Het ziet er gek uit ja, maar ik heb het ook afgekort van de hele naamquote:
ho ho, niet zo kwaadquote:Op woensdag 25 december 2013 20:03 schreef matthijst het volgende:
Ga je nou elke dag zon tyfustopic openen?
Anusquote:Op woensdag 25 december 2013 20:03 schreef suikergirl het volgende:
[..]
Het ziet er gek uit ja, maar ik heb het ook afgekort van de hele naam
Erianerudeanus
overigens moet je het uitspreken als:
Eriejenes
Extra extra aanvullende klacht:ejfaar is aidsuserquote:Op woensdag 25 december 2013 20:00 schreef ejfaar het volgende:
[..]
extra aanvullende klacht: FOK!kers met minder dan 10k posts
Volgens mij komt het gewoon van 'Geïrriteerde anus' = Erianus.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:03 schreef suikergirl het volgende:
[..]
Het ziet er gek uit ja, maar ik heb het ook afgekort van de hele naam
Erianerudeanus
overigens moet je het uitspreken als:
Eriejenes
haahha leuk bedachtquote:Op woensdag 25 december 2013 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij komt het gewoon van 'Geïrriteerde anus' = Erianus.
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:06 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik vind dat sommige users een soort van punten systeem onder hun naam moeten krijgen met een + en een - icoontje
En als de plus de 100 aantikt automatisch een ban
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:06 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik vind dat sommige users een soort van punten systeem onder hun naam moeten krijgen met een + en een - icoontje
Dan heeft uiteindelijk iedereen een banquote:Op woensdag 25 december 2013 20:06 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
neppen?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:07 schreef suikergirl het volgende:
[..]
dan gaat iedereen neppen domme
Joh.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:07 schreef suikergirl het volgende:
[..]
dan gaat iedereen neppen domme
'meest domste'?quote:
IP ban?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:06 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Nee want alleen de meest verotte kutte mensen zoals suikergirl krijgen het, niet iedereen.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan heeft uiteindelijk iedereen een ban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |