Zie ook plattegrond Ass ter bevestiging!quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:09 schreef Socios het volgende:
Die sporen neemt de naastgelegen metro in beslag!
Welke naastgelegen metro? Volgens mij rijdt de metro over Sloterdijk heen hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Zie ook plattegrond Ass ter bevestiging!
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:00 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Welke naastgelegen metro? Volgens mij rijdt de metro over Sloterdijk heen hoor
Lol dat wist ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Net als spoor 11 en 12 voor de trein, ja.
Een dubbele ICE2 van Berlijn naar Hannover. Dan de 140 terug.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Waar gaat de reis naartoe? Met ICE-3 vanuit Nederland? In welk rijtuig ga je?
Die is pas veel later opgeleverd..quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:09 schreef Socios het volgende:
Die sporen neemt de naastgelegen metro in beslag!
Spoor 1 is er wel, is alleen geen perronspoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:17 schreef Dos37 het volgende:
Als we toch bezig zijn over sporen, waarom heeft Almelo geen spoor 1?
Sloterdijk had wel een spoor 1 en 2, maar op een gegeven moment (zou best samen kunnen hangen met de bouw van de Ringlijn van de metro) zijn alle nummers opgeschoven. Spoor 1 en 2 zijn nu 3 en 4, etc.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
In het top 2000 topic kwam de vraag langs waarom Amsterdam Sloterdijk geen perronsporen 1 en 2 heeft.
Ik kon deze vraag niet beantwoorden, 1 van jullie wel?
Waarvan een deel über Wuppertal - Hagenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:38 schreef deadlock1981 het volgende:
[..]
Een dubbele ICE2 van Berlijn naar Hannover. Dan de 140 terug.
Echt hè, heb ik ook al eens aangekaart. Het is ronduit absurd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:17 schreef Bitlord het volgende:
Ok, duidelijk. Wat staat de IC Ut - Lwd trouwens idioot lang stil in Zwolle.
Kun je beter deze wachttijd verkorten, hoef je ook geen dure versnellibgsmaatregelen te nemen zoals 160 enzoquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt hè, heb ik ook al eens aangekaart. Het is ronduit absurd.
De stop kan serieus in één minuut. Pure onwil dit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:40 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Kun je beter deze wachttijd verkorten, hoef je ook geen dure versnellibgsmaatregelen te nemen zoals 160 enzo
Da's dan ook weer wat overdreven. Wat vertragingsopvangbuffer is ook fijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:51 schreef Socios het volgende:
[..]
De stop kan serieus in één minuut. Pure onwil dit.
Onverhoopte vertraging kan ingehaald worden door door te karren tussen Zwolle en Amersfoort of Steenwijk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Da's dan ook weer wat overdreven. Wat vertragingsopvangbuffer is ook fijn.
precies. Beter is blokverkorting, spoorverdubbeling tussen Zwolle en Herfte, snelheidsverhoging rond Zwolle en de mogelijkheid om dubben in- en uitrijden aan de westzijde van Zwolle.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Da's dan ook weer wat overdreven. Wat vertragingsopvangbuffer is ook fijn.
Punktlich de grens overschreden. Nog drie uur tot thuis :/quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarvan een deel über Wuppertal - Hagen
Goede treinreis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |