Ik moest even zoeken naar de kat zelfquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:27 schreef purplenarcis het volgende:
Leuke foto's weer hier![]()
Hoe ga ik nu tandenpoetsen??
[ afbeelding ]
Slaapkop
[ afbeelding ]
Awwquote:
Die van mijn ouders (ik heb zelf geen katten) doen het geregeld; zie ook de andere foto's die ik eerder in dit topic heb gepostquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:32 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Aww![]()
Dat is het enige wat ik jammer vind aan onze katten, die kruipen alleen bij elkaar als ze de plek van de ander willen inpikken.![]()
Ko-Ko: "Hmmpf, wat moet die malloot hier..."
[ afbeelding ]
Kyran: "Mission accomplished"
[ afbeelding ]
Dank je!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:17 schreef bondage het volgende:
Jouw foto's van je katten zijn ook tof trouwens. Dat blauwige in de achtergrond geeft de foto diepte en laat het onderwerp (de katten) er echt uitspringen.
Och... statige zachtheidquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:36 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[ afbeelding ]
Even mooi wezen voor de camera!
Heel veel sterktequote:Op woensdag 22 januari 2014 00:15 schreef MissLuna het volgende:
Misschien niet helemaal het goede topic, maar fuck it, ik moet het kwijt.
Dit is Lilly. Zo heette ze al toen ik haar zes jaar geleden uit het asiel haalde, waar ze bang en wereldvreemd als verlaten poes in was gestopt. Het zieligste katje van allemaal, maar naar mij kwam ze toe. Ik was om..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inmiddels zijn we dus ruim zes jaar verder en is ze bijna tien. Het is niet de makkelijkste poes geweest.. Integendeel, ze is een beetje gestoord en nooit goed aangepast; ik ben samen met mijn vriend eigenlijk de enige mensen die ze vertrouwt. Daarentegen is ze enorm lief, aanhankelijk en een beetje dom, omdat ze niet goed snapt hoe 'kat-zijn' werkt.
.
Vanavond heb ik, na een weekend waarin het ineens héél slecht ging, een bloedonderzoek laten doen en gehoord dat poes ernstige nierfalen en te hoge schildklierwaarden heeft. Het ene probleem behandelen zal resulteren in een verergering van het andere.
We kijken het nu (in overleg met de DA) even aan, maar zit ik te janken als een klein kind omdat ik eigenlijk wel weet dat ik mijn vriendinnetje ga verliezen....
Prachtig zijn ze. Krijgen ze bij jou ook nu weer een lekkere kraag. Hier lijkt het wel allsof ze pokon krijgen. En altijd in het voorjaar/zomer vol in de vachtquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:32 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Aww![]()
Dat is het enige wat ik jammer vind aan onze katten, die kruipen alleen bij elkaar als ze de plek van de ander willen inpikken.![]()
Ko-Ko: "Hmmpf, wat moet die malloot hier..."
[ afbeelding ]
Kyran: "Mission accomplished"
[ afbeelding ]
Mooie kat, mooi die kleur ogen ook zo!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:36 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[ afbeelding ]
Even mooi wezen voor de camera!
Nee hier nog niet, we moeten ze meer de kou in sturen op het afgezette balkon.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:13 schreef senesta het volgende:
Prachtig zijn ze. Krijgen ze bij jou ook nu weer een lekkere kraag. Hier lijkt het wel allsof ze pokon krijgen. En altijd in het voorjaar/zomer vol in de vacht
Jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:15 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Nee hier nog niet, we moeten ze meer de kou in sturen op het afgezette balkon.
Wauw wat een mooie kat!!! Ras of niet? Prachtig lichaam en nog mooiere kleurquote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:42 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[ afbeelding ]
Schone slaper.
[ afbeelding ]
M'n stoel opeisen en dan nog protesteren als ik 'm terug wil.
[ afbeelding ]
Zijn staart aan het aanvallen. Toch wel handig altijd je eigen speeltje bij hebben
[ afbeelding ]
Jacht-modus.
[ afbeelding ]
Hi! Leg dat nou terug, ik was aan het jagen :/
Verwen haar maar lekker. Blikje tonijn, stukje kip extra knuffelquote:
Veel sterkte. Het is misschien een schrale troost. Maar Lilly heeft dan wel 6 mooie jaren met veel liefde gehad, nadat ze gered was uit het asiel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:15 schreef MissLuna het volgende:
Misschien niet helemaal het goede topic, maar fuck it, ik moet het kwijt.
Dit is Lilly. Zo heette ze al toen ik haar zes jaar geleden uit het asiel haalde, waar ze bang en wereldvreemd als verlaten poes in was gestopt. Het zieligste katje van allemaal, maar naar mij kwam ze toe. Ik was om..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inmiddels zijn we dus ruim zes jaar verder en is ze bijna tien. Het is niet de makkelijkste poes geweest.. Integendeel, ze is een beetje gestoord en nooit goed aangepast; ik ben samen met mijn vriend eigenlijk de enige mensen die ze vertrouwt. Daarentegen is ze enorm lief, aanhankelijk en een beetje dom, omdat ze niet goed snapt hoe 'kat-zijn' werkt.
.
Vanavond heb ik, na een weekend waarin het ineens héél slecht ging, een bloedonderzoek laten doen en gehoord dat poes ernstige nierfalen en te hoge schildklierwaarden heeft. Het ene probleem behandelen zal resulteren in een verergering van het andere.
We kijken het nu (in overleg met de DA) even aan, maar zit ik te janken als een klein kind omdat ik eigenlijk wel weet dat ik mijn vriendinnetje ga verliezen....
Dat geeft ook een goed gevoel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:15 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Veel sterkte. Het is misschien een schrale troost. Maar Lilly heeft dan wel 6 mooie jaren met veel liefde gehad, nadat ze gered was uit het asiel.
Sorry dat te lezen meid, sterkte en succes ... laat even weten als je wil hoe het is gegaan allemaal oke ?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:15 schreef MissLuna het volgende:
We kijken het nu (in overleg met de DA) even aan, maar zit ik te janken als een klein kind omdat ik eigenlijk wel weet dat ik mijn vriendinnetje ga verliezen... .
Fijn om te horen dat ze zich beter voelt.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:17 schreef MissLuna het volgende:
Nou, vooralsnog gaat het tegen alle verwachtingen in ineens beter met Lilly . Wil niet te optimistisch zijn en misschien is het maar een tijdelijke opleving, maar het is wel een bizar verschil t.o.v vorige week. Ben erg benieuwd wat de waarden zijn als we weer teruggaan naar de DA.
(Is er geen katten-SC ofzo? Hoef ik dit topic niet telkens te gebruiken..)
Ja echt he?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:26 schreef computergirl het volgende:
Een klassiekertje....
[ afbeelding ]
We hebben een SC, Valentijn gaf het linkje al maar het mag ook hier of waar je het prettig vind. Je mag ook een apart topic openen als je dat fijn vind.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:17 schreef MissLuna het volgende:
Nou, vooralsnog gaat het tegen alle verwachtingen in ineens beter met Lilly . Wil niet te optimistisch zijn en misschien is het maar een tijdelijke opleving, maar het is wel een bizar verschil t.o.v vorige week. Ben erg benieuwd wat de waarden zijn als we weer teruggaan naar de DA.
(Is er geen katten-SC ofzo? Hoef ik dit topic niet telkens te gebruiken..)
Wat een pracht van een beestje!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:27 schreef senesta het volgende:
Onze nieuwe aanwinst. Leuke reden om het topic weer te schoppen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Maine Coonquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:50 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wat een pracht van een beestje!
Noor of Coon misschien?
Geef maar een aai van mij
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:27 schreef senesta het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:27 schreef senesta het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Noorquote:Op maandag 10 februari 2014 17:06 schreef MissLuna het volgende:
Wauw. Ook een coon toch?
*Ooit* wil ik ook nog een coon, ze zijn zó mooi..
Zelfde categorie? Wil je ruzie?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:19 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Ow, haha..
Nou ja, zelfde "categorie" en ook erg mooi!
Haha, ik was al bang voor zo'n reactie, vandaar al de voorzichtige aanhalingstekens. Uiteraard niet hetzelfde, maar je begrijpt wat ik bedoel, toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Zelfde categorie? Wil je ruzie?![]()
![]()
Dit is de moeder van Hero, die rode van Dragonberry
Tuurlijkquote:Op maandag 10 februari 2014 18:08 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Haha, ik was al bang voor zo'n reactie, vandaar al de voorzichtige aanhalingstekens. Uiteraard niet hetzelfde, maar je begrijpt wat ik bedoel, toch?.
Wat een leuk kopje!quote:Op maandag 10 februari 2014 15:57 schreef An24 het volgende:
Raki doet ook weer eens mee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dezequote:Op woensdag 1 januari 2014 22:41 schreef bondage het volgende:
Hierbij een aantal foto's van de katten van mijn ouders. Ik ga niet bij elke foto een omschrijving tikken, de inhoud lijkt me wel duidelijk![]()
[ afbeelding ]
Het is ook echt een schatjequote:Op maandag 10 februari 2014 20:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Deze
Ik ben gek op zwarte katten met wit
Valt nog mee, onze Duvel is nu bijna 11 maanden en hij weegt 6 kiloquote:Op maandag 10 februari 2014 19:51 schreef pl4kkie het volgende:
Onze nieuwe aanwinst sinds vandaag. Genaamd Stitch. Stitch is een europese korthaar. Hij is volgens het asiel 1 jaar oud. Hij weegt nu al 4,5 kg
Wat een mooierd! Heb je hem nieuw of had je hem al?quote:
Leuk beest! Lijkt wel een broer van onze Poefquote:Op maandag 10 februari 2014 19:51 schreef pl4kkie het volgende:
Onze nieuwe aanwinst sinds vandaag. Genaamd Stitch. Stitch is een europese korthaar. Hij is volgens het asiel 1 jaar oud. Hij weegt nu al 4,5 kg
[ afbeelding ]
Samen liggen de 2 poezen elke beweging te volgen van Stitch![]()
[ afbeelding ]
Wat een ieniemienie scharminkeltje zegquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:26 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
Valt nog mee, onze Duvel is nu bijna 11 maanden en hij weegt 6 kilo![]()
Hij is totaal niet dik, hij is wel behoorlijk groot voor z'n leeftijd en volgens de dierenarts zit dat gewicht vooral in z'n spieren:
[ afbeelding ]
Duvel:quote:
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Hij kijkt erg lief. (maar is vast een en al ondeugd gezien zijn leeftijd) Hopelijk worden hij en de dames snel goede vriendenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:51 schreef pl4kkie het volgende:
[ afbeelding ]
Samen liggen de 2 poezen elke beweging te volgen van Stitch![]()
[ afbeelding ]
Het is wel een beestje met karakter; dat hebben we al wel gemerktquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Och, wat een lief koppie, en prachtige kleur. Veel plezier met haar (en zij met jullie)
Precies, zeiden in het asiel ook al.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:48 schreef loecje het volgende:
mooie dame!
angstige katten liggen wel vaker in de kattenbak. dat heeft een vertrouwde geur, vooral een gebruikte kattenbak. trekt wel bij als ze wat meer gewend is.
Heeft ze vannacht mooi de tijd voorquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:52 schreef loecje het volgende:
ik denk dat je morgen al wel enig verschil merkt. als ze snachts in alle rust het huisje kan verkennen is de wereld al een stuk minder eng. scheelt ook dat ze dol is op aandacht.
tortie en diva gedrag. zo'n dame heb ik hier ook
Hopelijk kunnen jullie (en de diva) lekker slapen, ben benieuwd waar ze morgenochtend uithangt 😉quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:58 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Heeft ze vannacht mooi de tijd voor
Heb je ook een rooie kat?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:15 schreef WinnieWana het volgende:
Mijn viertal. Dit uitzicht heb ik vaak 's ochtends![]()
[ afbeelding ]
Van links naar rechts Brutus, Sammy en Billy(in het mandje) en Abeltje
[ afbeelding ]
Van links naar rechts Brutus, Abeltje, Billy en Sammy
Wow, geweldig Vonk!quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:35 schreef Vonkenboer het volgende:
Nou, sinds vandaag heeft dit huisje ook een huisdier![]()
Vanmiddag opgehaald uit het plaatselijke asiel; onze poes heet Iriz, is een europese korthaar, driekleur.
Haar leeftijd wordt geschat op 1 jaar en 9 maanden. Ze is ontvlooit, ontwormt, gechipt, en gesteriliseerd.![]()
[ afbeelding ]
Een kattenbak is toch om in te slapen ?![]()
[ afbeelding ]
Ze is nog wat schuchter, maar ze is dol op aandacht![]()
Nu nog kijken hoe de eerste nacht verloopt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:35 schreef Vonkenboer het volgende:
Nou, sinds vandaag heeft dit huisje ook een huisdier![]()
Vanmiddag opgehaald uit het plaatselijke asiel; onze poes heet Iriz, is een europese korthaar, driekleur.
Haar leeftijd wordt geschat op 1 jaar en 9 maanden. Ze is ontvlooit, ontwormt, gechipt, en gesteriliseerd.![]()
[ afbeelding ]
Een kattenbak is toch om in te slapen ?![]()
[ afbeelding ]
Ze is nog wat schuchter, maar ze is dol op aandacht![]()
Nu nog kijken hoe de eerste nacht verloopt.
Dank je ! Je kunt haast niet indenken dat deze in het asiel als zwerver zat; en dat haar baas/bassin haar nooit weer opgehaald heeft of nooit de moeite genomen heeft om te zoeken.quote:
En met een heel groot aquariumquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:53 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wow, geweldig Vonk!![]()
Ik vond je bloemetjesbehang al zo leuk maar met een kat wordt het natuurlijk pas écht een gezellig thuis!
Geef haar maar een dikke aai van mij
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:58 schreef Vonkenboer het volgende:
Het is echt een schat; ik werd vanochtend om 5:30 uur al luid miauwend en spinnend begroet alsof ik vele weken weggeweest was
Awwwww!quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:58 schreef Vonkenboer het volgende:
Het is echt een schat; ik werd vanochtend om 5:30 uur al luid miauwend en spinnend begroet alsof ik vele weken weggeweest was
Puntje van zorg is wel dat hij de krabpaal voornamelijk ziet als een raar attribuut; en niet om zijn nagels aan te krabben.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:03 schreef Gwywen het volgende:
[..]![]()
Vonk en z'n nieuwe kat, een goeie combinatie.
Je weet wel dat een kat ook vonkt hè, als je 'm met heel droog weer aait
En nu zitten die nageltjes in je pas gelakte nieuwe deur, behang, en gordijnen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:24 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Puntje van zorg is wel dat hij de krabpaal voornamelijk ziet als een raar attribuut; en niet om zijn nagels aan te krabben.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:57 schreef An24 het volgende:
Raki doet ook weer eens mee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat niet. De poef bij de bank en haar eigen mandje moet het op het moment ontgelden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
En nu zitten die nageltjes in je pas gelakte nieuwe deur, behang, en gordijnen?![]()
Tsja hè. Poezen.
Hopelijk krijg je haar toch nog aan de krabpaal!
Ik kan nog steeds niet geloven dat mensen hun poes dumpen in het asiel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:58 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dank je ! Je kunt haast niet indenken dat deze in het asiel als zwerver zat; en dat haar baas/bassin haar nooit weer opgehaald heeft of nooit de moeite genomen heeft om te zoeken.
optillen, naar de krabpaal brengen en met haar pootjes over de krabpaal krabben/wrijven. dan wordt haar geur afgezet met de geurklieren in de voetzolen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:18 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Nee, dat niet. De poef bij de bank en haar eigen mandje moet het op het moment ontgelden.
En de kniestukken in mijn werkbroek
De mijne lijkt er ook opquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:57 schreef VenetianSnares het volgende:
Ik had trouwens helemaal over de foto van Henk heen gekeken, die lijkt als 2 druppels water op Duvel
Henk:
[..]
Duvel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:01 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
De mijne lijkt er ook op
[ afbeelding ]
Mooie fotoquote:Op maandag 17 februari 2014 16:20 schreef dick_laurent het volgende:
Ok, ik doe er ook maar een van dat monster dat ik in huis heb
http://instagram.com/p/i9Ocr5C03u/embed/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Volgens mij is mevrouw in een paar dagen aardig in huize Vonk ingeburgerd...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bonusfoto..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |