Aanleveren van emailtjes die hij voor mag lezen, onder andere.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Karina het volgende:
Wat doen die gasten op die laptops? Die voor hem zitten. En hoe gaat het als Gijs even naar de wc moet?
Neequote:Op woensdag 25 december 2013 12:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je niet een draagbaar radiootje?
Geloof niet dat de camera dan meegaatquote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Karina het volgende:
Wat doen die gasten op die laptops? Die voor hem zitten. En hoe gaat het als Gijs even naar de wc moet?
Hey Ceequote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Cee het volgende:
Jaaaaaa
Sorry, ik zat in de auto bij de aftrap, verlaat gejuich.
Ah jouw schuld dus dat we bij SR werden doodgegooid met dat nummerquote:Op woensdag 25 december 2013 12:16 schreef cafca het volgende:
Ik had bij Serious Request deze aangevraagd:
Volgens mij hebben ze me verkeerd begrepen...
Geen Golden Brown, Drop It Like It's Hot of Shit On The Radio?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:16 schreef cafca het volgende:
Ik had bij Serious Request deze aangevraagd:
Volgens mij hebben ze me verkeerd begrepen...
och ja, krijgen we weer die reacties van mensen die moeten laten weten dat ze in Thailand e.d. zittenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah de eerste mails en berichten
Ik heb ook het eerste nummer gemistquote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Cee het volgende:
Jaaaaaa
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Cee het volgende:
Jaaaaaa
Welkom!quote:
Was een mooi verhaal geweest voor op de radioquote:Op woensdag 25 december 2013 12:17 schreef Cee het volgende:
Ik was vroeger altijd jaloers op de gordijntjes in de slaapkamer van Madonna aan het eind van deze clip. Ze waren zo leuk frivool en pastel en ik wilde ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |