quote:Op woensdag 25 december 2013 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw mening niet relevant.
ahhh deze had ik nog niet gelezen.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:56 schreef RichardHammond het volgende:
Wat netjes verwoord van hem, ik had jouw kop dwars door het gourmetstel geslagen.
leuke UIquote:Op woensdag 25 december 2013 19:58 schreef Frishe het volgende:
[..]
ahhh deze had ik nog niet gelezen.
Nikon ga weg.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:59 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
terechte klacht.
Aaanvullende klacht:BozeHaas
extra aanvullende klacht: FOK!kers met minder dan 10k postsquote:Op woensdag 25 december 2013 19:59 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
terechte klacht.
Aaanvullende klacht:BozeHaas
pff no lijferquote:Op woensdag 25 december 2013 20:00 schreef ejfaar het volgende:
[..]
extra aanvullende klacht: FOK!kers met minder dan 10k posts
Het ziet er gek uit ja, maar ik heb het ook afgekort van de hele naamquote:
ho ho, niet zo kwaadquote:Op woensdag 25 december 2013 20:03 schreef matthijst het volgende:
Ga je nou elke dag zon tyfustopic openen?
Anusquote:Op woensdag 25 december 2013 20:03 schreef suikergirl het volgende:
[..]
Het ziet er gek uit ja, maar ik heb het ook afgekort van de hele naam
Erianerudeanus
overigens moet je het uitspreken als:
Eriejenes
Extra extra aanvullende klacht:ejfaar is aidsuserquote:Op woensdag 25 december 2013 20:00 schreef ejfaar het volgende:
[..]
extra aanvullende klacht: FOK!kers met minder dan 10k posts
Volgens mij komt het gewoon van 'Geïrriteerde anus' = Erianus.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:03 schreef suikergirl het volgende:
[..]
Het ziet er gek uit ja, maar ik heb het ook afgekort van de hele naam
Erianerudeanus
overigens moet je het uitspreken als:
Eriejenes
haahha leuk bedachtquote:Op woensdag 25 december 2013 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij komt het gewoon van 'Geïrriteerde anus' = Erianus.
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:06 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik vind dat sommige users een soort van punten systeem onder hun naam moeten krijgen met een + en een - icoontje
En als de plus de 100 aantikt automatisch een ban
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:06 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik vind dat sommige users een soort van punten systeem onder hun naam moeten krijgen met een + en een - icoontje
Dan heeft uiteindelijk iedereen een banquote:Op woensdag 25 december 2013 20:06 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
neppen?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:07 schreef suikergirl het volgende:
[..]
dan gaat iedereen neppen domme
Joh.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:07 schreef suikergirl het volgende:
[..]
dan gaat iedereen neppen domme
'meest domste'?quote:
IP ban?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:06 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Nee want alleen de meest verotte kutte mensen zoals suikergirl krijgen het, niet iedereen.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan heeft uiteindelijk iedereen een ban
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom vinden mensen het toch zo belangrijk dat ze dom overkomen?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:10 schreef suikergirl het volgende:
oke het is tijd voor het toetje, want ja ik helpde niet mee aan het toetje en ook niet aan de maalteid dat mag mn vriend doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn voor je, ik vind TS een zielig stuk vreten.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:14 schreef vera166 het volgende:
Hahahahaha ik vind deze TS zo geniaal ook al is het een trollmoet altijd lachen
Niet als je onder de 100 users komtquote:Op woensdag 25 december 2013 20:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan heeft uiteindelijk iedereen een ban
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kat?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:18 schreef iketurnerjr het volgende:
Dat die eranius nog niet de 'hand' aan zichzelf heeft geslagen.
no offence suikergirl
Zou ik veranderen in Arie. We hadden een poes die noemden we Arie. Een rode cyperse. Een meisje met een jongensnaam.quote:
Okéquote:Op woensdag 25 december 2013 20:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Fijn voor je, ik vind TS een zielig stuk vreten.
Maar dat was deze:quote:Op woensdag 25 december 2013 20:06 schreef suikergirl het volgende:
mensen!!! mensen!!
het topic gaat niet over erianus, ik heb al wel is foto van hem gepost kijk daar maar naar.
nee?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:40 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar dat was deze:
http://www.emigreren-naar-zweden.com/kattenmensen.html
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:39 schreef Blondje_93 het volgende:
Had ik niet gezegd dat je op moest tyfte? Jou topics beginnen alleen met ''mijn vriend'' dit of dat. Kind, hoe oud ben je!?
Nee sorry, ik ga net een film kijken helaas!quote:Op woensdag 25 december 2013 20:54 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Help je me mee dit topic vol te spammen?
quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:39 schreef Blondje_93 het volgende:
Had ik niet gezegd dat je op moest tyfte? Jou topics beginnen alleen met ''mijn vriend'' dit of dat. Kind, hoe oud ben je!?
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:57 schreef Tranquilize het volgende:
Komt de kerstman bij een kerstmusical
Is het kerststuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |