quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:27 schreef senesta het volgende:
Onze nieuwe aanwinst. Leuke reden om het topic weer te schoppen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Noorquote:Op maandag 10 februari 2014 17:06 schreef MissLuna het volgende:
Wauw. Ook een coon toch?
*Ooit* wil ik ook nog een coon, ze zijn zó mooi..
Zelfde categorie? Wil je ruzie?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:19 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Ow, haha..
Nou ja, zelfde "categorie" en ook erg mooi!
Haha, ik was al bang voor zo'n reactie, vandaar al de voorzichtige aanhalingstekens. Uiteraard niet hetzelfde, maar je begrijpt wat ik bedoel, toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Zelfde categorie? Wil je ruzie?![]()
![]()
Dit is de moeder van Hero, die rode van Dragonberry
Tuurlijkquote:Op maandag 10 februari 2014 18:08 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Haha, ik was al bang voor zo'n reactie, vandaar al de voorzichtige aanhalingstekens. Uiteraard niet hetzelfde, maar je begrijpt wat ik bedoel, toch?.
Wat een leuk kopje!quote:Op maandag 10 februari 2014 15:57 schreef An24 het volgende:
Raki doet ook weer eens mee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dezequote:Op woensdag 1 januari 2014 22:41 schreef bondage het volgende:
Hierbij een aantal foto's van de katten van mijn ouders. Ik ga niet bij elke foto een omschrijving tikken, de inhoud lijkt me wel duidelijk![]()
[ afbeelding ]
Het is ook echt een schatjequote:Op maandag 10 februari 2014 20:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Deze
Ik ben gek op zwarte katten met wit
Valt nog mee, onze Duvel is nu bijna 11 maanden en hij weegt 6 kiloquote:Op maandag 10 februari 2014 19:51 schreef pl4kkie het volgende:
Onze nieuwe aanwinst sinds vandaag. Genaamd Stitch. Stitch is een europese korthaar. Hij is volgens het asiel 1 jaar oud. Hij weegt nu al 4,5 kg
Wat een mooierd! Heb je hem nieuw of had je hem al?quote:
Leuk beest! Lijkt wel een broer van onze Poefquote:Op maandag 10 februari 2014 19:51 schreef pl4kkie het volgende:
Onze nieuwe aanwinst sinds vandaag. Genaamd Stitch. Stitch is een europese korthaar. Hij is volgens het asiel 1 jaar oud. Hij weegt nu al 4,5 kg
[ afbeelding ]
Samen liggen de 2 poezen elke beweging te volgen van Stitch![]()
[ afbeelding ]
Wat een ieniemienie scharminkeltje zegquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:26 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
Valt nog mee, onze Duvel is nu bijna 11 maanden en hij weegt 6 kilo![]()
Hij is totaal niet dik, hij is wel behoorlijk groot voor z'n leeftijd en volgens de dierenarts zit dat gewicht vooral in z'n spieren:
[ afbeelding ]
Duvel:quote:
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Hij kijkt erg lief. (maar is vast een en al ondeugd gezien zijn leeftijd) Hopelijk worden hij en de dames snel goede vriendenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:51 schreef pl4kkie het volgende:
[ afbeelding ]
Samen liggen de 2 poezen elke beweging te volgen van Stitch![]()
[ afbeelding ]
Het is wel een beestje met karakter; dat hebben we al wel gemerktquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Och, wat een lief koppie, en prachtige kleur. Veel plezier met haar (en zij met jullie)
Precies, zeiden in het asiel ook al.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:48 schreef loecje het volgende:
mooie dame!
angstige katten liggen wel vaker in de kattenbak. dat heeft een vertrouwde geur, vooral een gebruikte kattenbak. trekt wel bij als ze wat meer gewend is.
Heeft ze vannacht mooi de tijd voorquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:52 schreef loecje het volgende:
ik denk dat je morgen al wel enig verschil merkt. als ze snachts in alle rust het huisje kan verkennen is de wereld al een stuk minder eng. scheelt ook dat ze dol is op aandacht.
tortie en diva gedrag. zo'n dame heb ik hier ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |