Allemaal prettige kerstdagen.quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
En The Prestige, en Mission Impossible 4 etc etcquote:Op woensdag 25 december 2013 12:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Bollywood versie van Fast and the Furious
Doen ze wel goedquote:Op woensdag 25 december 2013 12:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En The Prestige, en Mission Impossible 4 etc etc
Waarom denk je dat Hollywood Bollywood totaal niet serieus neemtquote:
Remakes en reboots die Hollywood maakt is wel goed?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Hollywood Bollywood totaal niet serieus neemt
Ik denk dat de laatste Total Recall zich wel kan meten met Dhoomquote:Op woensdag 25 december 2013 12:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Remakes en reboots die Hollywood maakt is wel goed?
deel 2??Heb je die gezien dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat de laatste Total Recall zich wel kan meten met Dhoom
Jij ook poepiequote:
Jijquote:Op donderdag 26 december 2013 00:57 schreef drakin het volgende:
Zootje in Leeuwarden
En wie mag deze (serieuze) shit opruimen?
Nee, ik heb genoeg gedaan voor SR, maar opruimen gaat daar niet ook nog bijkomen.quote:
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, ik heb genoeg gedaan voor SR, maar opruimen gaat daar niet ook nog bijkomen.
Niet zeuren. Jullie wilden zo graag veel geld neertellen om dat SER circus binnen te halen,dus nu zal je ook de lasten hebben.Waarom denk je dat het SER circus nooit in Amsterdam of Rotterdam zal komen? Daar is men iets verstandiger.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:57 schreef drakin het volgende:
Zootje in Leeuwarden
Let's clean this shit up.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:57 schreef drakin het volgende:
Zootje in Leeuwarden
Nee, daar zijn de goede locaties te duur.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:39 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Niet zeuren. Jullie wilden zo graag veel geld neertellen om dat SER circus binnen te halen,dus nu zal je ook de lasten hebben.Waarom denk je dat het SER circus nooit in Amsterdam of Rotterdam zal komen? Daar is men iets verstandiger.![]()
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:39 schreef Lemans24 het volgende:
Ja, wij zijn nu de enigen die het levend houden
En ik ben straks weer een paar dagen afwezig...
Dat is deze dagen op heel veel internetfora zo ieder jaar.quote:
Morgen gewoon weer werkenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja, Fok! is heel rustig sinds gisteren.
Mensen fokken op hun werk, na O&N wordt het weer drukkerquote:Op donderdag 26 december 2013 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja, Fok! is heel rustig sinds gisteren.
Ik ga d'r straks halenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Super, en jij?
Hoe was 2e kerstdag met je date?
Oh leuk, veel plezier.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ga d'r straks halenen dan is ze vanavond hier
Dank uquote:
Gaan jullie gezellig naar 't darten kijken?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dank ugaat wel goed komen denk ik
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Gaan jullie gezellig naar 't darten kijken?
Ja jij bent onze dart fan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat, ik zit er alweer klaar voor, lekkere bak koffie erbij, heerlijk.
Wat leuk voor je!!quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dank ugaat wel goed komen denk ik
Somsquote:
Ik word een dagje ouder enzo hequote:Op zaterdag 28 december 2013 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Soms
Waarom sta jij geen eerste?
En ik ben al deels grijs aan het wordenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:33 schreef sasquatsch het volgende:
Dat mag geen excuus zijn. Ik ben een stuk ouder.
Oh jij ook al?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En ik ben al deels grijs aan het worden
Jij bent amper 20 man, schei uitquote:
25 al hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij bent amper 20 man, schei uit
Niks mis met wat grijze haren. Zolang ik ze nog maar niet krijg dan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En ik ben al deels grijs aan het worden
Eenmalig of is het daarna erger geworden?quote:
Is me nooit opgevallen dat jij grijs bent. Gewoon een donkerblonde god toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:15 schreef DragonFodder het volgende:
Elke keer als ik bij de kapper ben denk ik weer grijzer geworden te zijn.
Jij volgend jaar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn moeder was op mijn leeftijd al grijs trouwens.
Same here!quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:15 schreef DragonFodder het volgende:
Elke keer als ik bij de kapper ben denk ik weer grijzer geworden te zijn.
Neuh, daar ben ik niet bang voor hoor. Nog nooit een grijze haar opgemerkt.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Neuh, daar ben ik niet bang voor hoor. Nog nooit een grijze haar opgemerkt.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is me nooit opgevallen dat jij grijs bent. Gewoon een donkerblonde god toch?
neuh... De vrouwtje vinden me een godquote:
Ik ben grijzer dan mijn vader van 58. Die lul heeft gewoon geen enkel grijs haartje.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn moeder was op mijn leeftijd al grijs trouwens.
En jij bent toch ook al een beetje kaal aan het worden?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben grijzer dan mijn vader van 58. Die lul heeft gewoon geen enkel grijs haartje.
Optimistisch blijven he.quote:
Prince William style jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:38 schreef Sands het volgende:
[..]
En jij bent toch ook al een beetje kaal aan het worden?
Gewoon kaalscheren dan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Prince William style ja
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
neuh... De vrouwtje vinden me een god
Ik laat het regelmatig millimeteren. En ik heb al zo'n klein hoofdjequote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
neuh... De vrouwtje vinden me een god
Ja, blijven dromenquote:
Oh dat is wel erg ja, gelukkig heb ik daar nog geen last vanquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Prince William style ja
[ afbeelding ]
2e kwam pas toen ik ergens in de 30 was, nu zit er af en toe een zilveren streepje door mijn mooie donkerblonde/bruine lokken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eenmalig of is het daarna erger geworden?
En je hebt hem nog nooit zien doen hoe dat kan zeker? Dat komt gewoon uit een potje, met 58 nog niet grijs klopt gewoon niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben grijzer dan mijn vader van 58. Die lul heeft gewoon geen enkel grijs haartje.
Ik wilde een heel verhaal schrijven, maar ik kwam tot dit:-->quote:
Dan bezit jij skills die PJ niet wist aan te boren bij het schrijven van de Hobbit filmsquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wilde een heel verhaal schrijven, maar ik kwam tot dit:-->
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan bezit jij skills die PJ niet wist aan te boren bij het schrijven van de Hobbit films
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan bezit jij skills die PJ niet wist aan te boren bij het schrijven van de Hobbit films
net een weekje gehad, maandag weer aan de gang.quote:
Tot 4 januariquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tot 4 januari
En heb mijn kinderen voor het eerst met Oud en Nieuw![]()
![]()
![]()
Betekend heel veel voor mij. Heb 6 klote Oud en Nieuw dagen gehad zonder hun.quote:
Dan moet je deze keer extra speciaal makenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Betekend heel veel voor mij. Heb 6 klote Oud en Nieuw dagen gehad zonder hun.
Ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan moet je deze keer extra speciaal maken
Dat doe ik ook, ik bereid me al voor op die 30 miljoen
Jij mag wel een van de kleinere prijzen hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Weliswaar een half lot, maar hey, ik doe het ook voor 15 miljoen![]()
Neem ook genoegen met een ton.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij mag wel een van de kleinere prijzen hebben
Ik neem eenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Neem ook genoegen met een ton.
Eerste wat ik koop is een Delorean
Een originele of een namaak? En als je genoeg betaald kunnen we overal over praten...quote:Op zondag 29 december 2013 00:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik neem een [ afbeelding ]
En dyon wordt dan mijn privechauffeur
Ik zie nu pas de prijsquote:Op zondag 29 december 2013 00:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een originele of een namaak? En als je genoeg betaald kunnen we overal over praten...
Wist je dat niet? Die dingen zijn in originele staat echt zo prijzig...quote:Op zondag 29 december 2013 00:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de prijs![]()
Dat gaat een namaak worden dan, anders kan ik dyon geen topsalaris meer betalen
Gullwing, ik wist wel dat die auto's duur waren, hoewel als ik mijn 30 miljoen heb dan zou dat er nog best vanaf kunnen.quote:Op zondag 29 december 2013 00:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Die dingen zijn in originele staat echt zo prijzig...maar ja dan heb je wel wat... een echte seagull of hoe noemen ze die dingen
Wat kosten ze? 250.000? 500.000?quote:Op zondag 29 december 2013 00:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Gullwing, ik wist wel dat die auto's duur waren, hoewel als ik mijn 30 miljoen heb dan zou dat er nog best vanaf kunnen.
$1,100,000quote:Op zondag 29 december 2013 00:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat kosten ze? 250.000? 500.000?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |