Veel sterkte. Het is misschien een schrale troost. Maar Lilly heeft dan wel 6 mooie jaren met veel liefde gehad, nadat ze gered was uit het asiel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:15 schreef MissLuna het volgende:
Misschien niet helemaal het goede topic, maar fuck it, ik moet het kwijt.
Dit is Lilly. Zo heette ze al toen ik haar zes jaar geleden uit het asiel haalde, waar ze bang en wereldvreemd als verlaten poes in was gestopt. Het zieligste katje van allemaal, maar naar mij kwam ze toe. Ik was om..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inmiddels zijn we dus ruim zes jaar verder en is ze bijna tien. Het is niet de makkelijkste poes geweest.. Integendeel, ze is een beetje gestoord en nooit goed aangepast; ik ben samen met mijn vriend eigenlijk de enige mensen die ze vertrouwt. Daarentegen is ze enorm lief, aanhankelijk en een beetje dom, omdat ze niet goed snapt hoe 'kat-zijn' werkt.
.
Vanavond heb ik, na een weekend waarin het ineens héél slecht ging, een bloedonderzoek laten doen en gehoord dat poes ernstige nierfalen en te hoge schildklierwaarden heeft. Het ene probleem behandelen zal resulteren in een verergering van het andere.
We kijken het nu (in overleg met de DA) even aan, maar zit ik te janken als een klein kind omdat ik eigenlijk wel weet dat ik mijn vriendinnetje ga verliezen....
Dat geeft ook een goed gevoel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:15 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Veel sterkte. Het is misschien een schrale troost. Maar Lilly heeft dan wel 6 mooie jaren met veel liefde gehad, nadat ze gered was uit het asiel.
Sorry dat te lezen meid, sterkte en succes ... laat even weten als je wil hoe het is gegaan allemaal oke ?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:15 schreef MissLuna het volgende:
We kijken het nu (in overleg met de DA) even aan, maar zit ik te janken als een klein kind omdat ik eigenlijk wel weet dat ik mijn vriendinnetje ga verliezen... .
Fijn om te horen dat ze zich beter voelt.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:17 schreef MissLuna het volgende:
Nou, vooralsnog gaat het tegen alle verwachtingen in ineens beter met Lilly . Wil niet te optimistisch zijn en misschien is het maar een tijdelijke opleving, maar het is wel een bizar verschil t.o.v vorige week. Ben erg benieuwd wat de waarden zijn als we weer teruggaan naar de DA.
(Is er geen katten-SC ofzo? Hoef ik dit topic niet telkens te gebruiken..)
Ja echt he?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:26 schreef computergirl het volgende:
Een klassiekertje....
[ afbeelding ]
We hebben een SC, Valentijn gaf het linkje al maar het mag ook hier of waar je het prettig vind. Je mag ook een apart topic openen als je dat fijn vind.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:17 schreef MissLuna het volgende:
Nou, vooralsnog gaat het tegen alle verwachtingen in ineens beter met Lilly . Wil niet te optimistisch zijn en misschien is het maar een tijdelijke opleving, maar het is wel een bizar verschil t.o.v vorige week. Ben erg benieuwd wat de waarden zijn als we weer teruggaan naar de DA.
(Is er geen katten-SC ofzo? Hoef ik dit topic niet telkens te gebruiken..)
Wat een pracht van een beestje!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:27 schreef senesta het volgende:
Onze nieuwe aanwinst. Leuke reden om het topic weer te schoppen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Maine Coonquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:50 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wat een pracht van een beestje!
Noor of Coon misschien?
Geef maar een aai van mij
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:27 schreef senesta het volgende:
Onze nieuwe aanwinst. Leuke reden om het topic weer te schoppen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |