Winterkampioen wordt ook wel eens gebruiktquote:
Ach ja wat maakt het uit.... Het uiteindelijke resultaat aan het eind van het seizoen is waar het om draaitquote:Op woensdag 25 december 2013 16:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Winterkampioen wordt ook wel eens gebruikt
En Kerst is natuurlijk geen Duits woord. De moffen gebruiken het veel mooier klinkende Weihnachtenquote:Op woensdag 25 december 2013 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja wat maakt het uit.... Het uiteindelijke resultaat aan het eind van het seizoen is waar het om draait
HIer ook met pa gegourmet. Bij hem, morgen gaan we bij mij eten; Rollade met kaasvulling, Harrie in zijn cobert en gefrituurde aardappelballetjes.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:09 schreef tong80 het volgende:
Het gourmetten was weer lekker. Voor een week eten meegekregen.
Vandaag met z'n drieen thuisquote:Op woensdag 25 december 2013 20:25 schreef tong80 het volgende:
Borisz eet je alleen of bij familie ?
Mooi. Wij waren met z'n 6en.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Vandaag met z'n drieen thuis
Morgen met 8, ook thuis.
jammer genoeg schaatst ze niet meer zo hardquote:
quote:
Dat is veel beter dan de Playboycover van deze maandquote:
is deze maand met dat meisje uit GTST?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is veel beter dan de Playboycover van deze maand
Veel slechter kan dan ook niet![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:10 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Gedecoreerd volgens de stijl van Massimo Bottura
Smaakte erg
Het is de Tiramisutaart uit de KerstAllerhande
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is deze maand met dat meisje uit GTST?
Ja, ik zag de foto van de cover in de Veronica gids en kreeg eerder kotsneigingen dan een stijvequote:Op donderdag 26 december 2013 21:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is deze maand met dat meisje uit GTST?
quote:
ik snap ook niet dat ze haar gevraagd hebben, net als dat ik het van Lieke van Lexmond ook niet snaptequote:Op donderdag 26 december 2013 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zag de foto van de cover in de Veronica gids en kreeg eerder kotsneigingen dan een stijve![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |