Blijft een schoppertje.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:50 schreef peaceman het volgende:
waarom wordt Nigel eigenlijk bevoordeeld?
Wel een typisch 3fm-nummer ja.quote:
Ik luister ook even.Familie komt toch pas eind van de middagquote:Op woensdag 25 december 2013 13:49 schreef waxmask het volgende:
Nog best druk hier trouwens....allemaal eenzaam met kerst...
Daar zal toch wel over vergadert zijn neem ik aan?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:50 schreef peaceman het volgende:
waarom wordt Nigel eigenlijk bevoordeeld?
Nee nouja, je kan het niet zien aan mijn postsquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja, en de kids verplicht TV kijken zeker...
Ik wist niet zeker of je dat bedoelde, maar na het herlezen wel. Had het niet verwachtquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee nouja, je kan het niet zien aan mijn posts
Of aan je UI, Uccie Whoquote:Op woensdag 25 december 2013 13:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee nouja, je kan het niet zien aan mijn posts
Vind je?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een typisch 3fm-nummer ja.
Met haar Rrrrrrrrrrrrrrraaammmmmmmmmmmsesssssquote:Op woensdag 25 december 2013 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
Lieeesbeth...liiieesbethhh..
Ik was te druk met typen aan Ucquote:
Hahaha hij zal voor altijd zo in mijn gedachten blijven....quote:Op woensdag 25 december 2013 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
Lieeesbeth...liiieesbethhh..
Meerderen niet zie ik.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of je dat bedoelde, maar na het herlezen wel. Had het niet verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |