Afvalpas? Wat een gedoequote:Op woensdag 25 december 2013 08:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil eigenlijk al naar schiphol. Kan hier vervelen of daar. Maar ik moet wachten tot ik bij de buren aan kan bellen om hun afvalpas te lenen zodat ik de vuilnis nog even weg kan flikkeren
Ja, enorm irritant. En ik verdenk ze ervan dat ze het enkel gebruiken om binnenkort te kunnen zien/wegen hoe vaak je dingen weggooit en eventueel meer belasting innen.quote:
Waarom heb je die zelf niet?quote:Op woensdag 25 december 2013 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, enorm irritant. En ik verdenk ze ervan dat ze het enkel gebruiken om binnenkort te kunnen zien/wegen hoe vaak je dingen weggooit en eventueel meer belasting innen.
Die ben ik kwijt en een nieuwe aanvragen kost 20 euro.quote:
Weet ik en ja. Maar ik kan hier vervelen of daar. Ik vlieg nog niet zo vaak dat ik Schiphol als een last zie, kan me daar nog wel een uur of 2 vermaken.quote:Op woensdag 25 december 2013 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben je ruim op tijd, al ingecheckt neem ik aan
Natuurlijk, zo'n dag waarop je vliegt is toch verlorenquote:Op woensdag 25 december 2013 09:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet ik en ja. Maar ik kan hier vervelen of daar. Ik vlieg nog niet zo vaak dat ik Schiphol als een last zie, kan me daar nog wel een uur of 2 vermaken.
Wel grappig dat je nu dus niks meer hoeft te printen als je online incheckt. Krijg een link met zo'n QR Code die ik moet laten zien op m'n telefoon. Handig.quote:Op woensdag 25 december 2013 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk, zo'n dag waarop je vliegt is toch verloren
Bedankt en doeiquote:Op woensdag 25 december 2013 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga er weer vandoor
Goede reis knut
Ik ga de kerstlunch afmaken, goeie reis!quote:
Bedankt!quote:Op woensdag 25 december 2013 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ga de kerstlunch afmaken, goeie reis!
Hou er verder rekening mee dat op de Filipijnen de pin mogelijkheden meestal wat minder liggen
Fijne vakantie pikkie. Doe iedereen de groeten die je tegenkomt. Iedereen.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 09:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fijne vakantie pikkie. Doe iedereen de groeten die je tegenkomt. Iedereen.
Familiedag eerste weekend maart ben je weer gewoon neem ik aan?quote:
Uiteraard. Met de bits in kimonoquote:Op woensdag 25 december 2013 09:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Familiedag eerste weekend maart ben je weer gewoon neem ik aan?
kekke shit. Hou trouwens rekening met de kinderhandel in Manilla. Check dan ook altijd je koffer bij departure want voor je het weet smokkel je een kind mee.quote:Op woensdag 25 december 2013 09:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uiteraard. Met de bits in kimono
quote:Op woensdag 25 december 2013 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok daar ga ik jaaaaa
Doei en lief zijn voor elkaar
Fijne vakantiequote:Op woensdag 25 december 2013 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok daar ga ik jaaaaa
Doei en lief zijn voor elkaar
Dat biedt enige warmte en houvast jaquote:Op woensdag 25 december 2013 10:46 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik ook.
Gelukkig hebben we elkaar nog
Kijk alle info die ik nodig heb. Ik ga je volgen op www.flightradar24.nlquote:Op woensdag 25 december 2013 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
14:30
KL861.
Nu in de trein jaja spannend hoor
quote:Op woensdag 25 december 2013 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
KL861.
SUCCES EN VEEL PLEZIER IK GA JE MISSEN IN ALLE LEGENDARISCHE TOPICS!!quote:Op woensdag 25 december 2013 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
KL861.
Goffetomme, de koude rillingen lopen over mijn rug.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
KL861.
Het is hier mooier dan daarquote:Op woensdag 25 december 2013 11:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Nog maar even in dit pestweer. Ik heb het nog koud ook
OKquote:Op woensdag 25 december 2013 12:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hetzelfde ongeveer
[ afbeelding ]
Ook namens Aad een fijne kerst trouwensquote:Op woensdag 25 december 2013 12:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hetzelfde ongeveer
[ afbeelding ]
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 24-12-2013 om 23:48:31De kerstdagen beginnen allemaal een vrolijke kerst toegewenst.#bopp http://t.co/2DivUr9WpY
reageer retweet
Wat is Aad300 toch ook een hippe 67 jarigequote:Op woensdag 25 december 2013 12:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook namens Aad een fijne kerst trouwenstwitter:aad300 twitterde op dinsdag 24-12-2013 om 23:48:31De kerstdagen beginnen allemaal een vrolijke kerst toegewenst.#bopp http://t.co/2DivUr9WpY[ afbeelding ] reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |