Blijft een schoppertje.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:50 schreef peaceman het volgende:
waarom wordt Nigel eigenlijk bevoordeeld?
Wel een typisch 3fm-nummer ja.quote:
Ik luister ook even.Familie komt toch pas eind van de middagquote:Op woensdag 25 december 2013 13:49 schreef waxmask het volgende:
Nog best druk hier trouwens....allemaal eenzaam met kerst...
Daar zal toch wel over vergadert zijn neem ik aan?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:50 schreef peaceman het volgende:
waarom wordt Nigel eigenlijk bevoordeeld?
Nee nouja, je kan het niet zien aan mijn postsquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja, en de kids verplicht TV kijken zeker...
Ik wist niet zeker of je dat bedoelde, maar na het herlezen wel. Had het niet verwachtquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee nouja, je kan het niet zien aan mijn posts
Of aan je UI, Uccie Whoquote:Op woensdag 25 december 2013 13:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee nouja, je kan het niet zien aan mijn posts
Vind je?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een typisch 3fm-nummer ja.
Met haar Rrrrrrrrrrrrrrraaammmmmmmmmmmsesssssquote:Op woensdag 25 december 2013 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
Lieeesbeth...liiieesbethhh..
Ik was te druk met typen aan Ucquote:
Hahaha hij zal voor altijd zo in mijn gedachten blijven....quote:Op woensdag 25 december 2013 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
Lieeesbeth...liiieesbethhh..
Meerderen niet zie ik.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of je dat bedoelde, maar na het herlezen wel. Had het niet verwacht
14x gedraaid, valt me wat tegen.. maar 3FM heeft toch meer met punkmuziek dan Radio 2.quote:
Lennon wilde zelf. We hadden vanmorgen al Cars spelletjes met hem gedaan.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja, en de kids verplicht TV kijken zeker...
Ik denk nu dat Mathijs jankend zijn hoofd in Carice plant...quote:Op woensdag 25 december 2013 13:52 schreef Pedroso het volgende:
Deze plaat zal volgens Claudia de Brei wel veeel te laag staan. Heel verschillig Nederland spreekt er schande van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |