hallo neo-mullen, ik heet suikergirl.quote:
Wat gebeurt hierquote:Op maandag 9 december 2013 17:02 schreef suikergirl het volgende:
[..]
hallo neo-mullen, ik heet suikergirl.
dit is gekomen omdat ik een echte zoetekouw ben en doordat ik een meisje ben (engels = girl).
ach joh, hij kwetst mij ook door te zeggen over het koken.quote:Op maandag 9 december 2013 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Walgelijk om het direct te willen kwetsen in plaats van de discussie aan te gaan met hem.
Als hij het doet doe ik het ook?quote:Op maandag 9 december 2013 17:03 schreef suikergirl het volgende:
[..]
ach joh, hij kwetst mij ook door te zeggen over het koken.
dus ja, dan doe ik het trug
nee, hij kan aardig zijn hoor.quote:Op maandag 9 december 2013 16:59 schreef Blondje_93 het volgende:
Zet hem op straat en zeik er verder niet over!
Hij wil gewoon weten wat er op het menu staat. Iets wat na verloop van jaren een gewoonte voor hem is geworden. Als je het hem niet mededeelt zal er ook geen verandering in komen.quote:Op maandag 9 december 2013 17:03 schreef suikergirl het volgende:
[..]
ach joh, hij kwetst mij ook door te zeggen over het koken.
dus ja, dan doe ik het trug
Kind, beter rot je op van FOK!quote:Op maandag 9 december 2013 17:05 schreef suikergirl het volgende:
[..]
nee, hij kan aardig zijn hoor.
ik had trouwens nog geen avatar hopelijk vint je het niet erg dat ik jouwe gebruik
Graag. Ik houd wel van dominante mannen, wellicht kan ik hem van je afpakken. Ik kook maar wat graag voor hemquote:Op maandag 9 december 2013 17:06 schreef suikergirl het volgende:
[..]
mm.. ik vraag wel even aan hem of het mag
Heb je niet eens een eigen mening?quote:Op maandag 9 december 2013 17:06 schreef suikergirl het volgende:
[..]
WTF! ben je geestelijk niet helemaal 100 ofzo -_-?quote:Op maandag 9 december 2013 17:06 schreef suikergirl het volgende:
[..]
Laten we elkaar in ons waarde laten a.u.b.quote:Op maandag 9 december 2013 17:09 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik mag hopen dat je een kloon van iemand bent, want je maakt jezelf compleet belachelijk zo
Jij wel dan?quote:Op maandag 9 december 2013 17:09 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik mag hopen dat je een kloon van iemand bent, want je maakt jezelf compleet belachelijk zo
Neequote:Op maandag 9 december 2013 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we elkaar in ons waarde laten a.u.b.
is dat scar van lion king volgens mij welquote:Op maandag 9 december 2013 17:13 schreef suikergirl het volgende:
mijn vriend wilt niet op de foto maar ik heb wel even een foto gemaakt van onze kat: erianus.
[ afbeelding ]
nee, je hebt niet goet gelezen: ERIANUSquote:Op maandag 9 december 2013 17:14 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
is dat scar van lion king volgens mij wel
nee, hij zegt: als je mij een blowjob geeft dan doe ik de rest.quote:Op maandag 9 december 2013 17:14 schreef housesoftheholy het volgende:
Er is maar een oplossing: je vriend onthouden van seks.
Bij nader inzien denk ik dat je geestelijk onderontwikkeld bentquote:Op maandag 9 december 2013 17:15 schreef suikergirl het volgende:
[..]
nee, hij zegt: als je mij een blowjob geeft dan doe ik de rest.
dus komt er niet van
klopt, want ik draai de regels lekker om.quote:Op maandag 9 december 2013 17:16 schreef Wespensteek het volgende:
Zeur niet zo, ga koken. Die man van je kookt waarschijnlijk elke dag al door jouw gezeur.
Bij wie ligt de poes het liefst. Bij jou of toch bij je vriend? Een kat zijn voorkeur spreekt vaan boekdelen of de schuldige.quote:Op maandag 9 december 2013 17:13 schreef suikergirl het volgende:
mijn vriend wilt niet op de foto maar ik heb wel even een foto gemaakt van onze kat: erianus.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |