abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134661286

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Sets & Reps
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
SPOILER: Versiebeheer
De OP staat hier
  dinsdag 24 december 2013 @ 19:34:36 #2
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_134661545
Lol @ TT
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_134661777
Goede TT
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_134662449

got legs?? Zo zien quads eruit die 180kg reppen

ingepakt in een laagje isolatie _O-

geen pomp btw.. zal wel keer na legday dit doen

[ Bericht 7% gewijzigd door dreamerbulk op 24-12-2013 20:16:51 ]
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_134662617
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 19:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]

got legs?? Zo zien quads eruit die 180kg reppen

ingepakt in een laagje isolatie _O-
Dem legs! Strong bulk is strong :p Jij komt echt hard uit de cut vd zomer.
pi_134662736
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:03 schreef Atemno het volgende:

[..]

Dem legs! Strong bulk is strong :p Jij komt echt hard uit de cut vd zomer.
lmao ...pff langste bulk ooit voor mij ..

ik ga in de tussentijd nog wel een aantal recomps doen naar 12% ofzo .. zodat ik vanuit daar weer verder kan bulken naar 110+

een echte cut naar 10% of lager zal nog wel ff duren ... 2016 ofzo ;)
  dinsdag 24 december 2013 @ 20:11:37 #7
69994 seto
-|||--------|||-
pi_134662962
die B&F sluikreclame
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_134663016

mijn abs zijn slechts nog een vage herinnering... een kleine schim in de duisternis lmao _O-

bulk ftw, ook geen pomp, zal wel keer met goeie delt/chest/arm pump gifje maken
pi_134663091
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:06 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

lmao ...pff langste bulk ooit voor mij ..

ik ga in de tussentijd nog wel een aantal recomps doen naar 12% ofzo .. zodat ik vanuit daar weer verder kan bulken naar 110+

een echte cut naar 10% of lager zal nog wel ff duren ... 2016 ofzo ;)
Ah oke. Mijn 'skinny-abs' zijn weg na 3 weken ssbulk. Had toevallig gister gelezenvover een recomp maar dat is nog best lastig. Denk dat ik over een maand bekijk of ik teveel eet. Iig echt dikke benen man!
pi_134663139
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:14 schreef Atemno het volgende:

[..]

Ah oke. Mijn 'skinny-abs' zijn weg na 3 weken ssbulk. Had toevallig gister gelezenvover een recomp maar dat is nog best lastig. Denk dat ik over een maand bekijk of ik teveel eet. Iig echt dikke benen man!
haha ..abs zijn leuk voor even.. maar vervelen snel :P

thanks bro, ik bulk voornamelijk voor kracht nu ... train ook alleen maar voor kracht .. maar mijn benen zijn dit jaar qua spiermassa ook zeker gegroeid.
pi_134663183
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]

mijn abs zijn slechts nog een vage herinnering... een kleine schim in de duisternis lmao _O-

bulk ftw
Lol nu heb jij het ook over je abs. Strong deltoids bra! Jij ziet er ook echt natty uit, en dan zo sterk. Veel sterker als al die juiceheads op dbb.
pi_134663274
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:16 schreef Atemno het volgende:

[..]

Lol nu heb jij het ook over je abs. Strong deltoids bra! Jij ziet er ook echt natty uit, en dan zo sterk. Veel sterker als al die juiceheads op dbb.
thanks again!

zal nog wel keer met een dikke pomp in mijn spieren paar gifjes maken
  dinsdag 24 december 2013 @ 20:22:10 #13
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_134663472
Ziet er goed uit, en dan ook nog eens de brute gewichten die je verplaatst haha! Respect man.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_134663552
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:22 schreef Cataclyst het volgende:
Ziet er goed uit, en dan ook nog eens de brute gewichten die je verplaatst haha! Respect man.
thanks, voor een 192cm lange ecto .. ben ik dankbaar voor de gains van de afgelopen jaren..

dankbaar aan mezelf ... veel pijn, veel tegenslagen, veel eten

op naar 2014, bulking continued
  dinsdag 24 december 2013 @ 20:26:47 #15
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_134663673
Leuke gifs :D
Confidence through competence
pi_134663922
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
Leuke gifs :D
speciaal voor kerst

ik maak er nog 1tje nu
pi_134664432

haha this is fun _O-
pi_134664511
Kom cammen dan (nohomo)

En mirin werphengel op de achtergrond.
pi_134664543
Ray heeft concurrentie gekregen lol.

Pose showdown dreamerbulk vs. RaymondK *O*
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_134664729
volgende keer kom ik terug met pomp(in de slip nohomo) in de betreffende spieren ;)

ray is ook al zo'n knoestige man ja ... hoe lang is ray ?
pi_134664747
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:41 schreef Sapstengel het volgende:
Kom cammen dan (nohomo)

En mirin werphengel op de achtergrond.
muscle and fishing worshipping
pi_134665482
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:45 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

muscle and fishing worshipping

My body is ready
pi_134665590
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:59 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

My body is ready
speciaal voor jou xoxo

pi_134667581
Oké, het fietsen kan geen problemen veroorzaken. Mijn bench ging voor de 2de keer op een rij slechter en afgelopen vrijdag ook mijn OHP. Of ik eet gewoon alsnog te weinig terwijl ik al zoveel eet (ik word ook niet echt dikker en het lijkt alsof ik zelfs afval in de spiegel) of ik moet wennen aan de nieuwe omgeving waarin ik train. Het laatste is iets wat ik toevallig gisteren bij een lifter op YouTube zag.

De vraag waar ik nu mee zit is: moet ik stoppen/overnieuw beginnen met Wendler (zit nu in cycle 5) gezien ik op drie van de vier lifts 'plateau' of moet ik doorzetten, volgende week afmaken, deloaden en beginnen aan cycle 6? Ik haalde vandaag maar 1 rep van de 3+ (laatste set) en gisteren ook maar 1 rep van de 3+ (laatste set).

De enige andere reden kan zijn dat de stang 5kg zwaarder is dan die ik had. :') Al lijkt mij dat een beetje onwaarschijnlijk.

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen gezien ik er deze keer echt niet uitkom.

[ Bericht 6% gewijzigd door Yuri_Boyka op 24-12-2013 21:34:39 ]
If not now, then when.
pi_134667614
Goede gifs dreamerbulkbrah! _O-
If not now, then when.
  dinsdag 24 december 2013 @ 21:29:53 #26
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_134667866
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]

bulk ftw, ook geen pomp, zal wel keer met goeie delt/chest/arm pump gifje maken
Knalhard geworden. Zou mooi zijn als je deze zomer weer shredded bent.
pi_134668398
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De enige andere reden kan zijn dat de stang 5kg zwaarder is dan die ik had. :') Al lijkt mij dat een beetje onwaarschijnlijk.
Nouja daar houdt je wel rekening mee neem ik aan? 2.5kg minder per kant sinds je in die nieuwe gym traint. Dus dan lijkt dat me idd onwaarschijnlijk.

Zal wel voor een groot deel mentaal zijn inderdaad, Wennen aan nieuwe omgeving, andere route naar de gym waardoor je in andere mindset terecht komt etc. Anders gewoon meer eten ja :P
pi_134668770
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:42 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Nouja daar houdt je wel rekening mee neem ik aan? 2.5kg minder per kant sinds je in die nieuwe gym traint. Dus dan lijkt dat me idd onwaarschijnlijk.

Zal wel voor een groot deel mentaal zijn inderdaad, Wennen aan nieuwe omgeving, andere route naar de gym waardoor je in andere mindset terecht komt etc. Anders gewoon meer eten ja :P
Ik heb mijn oude stang nooit gewogen, maar het was gewoon een 220cm olympische stang, dus die zou dan ook wel 20 kg moeten wegen. Die in de gym zijn van Eleiko en tevens ook 20 kg.

Denk dat het inderdaad de omgeving is man. Meerdere geven aan dat meegemaakt te hebben.

Dan blijf ik alsnog met die vraag zitten though. ;( Ik denk dat ik volgende week gewoon afmaak gezien het 5/3/1 reps zijn en flink blijf dooreten.

Thanks bro.
If not now, then when.
  dinsdag 24 december 2013 @ 21:57:52 #30
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_134668995
Ik heb hetzeldse als ik switch tussen spanje en NL gym yuri. De eerste week is dan altijd effe kut zonder aanwijsbare reden. Behalve de switch van gym dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')