Ok jammer welquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wil hem, ondanks alle kritieken, zó graag zien![]()
En ik zal de film samen met een vriend in de bios kijken, maar hij verzet telkens de datum
En de rest van mijn vrienden cq. familie vinden LOTR maar onzin, en mijn zoontje is te jong.
Dus ik had niemand om met me naar de bios te gaan.![]()
Foto van setup?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Ok jammer wel
Ik heb vandaag TDK in mijn bioscoopje gekeken.
Ben wel benieuwd naar je privé bioscoopjequote:Op dinsdag 31 december 2013 01:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee, ik moet sowieso nog wat dingen opruimen
Hier nog wel een foto van toen het net allemaal hingquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar je privé bioscoopje
1080p projector?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Hier nog wel een foto van toen het net allemaal hing
[ afbeelding ]
Nu nog een vriendin om te imponerenquote:
Inddquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nu nog een vriendin om te imponeren
Same herequote:
Dyon pakt het heel wat beter aan dan wijquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Same here![]()
Ik had laatst sjans van een 17 jarig mollig meisje...verder NIKS
Kudo's voor onze voorbeeldquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Dyon pakt het heel wat beter aan dan wij![]()
Dyon, optyfen van FMT.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Mensen mensen... Wat een verering... Ik kan er niks aan doen dat ze blind is![]()
Hehehquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dyon, optyfen van FMT.
Je moet je focussen, en mentaal opladen.
Tonight's the night.
Vanavond knallen er een hoop champagnekurken uit, en bij jou kan er ook iets uitknallen.
Weet je al wat je gaat zeggen?
Alles goed gepland? Niet naast een mat doen, dan verstaat ze je niet.
En 5 min. voor 12u, da's perfect, dan kan ze geen nee zeggen.
Go go go!
We zullen wel zien. Als het vanavond nog komt, dan komt het wel een andere keerquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Komt wel goed dyon, gewoon uit je hart spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |