Allemaal prettige kerstdagen.quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
En The Prestige, en Mission Impossible 4 etc etcquote:Op woensdag 25 december 2013 12:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Bollywood versie van Fast and the Furious
Doen ze wel goedquote:Op woensdag 25 december 2013 12:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En The Prestige, en Mission Impossible 4 etc etc
Waarom denk je dat Hollywood Bollywood totaal niet serieus neemtquote:
Remakes en reboots die Hollywood maakt is wel goed?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Hollywood Bollywood totaal niet serieus neemt
Ik denk dat de laatste Total Recall zich wel kan meten met Dhoomquote:Op woensdag 25 december 2013 12:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Remakes en reboots die Hollywood maakt is wel goed?
deel 2??Heb je die gezien dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat de laatste Total Recall zich wel kan meten met Dhoom
Jij ook poepiequote:
Jijquote:Op donderdag 26 december 2013 00:57 schreef drakin het volgende:
Zootje in Leeuwarden
En wie mag deze (serieuze) shit opruimen?
Nee, ik heb genoeg gedaan voor SR, maar opruimen gaat daar niet ook nog bijkomen.quote:
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, ik heb genoeg gedaan voor SR, maar opruimen gaat daar niet ook nog bijkomen.
Niet zeuren. Jullie wilden zo graag veel geld neertellen om dat SER circus binnen te halen,dus nu zal je ook de lasten hebben.Waarom denk je dat het SER circus nooit in Amsterdam of Rotterdam zal komen? Daar is men iets verstandiger.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:57 schreef drakin het volgende:
Zootje in Leeuwarden
Let's clean this shit up.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:57 schreef drakin het volgende:
Zootje in Leeuwarden
Nee, daar zijn de goede locaties te duur.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:39 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Niet zeuren. Jullie wilden zo graag veel geld neertellen om dat SER circus binnen te halen,dus nu zal je ook de lasten hebben.Waarom denk je dat het SER circus nooit in Amsterdam of Rotterdam zal komen? Daar is men iets verstandiger.![]()
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:39 schreef Lemans24 het volgende:
Ja, wij zijn nu de enigen die het levend houden
En ik ben straks weer een paar dagen afwezig...
Dat is deze dagen op heel veel internetfora zo ieder jaar.quote:
Morgen gewoon weer werkenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja, Fok! is heel rustig sinds gisteren.
Mensen fokken op hun werk, na O&N wordt het weer drukkerquote:Op donderdag 26 december 2013 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja, Fok! is heel rustig sinds gisteren.
Ik ga d'r straks halenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Super, en jij?
Hoe was 2e kerstdag met je date?
Oh leuk, veel plezier.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ga d'r straks halenen dan is ze vanavond hier
Dank uquote:
Gaan jullie gezellig naar 't darten kijken?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dank ugaat wel goed komen denk ik
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Gaan jullie gezellig naar 't darten kijken?
Ja jij bent onze dart fan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat, ik zit er alweer klaar voor, lekkere bak koffie erbij, heerlijk.
Wat leuk voor je!!quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dank ugaat wel goed komen denk ik
Somsquote:
Ik word een dagje ouder enzo hequote:Op zaterdag 28 december 2013 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Soms
Waarom sta jij geen eerste?
En ik ben al deels grijs aan het wordenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:33 schreef sasquatsch het volgende:
Dat mag geen excuus zijn. Ik ben een stuk ouder.
Oh jij ook al?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En ik ben al deels grijs aan het worden
Jij bent amper 20 man, schei uitquote:
25 al hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij bent amper 20 man, schei uit
Niks mis met wat grijze haren. Zolang ik ze nog maar niet krijg dan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En ik ben al deels grijs aan het worden
Eenmalig of is het daarna erger geworden?quote:
Is me nooit opgevallen dat jij grijs bent. Gewoon een donkerblonde god toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:15 schreef DragonFodder het volgende:
Elke keer als ik bij de kapper ben denk ik weer grijzer geworden te zijn.
Jij volgend jaar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn moeder was op mijn leeftijd al grijs trouwens.
Same here!quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:15 schreef DragonFodder het volgende:
Elke keer als ik bij de kapper ben denk ik weer grijzer geworden te zijn.
Neuh, daar ben ik niet bang voor hoor. Nog nooit een grijze haar opgemerkt.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Neuh, daar ben ik niet bang voor hoor. Nog nooit een grijze haar opgemerkt.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is me nooit opgevallen dat jij grijs bent. Gewoon een donkerblonde god toch?
neuh... De vrouwtje vinden me een godquote:
Ik ben grijzer dan mijn vader van 58. Die lul heeft gewoon geen enkel grijs haartje.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn moeder was op mijn leeftijd al grijs trouwens.
En jij bent toch ook al een beetje kaal aan het worden?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben grijzer dan mijn vader van 58. Die lul heeft gewoon geen enkel grijs haartje.
Optimistisch blijven he.quote:
Prince William style jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:38 schreef Sands het volgende:
[..]
En jij bent toch ook al een beetje kaal aan het worden?
Gewoon kaalscheren dan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Prince William style ja
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
neuh... De vrouwtje vinden me een god
Ik laat het regelmatig millimeteren. En ik heb al zo'n klein hoofdjequote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
neuh... De vrouwtje vinden me een god
Ja, blijven dromenquote:
Oh dat is wel erg ja, gelukkig heb ik daar nog geen last vanquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Prince William style ja
[ afbeelding ]
2e kwam pas toen ik ergens in de 30 was, nu zit er af en toe een zilveren streepje door mijn mooie donkerblonde/bruine lokken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eenmalig of is het daarna erger geworden?
En je hebt hem nog nooit zien doen hoe dat kan zeker? Dat komt gewoon uit een potje, met 58 nog niet grijs klopt gewoon niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben grijzer dan mijn vader van 58. Die lul heeft gewoon geen enkel grijs haartje.
Ik wilde een heel verhaal schrijven, maar ik kwam tot dit:-->quote:
Dan bezit jij skills die PJ niet wist aan te boren bij het schrijven van de Hobbit filmsquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wilde een heel verhaal schrijven, maar ik kwam tot dit:-->
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan bezit jij skills die PJ niet wist aan te boren bij het schrijven van de Hobbit films
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan bezit jij skills die PJ niet wist aan te boren bij het schrijven van de Hobbit films
net een weekje gehad, maandag weer aan de gang.quote:
Tot 4 januariquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tot 4 januari
En heb mijn kinderen voor het eerst met Oud en Nieuw![]()
![]()
![]()
Betekend heel veel voor mij. Heb 6 klote Oud en Nieuw dagen gehad zonder hun.quote:
Dan moet je deze keer extra speciaal makenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Betekend heel veel voor mij. Heb 6 klote Oud en Nieuw dagen gehad zonder hun.
Ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan moet je deze keer extra speciaal maken
Dat doe ik ook, ik bereid me al voor op die 30 miljoen
Jij mag wel een van de kleinere prijzen hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Weliswaar een half lot, maar hey, ik doe het ook voor 15 miljoen![]()
Neem ook genoegen met een ton.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij mag wel een van de kleinere prijzen hebben
Ik neem eenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Neem ook genoegen met een ton.
Eerste wat ik koop is een Delorean
Een originele of een namaak? En als je genoeg betaald kunnen we overal over praten...quote:Op zondag 29 december 2013 00:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik neem een [ afbeelding ]
En dyon wordt dan mijn privechauffeur
Ik zie nu pas de prijsquote:Op zondag 29 december 2013 00:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een originele of een namaak? En als je genoeg betaald kunnen we overal over praten...
Wist je dat niet? Die dingen zijn in originele staat echt zo prijzig...quote:Op zondag 29 december 2013 00:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de prijs![]()
Dat gaat een namaak worden dan, anders kan ik dyon geen topsalaris meer betalen
Gullwing, ik wist wel dat die auto's duur waren, hoewel als ik mijn 30 miljoen heb dan zou dat er nog best vanaf kunnen.quote:Op zondag 29 december 2013 00:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Die dingen zijn in originele staat echt zo prijzig...maar ja dan heb je wel wat... een echte seagull of hoe noemen ze die dingen
Wat kosten ze? 250.000? 500.000?quote:Op zondag 29 december 2013 00:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Gullwing, ik wist wel dat die auto's duur waren, hoewel als ik mijn 30 miljoen heb dan zou dat er nog best vanaf kunnen.
$1,100,000quote:Op zondag 29 december 2013 00:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat kosten ze? 250.000? 500.000?
O, dan had ik em nog goedkoop ingeschat...quote:
Ook leukquote:Op zondag 29 december 2013 00:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Als ik echt miljoenen heb om uit te geven aan oa een auto. Dan zou het denk ik zo iets worden
http://www.jaguarspeedster.com/
Vooral de scenes met Oprah waren om te huilenquote:Op zondag 29 december 2013 00:40 schreef FireFox1 het volgende:
Ok Sands, je had gelijk: The Butler valt tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb em nog niet gezienquote:Op zondag 29 december 2013 01:22 schreef Desunoto het volgende:
Die hoef ik eigenlijk niet nog eens te zien.
En met 30 miljoen?quote:Op zondag 29 december 2013 01:42 schreef wyccie het volgende:
Met een ton zou ik een Toyota kopen, of een Skoda.
En mijn studieschuld afbetalen.
Je gaat niet gelijk rentenieren...quote:Op zondag 29 december 2013 02:06 schreef wyccie het volgende:
Hetzelfde. Plus nieuw laminaat, bank, kledingkasten.
Verdeel wat onder familie en vrienden. Zet 2 miljoen op de bank om de rest van mijn leven van te leven.
De rest gaat naar lokale projecten voor minima hier, en naar duurzaamheidsprojecten in het buitenland.
Wyccie is te goed voor deze wereld.quote:Op zondag 29 december 2013 02:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je gaat niet gelijk rentenieren...
Maar met 30 miljoen kun je doen wat je wil. Wereldreis maken. In plaats van medewerker ergens de chef worden. Maar ook stoppen met werken in zijn geheelquote:Op zondag 29 december 2013 02:13 schreef wyccie het volgende:
Als je daarmee bedoelt: stoppen met werken en op mijn luie reet zitten op het terras van mijn zomerhuisje in Spanje. Dan niet, nee. Ik spreek geen Spaans.![]()
Ik heb momenteel werk dat ik niet de rest van mijn leven wil doen. Maar helemaal niks doen is ook niks.
Nee, ik heb ooit ergens gelezen dat je +/- 10 miljoen moet hebben om permanent te kunnen stoppen met werken. Zal eens kijken of ik het ergens kan vinden.quote:Op zondag 29 december 2013 02:20 schreef wyccie het volgende:
Als ik 2 miljoen overhoud, is dat niet genoeg om helemaal te stoppen met werken dan? Ik ben niet van de nieuwe, dure dingen, hè. Ikea is prima.
Meer reizen zal ik zeker doen.
Heheh, nee! De auto's waar ik in wil rijden, wil ik ook zelf besturenquote:Op zondag 29 december 2013 02:23 schreef wyccie het volgende:
En jij, dyon? Neem je dan zelf een chauffeur?
Cowboys & Aliens is van Jon Favreau.quote:Op zondag 29 december 2013 10:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Om het maar erg makkelijk te maken... vertaal mijn eigen quote even naar het engels
Cowboys & Aliens (producer) 2011 staat bij Ron Howardquote:Op zondag 29 december 2013 11:20 schreef victorinox het volgende:
[..]
Cowboys & Aliens is van Jon Favreau.
Is dat niet ook heel afhankelijk van je levensstandaard? Stel dat ik gewoon hier blijf wonen, een tweedehands auto koop, en nog steeds winkel bij de Hema en Ikea. Zonder gekke fratsen zou je met 2 miljoen plus rente toch genoeg hebben? Ervan uitgaande dat ik niet 120 jaar wordt.quote:Op zondag 29 december 2013 09:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee, ik heb ooit ergens gelezen dat je +/- 10 miljoen moet hebben om permanent te kunnen stoppen met werken. Zal eens kijken of ik het ergens kan vinden.
Mag je daar blijven wonen waar je nou woont als je 3 of 9 miljoen hebt? En hoe zit het met alle belastingen die je moet betalen over je vermogen?quote:Op zondag 29 december 2013 12:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat niet ook heel afhankelijk van je levensstandaard? Stel dat ik gewoon hier blijf wonen, een tweedehands auto koop, en nog steeds winkel bij de Hema en Ikea. Zonder gekke fratsen zou je met 2 miljoen plus rente toch genoeg hebben? Ervan uitgaande dat ik niet 120 jaar wordt.
inderdaad, ik heb nu geen 75.000 te besteden jaarlijks, dus ik zou er flink op vooruit gaanquote:Op zondag 29 december 2013 12:39 schreef wyccie het volgende:
Heb net even gezocht. Als je 3 miljoen hebt, heb je jaarlijks 75.000 te besteden. Maar dat is hartstikke veel.
Ik heb net een 5de ervan... nog niet eens volgens mijquote:Op zondag 29 december 2013 12:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
inderdaad, ik heb nu geen 75.000 te besteden jaarlijks, dus ik zou er flink op vooruit gaan
Er is ook verschil tussen bruto verdienen en te besteden hebben, dus het tikt lekker aan.quote:Op zondag 29 december 2013 12:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb net een 5de ervan... nog niet eens volgens mij
Ik neem aan dat zij met die 75000 euro te besteden bedoelen dat dat je netto inkomen zou zijn...quote:Op zondag 29 december 2013 12:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Er is ook verschil tussen bruto verdienen en te besteden hebben, dus het tikt lekker aan.
quote:Op zondag 29 december 2013 00:40 schreef FireFox1 het volgende:
Ok Sands, je had gelijk: The Butler valt tegen.
6.9 op IMDb.quote:Op zondag 29 december 2013 12:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]ik heb daar net kaarten voor gekocht
Ik verdien nu ook meer dan de norm voor sociale huur, ze gaan me er toch niet uitzetten?quote:Op zondag 29 december 2013 12:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Mag je daar blijven wonen waar je nou woont als je 3 of 9 miljoen hebt? En hoe zit het met alle belastingen die je moet betalen over je vermogen?
En 81% audience rating op rottentomatoes; ik zou de gok wagenquote:Op zondag 29 december 2013 13:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
6.9 op IMDb.
Er is nog kans om de film leuk te vinden
Leuke auto + 3x per jaar op reis. En dan heb je nog genoeg geld over om goed te shoppen.quote:Op zondag 29 december 2013 12:39 schreef wyccie het volgende:
Heb net even gezocht. Als je 3 miljoen hebt, heb je jaarlijks 75.000 te besteden. Maar dat is hartstikke veel.
Hoe staat het met je dogecoins?quote:Op zondag 29 december 2013 12:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]ik heb daar net kaarten voor gekocht
Laat geworden gisteren?quote:Op zondag 29 december 2013 18:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Als het aan de overheid ligt willen ze je daar wel weg hebben Wyccie.
Zo, ik ga me best doen om wakker te blijven bij Hobbit II...![]()
Niet om de rede die jij nou bedoeld...quote:
Je kunt veel over de Hobbit II zeggen, maar saai is ie niet.quote:Op zondag 29 december 2013 20:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet om de rede die jij nou bedoeld.... Maar ik vond deel 1 echt zwaar k*t en ben ook geen fan van LotR... Maar! De eerste helft is eigenlijk erg goed
Na 1200 van die dingen maar weer mee gekaptquote:
Met dogecoin ben je nu alweer te laatquote:Op zondag 29 december 2013 20:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Na 1200 van die dingen maar weer mee gekapt. niet such profit enzo. Vind het allemaal maar een vaag gebeuren, krijg niet het idee dat het veel potentie heeft
In tegenstelling tot deel 1 is deze alles behalve saai ja. Ik vermaak me er zelfs meequote:Op zondag 29 december 2013 20:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je kunt veel over de Hobbit II zeggen, maar saai is ie niet.
Met je vriendinnetje?quote:Op zondag 29 december 2013 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
In tegenstelling tot deel 1 is deze alles behalve saai ja. Ik vermaak me er zelfs mee
Que difficuly bedoel je? Is ook alweer paar dagen geleden, toen was het nog goed te doen. Maar het hele gedoe rond die altcoins vind ik maar raar. Lijkt nergens op gebaseerd te zijn. Ik ga denk ik de ButtCoin stichtenquote:Op zondag 29 december 2013 20:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Met dogecoin ben je nu alweer te laat
Met haar vermaak ik me ook ja, ook al is dat allemaal maar onschuldig. Maar ik had het over de film. Ik heb me met The hobbit II vermaaktquote:
Jij je met zo'n film vermaken, de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zondag 29 december 2013 22:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Met haar vermaak ik me ook ja, ook al is dat allemaal maar onschuldig. Maar ik had het over de film. Ik heb me met The hobbit II vermaakt
Precies vind ik ookquote:Op zondag 29 december 2013 22:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij je met zo'n film vermaken, de wonderen zijn de wereld nog niet uit![]()
Ik vind The Return of the King het beste, de nieuwste hobbit heb ik nog niet gezienquote:Op zondag 29 december 2013 22:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Precies vind ik ookin de film Tolkien films die er nu zijn is dit toch wel de leukste
Ik vond die het minstequote:Op zondag 29 december 2013 22:53 schreef DragonFodder het volgende:
Fellowship of the ring blijft wat mij betreft de beste.
Van alle 5 de films vind ik Hobbit I toch wel echt de minste... Slaapverwekkend en wij hebben toen ook nog de verkeerde versie in de bios gezien. Die met de hoge frame rate...quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 22:53 schreef DragonFodder het volgende:
Fellowship of the ring blijft wat mij betreft de beste.
Ik heb hier een HQ screener liggen...quote:Op zondag 29 december 2013 22:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Met haar vermaak ik me ook ja, ook al is dat allemaal maar onschuldig. Maar ik had het over de film. Ik heb me met The hobbit II vermaakt
Hij heefft haar een snoepketting gekocht, en daar heeft hij gisteren van geknabbeldquote:Op maandag 30 december 2013 13:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat bedoel je precies met onschuldig, dyon?Is ze nou je vriendin of niet?
Schattigquote:Op maandag 30 december 2013 13:57 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Hij heefft haar een snoepketting gekocht, en daar heeft hij gisteren van geknabbeld
Niet doen... HQ of niet, screener is screener... ga naar de bios (het is de moeite waard) of wacht op een 720/1080 versiequote:Op maandag 30 december 2013 13:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hier een HQ screener liggen...
Gewoon zoals ik zeg. er gebeurd niksquote:Op maandag 30 december 2013 13:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat bedoel je precies met onschuldig, dyon?Is ze nou je vriendin of niet?
Yep. Denk dat ze dan helemaal dicht klapt en er niks meer van komt. Ze is nu al ehh... niet afwijzend, maar terughoudend. Als of ze niet durft of niet weet hoe & wat...quote:Op maandag 30 december 2013 14:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoezo gaat dat niet gebeuren? Te snel? Denk je dat zij het niet zal beantwoorden?
Niks mis met eventjes te wachtenquote:Op maandag 30 december 2013 14:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoezo gaat dat niet gebeuren? Te snel? Denk je dat zij het niet zal beantwoorden?
Klopt, ik ben er alleen niet goed in...quote:Op maandag 30 december 2013 14:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niks mis met eventjes te wachten
Nee, ze is te lief om "misbruik" van te makenquote:
Ik zal aangifte doen Njos!quote:
Ah wel fijn dat je zoveel rekening met haar houdtquote:Op maandag 30 december 2013 14:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Yep. Denk dat ze dan helemaal dicht klapt en er niks meer van komt. Ze is nu al ehh... niet afwijzend, maar terughoudend. Als of ze niet durft of niet weet hoe & wat...
(Af en toe best frustrerend)
Bij ieder ander is het wel ok?quote:Op maandag 30 december 2013 14:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee, ze is te lief om "misbruik" van te maken
Of het wordt een gevalletje van uitstel komt afstel.quote:Op maandag 30 december 2013 14:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij ieder ander is het wel ok?![]()
Geduldig zijn is lastig. Maar je hebt toch ook geen haast? Het loopt zoals het loopt.
Ik zou niet weten wat voor hulpmiddelen er in te zetten zijn..quote:Op maandag 30 december 2013 14:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah wel fijn dat je zoveel rekening met haar houdt
In tegenstelling tot sommige mannen die meteen hulpmiddelen inzetten
quote:Op maandag 30 december 2013 14:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij ieder ander is het wel ok?![]()
Geduldig zijn is lastig. Maar je hebt toch ook geen haast? Het loopt zoals het loopt.
Ik doelde op alcohol, omdat waaghals daar over begonquote:Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat voor hulpmiddelen er in te zetten zijn..
Nee, daar doe ik niet aan. En ik ga ook geen misbruik ervan maken als ze zelf te veel drinkt... Heb liever dat ze iets wel of niet doet met d‘r volle verstand...quote:Op maandag 30 december 2013 14:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik doelde op alcohol, omdat waaghals daar over begon
Ghb is nog zo'n voorbeeld.
Wat deze meneer zegtquote:Op maandag 30 december 2013 14:55 schreef Robby87 het volgende:
Gewoon er voor gaan Dyon.
Morgen is het een mooie gelegenheid, jullie houden elkaars handje al vast, dus tijd voor de volgende stap.
De lamme die de blinde leidtquote:Op maandag 30 december 2013 15:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat deze meneer zegt
Go Dyon go
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 december 2013 16:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De lamme die de blinde leidt
Dyon, rustig blijven, lief blijven, maar zorg wel dat ze weet dat je haar heel leuk vindt. Niks forceren, maar zorg wel dat het op tafel blijft. Want de friendzone wil je ook niet!
Ik bedenk me net wel dat ik ook niet echt de persoon ben om advies te geven, want voordat ik mijn vrouw schaakte (geen idee hoe me dát gelukt is!) was ik de koning van de friendzone en kon ik nog geen kerstboom versieren.
Maar mijn hart heb je veroverdquote:
Hoe dan?quote:Op maandag 30 december 2013 16:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Maar mijn hart heb je veroverd
Wil je een handleiding of een compliment?quote:
Beide?quote:Op maandag 30 december 2013 16:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wil je een handleiding of een compliment?
Ja daar ben ik wel blij om, gelukkig hebben ze de andere 50 kilo niet gevonden.quote:Op maandag 30 december 2013 18:04 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ze hebben je snel vrijgelaten...
Brabants gezin in cel om illegaal vuurwerk
Beantwoorde de vraag nou eens... niemand anders die het doet..quote:
Ik ben Koos Inspiratieloosquote:Op maandag 30 december 2013 19:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Beantwoorde de vraag nou eens... niemand anders die het doet..
Me 2, waarom denk je dat ik met die vraag kom...quote:
Omdat het 1 op BNN is en 2 wat moeten ze er anders allemaal in doen... alleen die depressieve momenten van oorlog en dood?quote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef Desunoto het volgende:
Het niveau op Nederland 3 is weer om te huilen. Is een soort van jaaroverzicht/quiz bezig en het gaat alleen maar over voetbalvrouwen, Miley Cyrus, "de dag die je wist dat zou komen", Anouks festivalliedje en een GTST-acteur.
Waarom?
Waarom kijk je ook?quote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef Desunoto het volgende:
Het niveau op Nederland 3 is weer om te huilen. Is een soort van jaaroverzicht/quiz bezig en het gaat alleen maar over voetbalvrouwen, Miley Cyrus, "de dag die je wist dat zou komen", Anouks festivalliedje en een GTST-acteur.
Waarom?
Tv stond aan. Was niet mijn keuze hoor.quote:
Ik heb net de antwoorden voorbij zien komen. Zat inderdaad ook bij een paar vragen te denken wat heeft dit met de categorie te maken. Maar ja... BNN...quote:Op maandag 30 december 2013 22:14 schreef Desunoto het volgende:
Nee, dat niet.
Maar het was echt volstrekt debiel. Bij het onderdeel 'sport' gingen de vragen niet over sport, maar over allerlei randzaken en roddels in de privélevens van sporters. Bij 'politiek' ging het niet over politiek maar over welke auto Rutte bezit.
[..]
Tv stond aan. Was niet mijn keuze hoor.
Staat The X-Files er ook op? Die serie is zo lastig te vinden met goede beelden.quote:Op maandag 30 december 2013 22:12 schreef DragonFodder het volgende:
Star Trek original series op Netflix, en het lijkt wel geremastered. Het heeft er in mijn herinnering nooit zo goed uitgezien![]()
En Twin Peaks?quote:Op maandag 30 december 2013 22:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Staat The X-Files er ook op? Die serie is zo lastig te vinden met goede beelden.
Gewoon, vind hem leukquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 22:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Staat The X-Files er ook op? Die serie is zo lastig te vinden met goede beelden.
Ik dacht dat het op iets sloeg dat gezegd werd. Daarom snapte ik hem nietquote:Op maandag 30 december 2013 22:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En Twin Peaks?
[..]
Gewoon, vind hem leuk
Hm, misschien toch maar eens voor aanmelden dan. De eerste maand is gratis dus dat kan niet veel kwaad.quote:Op maandag 30 december 2013 22:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
je moet wel Hola in Chrome (of Firefox) gebruiken zodat Netflix denkt dat je vanuit USA kijkt
quote:
En Game of Thrones?quote:Op maandag 30 december 2013 22:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]![]()
![]()
Amerikaanse aanbod is serieus goed:
battlestar galactica helemaal
alle star trek series
alle Joss Whedon series
Phineas and Pherb
en zo, zo veel meer.
nee, da's HBO dus dat zal ook wel niet komenquote:
Ik ben er na 2 maanden mee gestopt.quote:Op maandag 30 december 2013 22:12 schreef DragonFodder het volgende:
Star Trek original series op Netflix, en het lijkt wel geremastered. Het heeft er in mijn herinnering nooit zo goed uitgezien![]()
Lag het aan het aanbod?quote:Op maandag 30 december 2013 23:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben er na 2 maanden mee gestopt.
Ik twijfel nog steeds of netflix... ik wil het wel, en ook weer niet... keuzes, keuzesquote:Op maandag 30 december 2013 23:50 schreef Desunoto het volgende:
Leuk, van die tegenstrijdige berichten.
Of hoe ik binnenkort die 30 miljoen ga uitgevenquote:Op maandag 30 december 2013 23:53 schreef Desunoto het volgende:
Gelukkig bestaan er nog grotere dilemma's. Waar je morgen het beste oliebollen kan halen bijvoorbeeld.
Uit huis gaan is vast geen optie?quote:Op maandag 30 december 2013 23:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Of hoe ik binnenkort die 30 miljoen ga uitgeven
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Uit huis gaan is vast geen optie?
En hoe dacht je al die met bloed doordrenkte gele pakken te wassen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:13 schreef Sands het volgende:
[..]dan koop ik een villa en ga ik de misdaad bestrijden in een pikachu pak.
Ik koop er gewoon een hoop en dan elke dag een nieuw pak aan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
En hoe dacht je al die met bloed doordrenkte gele pakken te wassen?
ik zou geld neertellen voor die filmquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:13 schreef Sands het volgende:
[..]dan koop ik een villa en ga ik de misdaad bestrijden in een pikachu pak.
Er wordt dan niet voor je gekookt, dus dan eet je van die rommel en groei je zo uit die strakke pakjes.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik koop er gewoon een hoop en dan elke dag een nieuw pak aan.
quote:
Nice, weer een filmideequote:Op dinsdag 31 december 2013 00:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik zou geld neertellen voor die film
Dan word dyon mijn alfredquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Er wordt dan niet voor je gekookt, dus dan eet je van die rommel en groei je zo uit die strakke pakjes.
Dyon heeft over een paar uur een vast vriendinnetje, dus die gaat zich sufneuken de aankomende maanden...quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dyon heeft over een paar uur een vast vriendinnetje, dus die gaat zich sufneuken de aankomende maanden...
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:26 schreef FireFox1 het volgende:
'Forgive me Father, I have sinned'
Ik kijk nu de screener van The Desolation of Smaug![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dyon heeft over een paar uur een vast vriendinnetje, dus die gaat zich sufneuken de aankomende maanden...
VHS kwaliteitquote:
Ik wil hem, ondanks alle kritieken, zó graag zienquote:
Ok jammer welquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wil hem, ondanks alle kritieken, zó graag zien![]()
En ik zal de film samen met een vriend in de bios kijken, maar hij verzet telkens de datum
En de rest van mijn vrienden cq. familie vinden LOTR maar onzin, en mijn zoontje is te jong.
Dus ik had niemand om met me naar de bios te gaan.![]()
Foto van setup?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Ok jammer wel
Ik heb vandaag TDK in mijn bioscoopje gekeken.
Ben wel benieuwd naar je privé bioscoopjequote:Op dinsdag 31 december 2013 01:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee, ik moet sowieso nog wat dingen opruimen
Hier nog wel een foto van toen het net allemaal hingquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar je privé bioscoopje
1080p projector?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Hier nog wel een foto van toen het net allemaal hing
[ afbeelding ]
Nu nog een vriendin om te imponerenquote:
Inddquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nu nog een vriendin om te imponeren
Same herequote:
Dyon pakt het heel wat beter aan dan wijquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Same here![]()
Ik had laatst sjans van een 17 jarig mollig meisje...verder NIKS
Kudo's voor onze voorbeeldquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Dyon pakt het heel wat beter aan dan wij![]()
Dyon, optyfen van FMT.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Mensen mensen... Wat een verering... Ik kan er niks aan doen dat ze blind is![]()
Hehehquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dyon, optyfen van FMT.
Je moet je focussen, en mentaal opladen.
Tonight's the night.
Vanavond knallen er een hoop champagnekurken uit, en bij jou kan er ook iets uitknallen.
Weet je al wat je gaat zeggen?
Alles goed gepland? Niet naast een mat doen, dan verstaat ze je niet.
En 5 min. voor 12u, da's perfect, dan kan ze geen nee zeggen.
Go go go!
We zullen wel zien. Als het vanavond nog komt, dan komt het wel een andere keerquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Komt wel goed dyon, gewoon uit je hart spreken.
Hoe is het gegaan met je vriendinnetje?quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Gelukkig nieuwjaar, dat het maar een mooi jaar mag worden voor iedereen
Knus, intiem. Maar ze is nog steeds niet officieel mijn dinnetje... Ik heb wel gezegd dat ik d'r echt leuk vind, maar dat dat ook wel overduidelijk moest zijn... En ze zei dat ze mij ook leuk vond. Dus het gaat de goede kant op. Heeft gewoon tijd nodig bij d'r voor ze het kan/durft te uitenquote:Op woensdag 1 januari 2014 03:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan met je vriendinnetje?
Ow dat gaat helemaal goedkomenquote:Op woensdag 1 januari 2014 03:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Knus, intiem. Maar ze is nog steeds niet officieel mijn dinnetje... Ik heb wel gezegd dat ik d'r echt leuk vind, maar dat dat ook wel overduidelijk moest zijn... En ze zei dat ze mij ook leuk vond. Dus het gaat de goede kant op. Heeft gewoon tijd nodig bij d'r voor ze het kan/durft te uiten
Daar heb ik ook alle vertrouwen inquote:
Dit opzettenquote:Op woensdag 1 januari 2014 03:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar heb ik ook alle vertrouwen inAlleen moet ik wel mijn best doen om het geduld op te brengen... Maar ja
Nee, zonder Marvin moet het ook kunnenquote:
Jij bent de baas.quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, zonder Marvin moet het ook kunnen
quote:
Check deze:quote:
Ik vond dat het verhaal prima over de 2 main karakters werden verdeeld. Weet niet wat je bedoeld.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vond het ook een erg goede film. Alleen wel jammer dat je maar 1 kant van het verhaal ziet...
Ik had graag geweten of James Hunt het zelfde over Lauda dacht als dat Lauda aan het eind van de film verteld dat hij over Hunt dachtquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond dat het verhaal prima over de 2 main karakters werden verdeeld. Weet niet wat je bedoeld.
Ze konden het hem niet meer vragen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had graag geweten of James Hunt het zelfde over Lauda dacht als dat Lauda aan het eind van de film verteld dat hij over Hunt dacht
Snap er niks van... Het is toch al prima en 'officieel' is toch geen term die bij zoiets past?quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Knus, intiem. Maar ze is nog steeds niet officieel mijn dinnetje... Ik heb wel gezegd dat ik d'r echt leuk vind, maar dat dat ook wel overduidelijk moest zijn... En ze zei dat ze mij ook leuk vond. Dus het gaat de goede kant op. Heeft gewoon tijd nodig bij d'r voor ze het kan/durft te uiten
Ik denk het welquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had graag geweten of James Hunt het zelfde over Lauda dacht als dat Lauda aan het eind van de film verteld dat hij over Hunt dacht
Exact.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:36 schreef Lemans24 het volgende:
Racen, bekende coureurs, humor, tragiek en geluid, Rush!
I know, maar dat kan ik toch wel jammer vinden?quote:
Voor mijn gevoel is het goed, maar die "bevestiging" maakt het voor mij prima. Door dat ze niet alles lijkt te durven uiten word ik af en toe een beetje onzeker...quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Snap er niks van... Het is toch al prima en 'officieel' is toch geen term die bij zoiets past?
Gelukkig 2014!
Het is een mooi verhaal. Het leuk gefilmd. Ik luister dan weer totaal niet naar positieve geluiden van anderen, want dan kan iets alleen maar tegen gaan vallen...quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Wat vond je er zo bijzonder aan? Ik vond het beetje tegenvallen na al die positieve geluiden
Ik vind het zelfs de beste film die ik tot nu toe gezien heb van dit jaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Wat vond je er zo bijzonder aan? Ik vond het beetje tegenvallen na al die positieve geluiden
In de films die ik met hem gezien heb, vind ik hem elke keer eigenlijk wel een goede acteurquote:
Hoe kan je dit jaar nou al veel bagger gezien hebben?quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs de beste film die ik tot nu toe gezien heb van dit jaar(maar misschien heb ik alleen een hoop bagger gezien dit jaar
)
Het ziet er allemaal leuk uit, het verhaal is ook wel aardig...maar Daniel Brühl in deze film
Oja we leven alweer in 2014quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:01 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Hoe kan je dit jaar nou al veel bagger gezien hebben?
Wauw, netjes bijgehouden weer!quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik heb net overigens de eindstanden en overige statistieken van 2013 geplaatst. Zoals waarschijnlijk al wat maanden duidelijk was, gaat Sands er weer vandoor met de winst.
Prisoners.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat zal ik eens gaan kijken...
The Butler
About time
Don Jon
of Runner runner...
Die staat niet in de lijstquote:
de muziek vind ik geweldigquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoezo wtf? Ik vond het een toffe film, was echt aangenaam verrast.
Haha ja die stem en zijn hele personage zijn wel even wennen. En ja de pr0n, dat is een belangrijk thema natuurlijk dus vond het wel leuk dat ze het ook laten zien. En doordat het korte fragmenten zijn kun je de aandacht wel bij de film blijven houden ipv een ander soort film op te zettenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
de muziek vind ik geweldigMaar de stem die JGL gebruikt. En al die porno die voorbij komt... Ik zeg niet dat slecht is, maar ik wist niet wat te verwachten en dan is het best ehh... wtf
Hahah daar heb je gelijk in. Maar ik wist helemaal niet dat het zo over pr0n zou gaan.. dacht dat het meer in de richting van Depps don juan de marco zou zijnquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha ja die stem en zijn hele personage zijn wel even wennen. En ja de pr0n, dat is een belangrijk thema natuurlijk dus vond het wel leuk dat ze het ook laten zien. En doordat het korte fragmenten zijn kun je de aandacht wel bij de film blijven houden ipv een ander soort film op te zetten
Ik was verbaasd dat het verboden is (als het al verboden is?). Maar klagen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Was jij ook niet degene die klaagde over de verboden naaktheid op Fok, terwijl je kpd niet kende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |