Ik kijk er nu al naar uitquote:Op woensdag 25 december 2013 12:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Valt toch mee? Straks ergens na drieën ga je betreuren dat hij er niet meer zit.
Yep, hij gaat dit voorlezen.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:51 schreef Molurus het volgende:
13:00 gaat ons waterhoofd een praatje houden, toch?
Do You Wanna Touch Me...YEAH!!!quote:
Waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 december 2013 12:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Wordt de eerste Lucky van het nieuwe DWDD seizoen.
Sledgehammerquote:Op woensdag 25 december 2013 12:52 schreef MaJo het volgende:
Ik heb Peter Gabriel laatst live gezien, die ouwe kan nog behoorlijk goed zingen!
beste kerstnummer van Elvisquote:Op woensdag 25 december 2013 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Lonely This Christmas in de lijst
Wat... mijn favoriete Kerstnummer (al haat ik kerstliedjes eigenlijkquote:Op woensdag 25 december 2013 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Lonely This Christmas in de lijst
Onvermijdbaar ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Wordt de eerste Lucky van het nieuwe DWDD seizoen.
Dat is 2000 Miles hier toch wel.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat... mijn favoriete Kerstnummer (al haat ik kerstliedjes eigenlijk)
De halve band wel.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:52 schreef Pedroso het volgende:
Volgens liggen de meeste leden van Mud al een tijdje onder de groene zoden (zoals een goede rocker van die tijd betaamd).
Hij is, als ik het goed begrijp, ook de eerste crowd surfer die op video werd vastgelegd... tijdens een live uitvoering van 'lay your hands on me'. Magisch!!quote:Op woensdag 25 december 2013 12:52 schreef MaJo het volgende:
Ik heb Peter Gabriel laatst live gezien, die ouwe kan nog behoorlijk goed zingen!
Niet op gestemd, ben ook geen vrouw, maar ik kan dit prima hebben...quote:Op woensdag 25 december 2013 12:54 schreef Pedroso het volgende:
Dit zal wel door het vrouwelijk deel van Nederland op gestemd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |