Hoe is het gegaan met je vriendinnetje?quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Gelukkig nieuwjaar, dat het maar een mooi jaar mag worden voor iedereen
Knus, intiem. Maar ze is nog steeds niet officieel mijn dinnetje... Ik heb wel gezegd dat ik d'r echt leuk vind, maar dat dat ook wel overduidelijk moest zijn... En ze zei dat ze mij ook leuk vond. Dus het gaat de goede kant op. Heeft gewoon tijd nodig bij d'r voor ze het kan/durft te uitenquote:Op woensdag 1 januari 2014 03:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan met je vriendinnetje?
Ow dat gaat helemaal goedkomenquote:Op woensdag 1 januari 2014 03:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Knus, intiem. Maar ze is nog steeds niet officieel mijn dinnetje... Ik heb wel gezegd dat ik d'r echt leuk vind, maar dat dat ook wel overduidelijk moest zijn... En ze zei dat ze mij ook leuk vond. Dus het gaat de goede kant op. Heeft gewoon tijd nodig bij d'r voor ze het kan/durft te uiten
Daar heb ik ook alle vertrouwen inquote:
Dit opzettenquote:Op woensdag 1 januari 2014 03:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar heb ik ook alle vertrouwen inAlleen moet ik wel mijn best doen om het geduld op te brengen... Maar ja
Nee, zonder Marvin moet het ook kunnenquote:
Jij bent de baas.quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, zonder Marvin moet het ook kunnen
quote:
Check deze:quote:
Ik vond dat het verhaal prima over de 2 main karakters werden verdeeld. Weet niet wat je bedoeld.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vond het ook een erg goede film. Alleen wel jammer dat je maar 1 kant van het verhaal ziet...
Ik had graag geweten of James Hunt het zelfde over Lauda dacht als dat Lauda aan het eind van de film verteld dat hij over Hunt dachtquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond dat het verhaal prima over de 2 main karakters werden verdeeld. Weet niet wat je bedoeld.
Ze konden het hem niet meer vragen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had graag geweten of James Hunt het zelfde over Lauda dacht als dat Lauda aan het eind van de film verteld dat hij over Hunt dacht
Snap er niks van... Het is toch al prima en 'officieel' is toch geen term die bij zoiets past?quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Knus, intiem. Maar ze is nog steeds niet officieel mijn dinnetje... Ik heb wel gezegd dat ik d'r echt leuk vind, maar dat dat ook wel overduidelijk moest zijn... En ze zei dat ze mij ook leuk vond. Dus het gaat de goede kant op. Heeft gewoon tijd nodig bij d'r voor ze het kan/durft te uiten
Ik denk het welquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had graag geweten of James Hunt het zelfde over Lauda dacht als dat Lauda aan het eind van de film verteld dat hij over Hunt dacht
Exact.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:36 schreef Lemans24 het volgende:
Racen, bekende coureurs, humor, tragiek en geluid, Rush!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |