Aanleveren van emailtjes die hij voor mag lezen, onder andere.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Karina het volgende:
Wat doen die gasten op die laptops? Die voor hem zitten. En hoe gaat het als Gijs even naar de wc moet?
Neequote:Op woensdag 25 december 2013 12:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je niet een draagbaar radiootje?
Geloof niet dat de camera dan meegaatquote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Karina het volgende:
Wat doen die gasten op die laptops? Die voor hem zitten. En hoe gaat het als Gijs even naar de wc moet?
Hey Ceequote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Cee het volgende:
Jaaaaaa
Sorry, ik zat in de auto bij de aftrap, verlaat gejuich.
Ah jouw schuld dus dat we bij SR werden doodgegooid met dat nummerquote:Op woensdag 25 december 2013 12:16 schreef cafca het volgende:
Ik had bij Serious Request deze aangevraagd:
Volgens mij hebben ze me verkeerd begrepen...
Geen Golden Brown, Drop It Like It's Hot of Shit On The Radio?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:16 schreef cafca het volgende:
Ik had bij Serious Request deze aangevraagd:
Volgens mij hebben ze me verkeerd begrepen...
och ja, krijgen we weer die reacties van mensen die moeten laten weten dat ze in Thailand e.d. zittenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah de eerste mails en berichten
Ik heb ook het eerste nummer gemistquote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Cee het volgende:
Jaaaaaa
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Cee het volgende:
Jaaaaaa
Welkom!quote:
Was een mooi verhaal geweest voor op de radioquote:Op woensdag 25 december 2013 12:17 schreef Cee het volgende:
Ik was vroeger altijd jaloers op de gordijntjes in de slaapkamer van Madonna aan het eind van deze clip. Ze waren zo leuk frivool en pastel en ik wilde ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |