. Mooiste accenten van NL
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:41 schreef Lamabal het volgende:
Tenenkrommende accenten. Zelfde geld voor meeste van de westerse accenten in nederland.. en noorden.. noordoostenquote:Op woensdag 25 december 2013 20:41 schreef Lamabal het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:41 schreef Lamabal het volgende:
Jung, hang mich neet de vot oet joah?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:41 schreef Lamabal het volgende:
Ik denk dat ie ook in mijn NL top 50 staatquote:Op woensdag 25 december 2013 20:43 schreef FritsFlits het volgende:
Over De Muur vind ik overigens een van de beste Nederlandse nummer ooit.
dat klinkt meer zuidelijkquote:Op woensdag 25 december 2013 20:43 schreef asco het volgende:
[..]
Jung, hang mich neet de vot oet joah?
Ik vind Angels of Haarlem een van de mooiste.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:43 schreef FritsFlits het volgende:
Over De Muur vind ik overigens een van de beste Nederlandse nummer ooit.
Wehehequote:Op woensdag 25 december 2013 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Angels of Haarlem een van de mooiste.
Oh, wacht.
Uh jawelquote:Op woensdag 25 december 2013 20:44 schreef FritsFlits het volgende:
Er gaat niets boven een Brabants accent
Goed gezegd Fritsquote:Op woensdag 25 december 2013 20:44 schreef FritsFlits het volgende:
Er gaat niets boven een Brabants accent
Heewrrluk accent jaquote:Op woensdag 25 december 2013 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het meest met authentiek Haarlems.
Je treft het niet sinds Srquote:Op woensdag 25 december 2013 20:45 schreef Pino112 het volgende:
Ik wilde 'inb4 Alors' doen, maar ik ben al weer te laat
ijn zus luisterde naar The Monkeesquote:Op woensdag 25 december 2013 20:46 schreef Lamabal het volgende:
Opgegroeid met 2 oudere zussen.
Dit heb ik vroeger dagelijks moeten aanhoren. En nu zing ik gewoon non galant mee
Uh okéquote:Op woensdag 25 december 2013 20:46 schreef Lamabal het volgende:
Opgegroeid met 2 oudere zussen.
Dit heb ik vroeger dagelijks moeten aanhoren. En nu zing ik gewoon non galant mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |