* Gaat als een autist staan de dansen op de dansvloerquote:Op woensdag 25 december 2013 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
En daar gaan we.... Dames en heren inhaken..
Linkss 1-2-3....AHA..
Rechts 1-2-3...AHA
Voulezzz voussss
Zieligste aflevering is als die dikke neger wijf dood gaat.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
* Gaat als een autist staan de dansen op de dansvloer
Ik had Queen of Elba gedaan, maar die zit er niet in. Had ik wel verwachtquote:Op woensdag 25 december 2013 20:31 schreef alors het volgende:
Mijn vrije keuzenummers zijn allemaal gesneuveld, verrassend.
Strange Fruit staat ook belachelijk laag.
Volgens mij staat geen een van mijn vrije keuzenummers in de lijstquote:Op woensdag 25 december 2013 20:31 schreef alors het volgende:
Mijn vrije keuzenummers zijn allemaal gesneuveld, verrassend.
Strange Fruit staat ook belachelijk laag.
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe het niet stiekem
*dansvloer oploopt
*stapje opzij doetquote:Op woensdag 25 december 2013 20:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
* Gaat als een autist staan de dansen op de dansvloer
Prima nummer ja. Die schijtcover van haar staat er zeker wél inquote:Op woensdag 25 december 2013 20:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik had Queen of Elba gedaan, maar die zit er niet in. Had ik wel verwacht
Nee, Abba is wel goedquote:Op woensdag 25 december 2013 20:32 schreef alors het volgende:
21 keerAbba is echt de Coldplay van de vorige generatie.
Nee, dat was niet dit nummer.. Ik ga ook niet vertellen in welke aflevering dit nummer wel zat. Sommigen hier moeten de serie nog kijken.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:32 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Zieligste aflevering is als die dikke neger wijf dood gaat.
Volgens mij was het deze die je toen hoorde
Volgens mij verklap je niet veel als je een liedje zegt . Het zijn de verhaallijnen die een serie makenquote:Op woensdag 25 december 2013 20:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, dat was niet dit nummer.. Ik ga ook niet vertellen in welke aflevering dit nummer wel zat. Sommigen hier moeten de serie nog kijken.
Ja ze hebben best prima nummers, maar dit bv vind ik echt een niemendalletje.quote:
Ik roep het al mijn hele leven.. Het is geniaal!quote:Op woensdag 25 december 2013 20:31 schreef Homdeck het volgende:
Muziek van Abba zit gewoon piekfijn in elkaar
Ik weet het alweerquote:Op woensdag 25 december 2013 20:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, dat was niet dit nummer.. Ik ga ook niet vertellen in welke aflevering dit nummer wel zat. Sommigen hier moeten de serie nog kijken.
Al 19 jaar?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik roep het al mijn hele leven.. Het is geniaal!
Money Money Money vind ik dan een stuk erger, of Chiquititititaquote:Op woensdag 25 december 2013 20:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ze hebben best prima nummers, maar dit bv vind ik echt een niemendalletje.
Ik ben gister 18 geworden, ja!quote:
Fernandoquote:Op woensdag 25 december 2013 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Money Money Money vind ik dan een stuk erger, of Chiquitititita
Ow, 18 weer, ik houd het allemaal niet meer bij hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 20:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben gister 18 geworden, ja!
Chiquitita zit zo'n geniale roffel inquote:Op woensdag 25 december 2013 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Money Money Money vind ik dan een stuk erger, of Chiquitititita
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |