Ik neem aan dat je cynisme was omdat het zo hoog in de lijst stond? Of vind je t laag? Want in dat geval is mijn 'terecht' omdat het flink gestegen is.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:27 schreef FritsFlits het volgende:
Wat zijn Scrubsnummers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag dat hij heel erg gestegen is, maar alsnog schandalig laag.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je cynisme was omdat het zo hoog in de lijst stond? Of vind je t laag? Want in dat geval is mijn 'terecht' omdat het flink gestegen is.
Nummers die in Scrubs zittenquote:
Ja daar kan ik t wel mee eens zijn. Ik vind t al een hele stap dat hij er nu in the end in staat en gestegen is.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag dat hij heel erg gestegen is, maar alsnog schandalig laag.
Ja, dat volg ik dus ook nietquote:Op woensdag 25 december 2013 20:29 schreef Stickertje het volgende:
Bijna elke serie heeft liedjes in afleveringen, waarom zijn die in scrubs zo speciaal?
quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Scrubs is een geniale comedya/drama serie over een dokter
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:29 schreef Stickertje het volgende:
Bijna elke serie heeft liedjes in afleveringen, waarom zijn die in scrubs zo speciaal?
Doktersquote:Op woensdag 25 december 2013 20:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
I'm no superman!quote:Op woensdag 25 december 2013 20:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |