quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
neuh... De vrouwtje vinden me een god
Ja, blijven dromenquote:
Oh dat is wel erg ja, gelukkig heb ik daar nog geen last vanquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Prince William style ja
[ afbeelding ]
2e kwam pas toen ik ergens in de 30 was, nu zit er af en toe een zilveren streepje door mijn mooie donkerblonde/bruine lokken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eenmalig of is het daarna erger geworden?
En je hebt hem nog nooit zien doen hoe dat kan zeker? Dat komt gewoon uit een potje, met 58 nog niet grijs klopt gewoon niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben grijzer dan mijn vader van 58. Die lul heeft gewoon geen enkel grijs haartje.
Ik wilde een heel verhaal schrijven, maar ik kwam tot dit:-->quote:
Dan bezit jij skills die PJ niet wist aan te boren bij het schrijven van de Hobbit filmsquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wilde een heel verhaal schrijven, maar ik kwam tot dit:-->
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan bezit jij skills die PJ niet wist aan te boren bij het schrijven van de Hobbit films
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan bezit jij skills die PJ niet wist aan te boren bij het schrijven van de Hobbit films
net een weekje gehad, maandag weer aan de gang.quote:
Tot 4 januariquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tot 4 januari
En heb mijn kinderen voor het eerst met Oud en Nieuw![]()
![]()
![]()
Betekend heel veel voor mij. Heb 6 klote Oud en Nieuw dagen gehad zonder hun.quote:
Dan moet je deze keer extra speciaal makenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Betekend heel veel voor mij. Heb 6 klote Oud en Nieuw dagen gehad zonder hun.
Ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan moet je deze keer extra speciaal maken
Dat doe ik ook, ik bereid me al voor op die 30 miljoen
Jij mag wel een van de kleinere prijzen hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Weliswaar een half lot, maar hey, ik doe het ook voor 15 miljoen![]()
Neem ook genoegen met een ton.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij mag wel een van de kleinere prijzen hebben
Ik neem eenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Neem ook genoegen met een ton.
Eerste wat ik koop is een Delorean
Een originele of een namaak? En als je genoeg betaald kunnen we overal over praten...quote:Op zondag 29 december 2013 00:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik neem een [ afbeelding ]
En dyon wordt dan mijn privechauffeur
Ik zie nu pas de prijsquote:Op zondag 29 december 2013 00:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een originele of een namaak? En als je genoeg betaald kunnen we overal over praten...
Wist je dat niet? Die dingen zijn in originele staat echt zo prijzig...quote:Op zondag 29 december 2013 00:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de prijs![]()
Dat gaat een namaak worden dan, anders kan ik dyon geen topsalaris meer betalen
Gullwing, ik wist wel dat die auto's duur waren, hoewel als ik mijn 30 miljoen heb dan zou dat er nog best vanaf kunnen.quote:Op zondag 29 december 2013 00:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Die dingen zijn in originele staat echt zo prijzig...maar ja dan heb je wel wat... een echte seagull of hoe noemen ze die dingen
Wat kosten ze? 250.000? 500.000?quote:Op zondag 29 december 2013 00:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Gullwing, ik wist wel dat die auto's duur waren, hoewel als ik mijn 30 miljoen heb dan zou dat er nog best vanaf kunnen.
$1,100,000quote:Op zondag 29 december 2013 00:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat kosten ze? 250.000? 500.000?
O, dan had ik em nog goedkoop ingeschat...quote:
Ook leukquote:Op zondag 29 december 2013 00:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Als ik echt miljoenen heb om uit te geven aan oa een auto. Dan zou het denk ik zo iets worden
http://www.jaguarspeedster.com/
Vooral de scenes met Oprah waren om te huilenquote:Op zondag 29 december 2013 00:40 schreef FireFox1 het volgende:
Ok Sands, je had gelijk: The Butler valt tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb em nog niet gezienquote:Op zondag 29 december 2013 01:22 schreef Desunoto het volgende:
Die hoef ik eigenlijk niet nog eens te zien.
En met 30 miljoen?quote:Op zondag 29 december 2013 01:42 schreef wyccie het volgende:
Met een ton zou ik een Toyota kopen, of een Skoda.
En mijn studieschuld afbetalen.
Je gaat niet gelijk rentenieren...quote:Op zondag 29 december 2013 02:06 schreef wyccie het volgende:
Hetzelfde. Plus nieuw laminaat, bank, kledingkasten.
Verdeel wat onder familie en vrienden. Zet 2 miljoen op de bank om de rest van mijn leven van te leven.
De rest gaat naar lokale projecten voor minima hier, en naar duurzaamheidsprojecten in het buitenland.
Wyccie is te goed voor deze wereld.quote:Op zondag 29 december 2013 02:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je gaat niet gelijk rentenieren...
Maar met 30 miljoen kun je doen wat je wil. Wereldreis maken. In plaats van medewerker ergens de chef worden. Maar ook stoppen met werken in zijn geheelquote:Op zondag 29 december 2013 02:13 schreef wyccie het volgende:
Als je daarmee bedoelt: stoppen met werken en op mijn luie reet zitten op het terras van mijn zomerhuisje in Spanje. Dan niet, nee. Ik spreek geen Spaans.![]()
Ik heb momenteel werk dat ik niet de rest van mijn leven wil doen. Maar helemaal niks doen is ook niks.
Nee, ik heb ooit ergens gelezen dat je +/- 10 miljoen moet hebben om permanent te kunnen stoppen met werken. Zal eens kijken of ik het ergens kan vinden.quote:Op zondag 29 december 2013 02:20 schreef wyccie het volgende:
Als ik 2 miljoen overhoud, is dat niet genoeg om helemaal te stoppen met werken dan? Ik ben niet van de nieuwe, dure dingen, hè. Ikea is prima.
Meer reizen zal ik zeker doen.
Heheh, nee! De auto's waar ik in wil rijden, wil ik ook zelf besturenquote:Op zondag 29 december 2013 02:23 schreef wyccie het volgende:
En jij, dyon? Neem je dan zelf een chauffeur?
Cowboys & Aliens is van Jon Favreau.quote:Op zondag 29 december 2013 10:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Om het maar erg makkelijk te maken... vertaal mijn eigen quote even naar het engels
Cowboys & Aliens (producer) 2011 staat bij Ron Howardquote:Op zondag 29 december 2013 11:20 schreef victorinox het volgende:
[..]
Cowboys & Aliens is van Jon Favreau.
Is dat niet ook heel afhankelijk van je levensstandaard? Stel dat ik gewoon hier blijf wonen, een tweedehands auto koop, en nog steeds winkel bij de Hema en Ikea. Zonder gekke fratsen zou je met 2 miljoen plus rente toch genoeg hebben? Ervan uitgaande dat ik niet 120 jaar wordt.quote:Op zondag 29 december 2013 09:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee, ik heb ooit ergens gelezen dat je +/- 10 miljoen moet hebben om permanent te kunnen stoppen met werken. Zal eens kijken of ik het ergens kan vinden.
Mag je daar blijven wonen waar je nou woont als je 3 of 9 miljoen hebt? En hoe zit het met alle belastingen die je moet betalen over je vermogen?quote:Op zondag 29 december 2013 12:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat niet ook heel afhankelijk van je levensstandaard? Stel dat ik gewoon hier blijf wonen, een tweedehands auto koop, en nog steeds winkel bij de Hema en Ikea. Zonder gekke fratsen zou je met 2 miljoen plus rente toch genoeg hebben? Ervan uitgaande dat ik niet 120 jaar wordt.
inderdaad, ik heb nu geen 75.000 te besteden jaarlijks, dus ik zou er flink op vooruit gaanquote:Op zondag 29 december 2013 12:39 schreef wyccie het volgende:
Heb net even gezocht. Als je 3 miljoen hebt, heb je jaarlijks 75.000 te besteden. Maar dat is hartstikke veel.
Ik heb net een 5de ervan... nog niet eens volgens mijquote:Op zondag 29 december 2013 12:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
inderdaad, ik heb nu geen 75.000 te besteden jaarlijks, dus ik zou er flink op vooruit gaan
Er is ook verschil tussen bruto verdienen en te besteden hebben, dus het tikt lekker aan.quote:Op zondag 29 december 2013 12:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb net een 5de ervan... nog niet eens volgens mij
Ik neem aan dat zij met die 75000 euro te besteden bedoelen dat dat je netto inkomen zou zijn...quote:Op zondag 29 december 2013 12:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Er is ook verschil tussen bruto verdienen en te besteden hebben, dus het tikt lekker aan.
quote:Op zondag 29 december 2013 00:40 schreef FireFox1 het volgende:
Ok Sands, je had gelijk: The Butler valt tegen.
6.9 op IMDb.quote:Op zondag 29 december 2013 12:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]ik heb daar net kaarten voor gekocht
Ik verdien nu ook meer dan de norm voor sociale huur, ze gaan me er toch niet uitzetten?quote:Op zondag 29 december 2013 12:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Mag je daar blijven wonen waar je nou woont als je 3 of 9 miljoen hebt? En hoe zit het met alle belastingen die je moet betalen over je vermogen?
En 81% audience rating op rottentomatoes; ik zou de gok wagenquote:Op zondag 29 december 2013 13:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
6.9 op IMDb.
Er is nog kans om de film leuk te vinden
Leuke auto + 3x per jaar op reis. En dan heb je nog genoeg geld over om goed te shoppen.quote:Op zondag 29 december 2013 12:39 schreef wyccie het volgende:
Heb net even gezocht. Als je 3 miljoen hebt, heb je jaarlijks 75.000 te besteden. Maar dat is hartstikke veel.
Hoe staat het met je dogecoins?quote:Op zondag 29 december 2013 12:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]ik heb daar net kaarten voor gekocht
Laat geworden gisteren?quote:Op zondag 29 december 2013 18:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Als het aan de overheid ligt willen ze je daar wel weg hebben Wyccie.
Zo, ik ga me best doen om wakker te blijven bij Hobbit II...![]()
Niet om de rede die jij nou bedoeld...quote:
Je kunt veel over de Hobbit II zeggen, maar saai is ie niet.quote:Op zondag 29 december 2013 20:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet om de rede die jij nou bedoeld.... Maar ik vond deel 1 echt zwaar k*t en ben ook geen fan van LotR... Maar! De eerste helft is eigenlijk erg goed
Na 1200 van die dingen maar weer mee gekaptquote:
Met dogecoin ben je nu alweer te laatquote:Op zondag 29 december 2013 20:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Na 1200 van die dingen maar weer mee gekapt. niet such profit enzo. Vind het allemaal maar een vaag gebeuren, krijg niet het idee dat het veel potentie heeft
In tegenstelling tot deel 1 is deze alles behalve saai ja. Ik vermaak me er zelfs meequote:Op zondag 29 december 2013 20:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je kunt veel over de Hobbit II zeggen, maar saai is ie niet.
Met je vriendinnetje?quote:Op zondag 29 december 2013 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
In tegenstelling tot deel 1 is deze alles behalve saai ja. Ik vermaak me er zelfs mee
Que difficuly bedoel je? Is ook alweer paar dagen geleden, toen was het nog goed te doen. Maar het hele gedoe rond die altcoins vind ik maar raar. Lijkt nergens op gebaseerd te zijn. Ik ga denk ik de ButtCoin stichtenquote:Op zondag 29 december 2013 20:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Met dogecoin ben je nu alweer te laat
Met haar vermaak ik me ook ja, ook al is dat allemaal maar onschuldig. Maar ik had het over de film. Ik heb me met The hobbit II vermaaktquote:
Jij je met zo'n film vermaken, de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zondag 29 december 2013 22:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Met haar vermaak ik me ook ja, ook al is dat allemaal maar onschuldig. Maar ik had het over de film. Ik heb me met The hobbit II vermaakt
Precies vind ik ookquote:Op zondag 29 december 2013 22:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij je met zo'n film vermaken, de wonderen zijn de wereld nog niet uit![]()
Ik vind The Return of the King het beste, de nieuwste hobbit heb ik nog niet gezienquote:Op zondag 29 december 2013 22:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Precies vind ik ookin de film Tolkien films die er nu zijn is dit toch wel de leukste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |