Graag gedaanquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het dit jaar gewoon minder dan afgelopen jaren. Ik heb wel plezier gehad, maar het was vele malen minder dan bijv 2010.
Bij mij heeft The Chain het gehaaldquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:48 schreef Cee het volgende:
* Cee zet een comfortabele stoel neer voor komende week
Lijst gecheckt, al m'n vrije keuzes zijn gesneuveld, zelfs Smokey Robinson heeft de top 2000 niet gehaald.
Koekoek was gisteren een woord bij de slimste mens puzzel blijkbaarquote:
Je bedoelt The Chain van de F1?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij heeft The Chain het gehaald
Die The Chain, van Fleetwood Mac ja. Wereldplaat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt The Chain van de F1?
niet meer klussen danquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:53 schreef FritsFlits het volgende:
Mijn grootste angst deze week is mijn vingers blesseren
Afgelopen dagen tot 6 uur wakker gebleven, even schemaatje aanpassenquote:
Dat klussen komt in het nieuwe jaar wel weerquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:53 schreef FritsFlits het volgende:
Mijn grootste angst deze week is mijn vingers blesseren
Nu al uitgeputquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
Oh ik moet ook nog even kieken naar de lijst. Of anders morgen maar, nu eigenlijk geen fut voor
Nee ik moet dan mijn pc aanzetten voor excel, teveel gedoe. En opzoeken wat ook alweer mijn keuzes waren en zo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nu al uitgeputmoet nog beginnen
Ziet er best eng uit nu. Bijna al het behang eraf dus een kale muur, vrijwel alle kozijnen geschuurd. Dus lijkt nu net een huis uit Tjernobylquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat klussen komt in het nieuwe jaar wel weer
tuurlijk komt het goed...eerst afbreken en daar volgt de opbouwquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ziet er best eng uit nu. Bijna al het behang eraf dus een kale muur, vrijwel alle kozijnen geschuurd. Dus lijkt nu net een huis uit Tjernobyl![]()
heb af en toe echt van... Komt dat nog goed
Ja, moet maar vertrouwen hebben hequote:Op dinsdag 24 december 2013 22:20 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
tuurlijk komt het goed...eerst afbreken en daar volgt de opbouw
Ik ook nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heerlijk, heb werkelijk niks meegekregen van SR dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |