De mogelijkheid om in beide bg's mensen van een cliff te lanceren?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Arathi Basin is mijn favoEn ik vind Eye of the Storm leuk, geen idee waarom precies.
Als ik daar zou stemmen zou ik ook voor AV gaan, maar daar moet ik gelijk bij zeggen dat ik een absolute schurft aan pvp heb (die random bg's zijn niet goed voor mijn bloeddruk).quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:13 schreef TwyLight het volgende:
mmo-champ heeft nu een poll wat de favoriete battleground is van mensen, de uitslag had ik echt niet verwacht
Mensen noemden het toch Lol Barad omdat het slecht was oid? Heb er zelf 1 keer aan meegedaan denk ik, was wel aardig.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:02 schreef Evertjan het volgende:
Tol Barad is ook leuk jammer dat het nu dood is
AV in vanillaquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:13 schreef TwyLight het volgende:
mmo-champ heeft nu een poll wat de favoriete battleground is van mensen, de uitslag had ik echt niet verwacht
[ afbeelding ]
Alterac Valley is mijn minst favoriete battleground, sterker nog, ik haat hem
Dat komt denk ik vooral omdat het een 40-man is en het gewoon kut is om te healen met 40 raidframes.
Mijn favoriet is trouwens Battle for Gilneas, daarna Warsong Gulch en dan Twin Peaks
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
AV nu is gewoon zo snel mogelijk naar de baas rushen en verliezen.
Kan helaas nooit meer al die achievements halen, dat vind ik wel een beetje prut. Voor Tower Plower (oid) moet je aanvallen en ik heb gedurende Pandaria nog nooit gezien dat we moesten aanvallenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:16 schreef Skillstorm het volgende:
Mensen noemden het toch Lol Barad omdat het slecht was oid? Heb er zelf 1 keer aan meegedaan denk ik, was wel aardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:33 schreef quer het volgende:
Voor de geïnteresseerdenKan je daarmee bellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En whatsappenquote:
Ik heb precies de zelfde. Heerlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En whatsappen
Lijkt me overigens vreselijk, zoveel knopjes
Kom gezellig bij ons op Frostmane, Alliance. We zijn daar al met meerdere Fokkers. En je kan sowieso in mijn guild of vast wel in een guild van één van de anderen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:36 schreef Helgen het volgende:
Ik wil het spel ook weer eens proberen. De beta van Elder scrolls online heeft mijn interesse in MMO's weer gewekt en aangezien ik toch nog een account had staan kan ik evengoed de subscription voor een maand vernieuwen om te kijken of ik het weer leuk vind
Ik twijfel wel nog of ik een nieuwe char zal maken of doorgaan met wat ik had.
Edit: Als er mensen zijn die het leuk vinden een casual player in de guild te hebben... dan lijkt het me leuk samen te spelen
Ik heb een Dwarven Shaman aangemaakt op Frostmane, mijn naam is Thorakin. Het lijkt me leuk om je guild te joinenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom gezellig bij ons op Frostmane, Alliance. We zijn daar al met meerdere Fokkers. En je kan sowieso in mijn guild of vast wel in een guild van één van de anderen.
Dat ja. Ze nemen zelfs amper de tijd nog om op de towers te wachtenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
AV in vanilla
AV nu is gewoon zo snel mogelijk de baas slopen
4K -.-'quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:52 schreef TwyLight het volgende:
Heb de afgelopen dagen trouwens flink kunnen cashen Isa, ik had 38k toen ik het er met jou over had en nu al weer 82k
Die laatste vraag is wel het ergstquote:
Mijn char is een female dwarf, die vraag krijg ik zo vaakquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:05 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Die laatste vraag is wel het ergst.
Mijn female BE heet Victoria. Toen ik laatst met de guild voor 't eerst ging raiden en op TS kwam onder die naam, werden al die gastjes helemaal opgewonden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mijn char is een female dwarf, die vraag krijg ik zo vaakecht triest
Gaat lekkerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:52 schreef TwyLight het volgende:
Heb de afgelopen dagen trouwens flink kunnen cashen Isa, ik had 38k toen ik het er met jou over had en nu al weer 82k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |