platenspeler??? bedoel je niet gewon de stereoquote:Op maandag 9 december 2013 07:25 schreef datismijnmening het volgende:
Ik word elke ochtend 5 uur wakker om dat mijn vriendin de platenspeler aangooid![]()
Je hebt niks te zeiken
zit er geen knop op? Hoef je hem ook niet steeds op de grond te gooienquote:Op maandag 9 december 2013 07:25 schreef datismijnmening het volgende:
Ik word elke ochtend 5 uur wakker om dat mijn vriendin de platenspeler aangooid![]()
Je hebt niks te zeiken
nou dan ben ik blij dat ik jouw niet als vriend heb joenequote:Op maandag 9 december 2013 07:32 schreef Joene het volgende:
Als ik hem was had ik je gezicht gewoon geswaffelt.
denk dat je beter joene kan hebben dan die mafketel die je nu hebtquote:Op maandag 9 december 2013 07:33 schreef suikergirl het volgende:
[..]
nou dan ben ik blij dat ik jouw niet als vriend heb joene
ja he, ik kan wel foto van hem zoeken howr :Squote:Op maandag 9 december 2013 07:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
denk dat je beter joene kan hebben dan die mafketel die je nu hebt
ik hoor zijn vriendin nooit klagen. Dat lijkt me belangrijker dan een foto.quote:Op maandag 9 december 2013 07:36 schreef suikergirl het volgende:
[..]
ja he, ik kan wel foto van hem zoeken howr :S
haha, je bent wel echt een lieferdje.quote:Op maandag 9 december 2013 07:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik hoor zijn vriendin nooit klagen. Dat lijkt me belangrijker dan een foto.
Nu moet je Pics geven.quote:Op maandag 9 december 2013 07:36 schreef suikergirl het volgende:
[..]
ja he, ik kan wel foto van hem zoeken howr :S
onee doe ik maar niet privacie
ik weiger dit aanbod. En NL ken ik alleen van kuttopics.quote:Op maandag 9 december 2013 07:39 schreef suikergirl het volgende:
[..]
haha, je bent wel echt een lieferdje.
ik maak al wat vrienden op fok en jij bent er nu ook 1.
nikonlover is me andere vriendin wat vint jevan haar.
BAM.quote:Op maandag 9 december 2013 07:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik hoor zijn vriendin nooit klagen. Dat lijkt me belangrijker dan een foto.
Nee, de victrolaquote:Op maandag 9 december 2013 07:25 schreef suikergirl het volgende:
[..]
platenspeler??? bedoel je niet gewon de stereo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |