Ik weet van niksquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach jullie waren ook luidruchtig hoor
Ik doe niet vaak aan multiquotenquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fax, moest dat nou in 8 posts ipv 1?
Hai thar invoerrechtenquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
Grrr, mijn schilderij staat volgens USPS sinds vorige week donderdag al bij de douane
Ze zijn nooit zo bijster snel daar helaasquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kunnen ze ook wel wat sneller bedenken
Het lijken wel ambtenarenquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze zijn nooit zo bijster snel daar helaas
Je liet me grinniken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je toilet avonturen mag je wat mij betreft voor je houden.
Reken maar op een toeslag danquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
Grrr, mijn schilderij staat volgens USPS sinds vorige week donderdag al bij de douane
Herp derpquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Krijg je daar geen trek van dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawelquote:
En geniet jij daar ook van?quote:
Neequote:Op dinsdag 24 december 2013 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Krijg je daar geen trek van dan?
[..]
Jawel![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als een meisje vin?
I do not wanna know
Ja ik niet, zijquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als een meisje vin?
I do not wanna know
Dat gekreun van de buurman hoef ik inderdaad niet te horenquote:
Horen dat ze aan het poepen zijnquote:
Dus als je een vrouw laat kreunen dan doe je het goed?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als dat niet zo is doe je iets niet goed als man
Mijn buurvrouwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een bullshit. Misschien faket ze wel keihardquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als dat niet zo is doe je iets niet goed als man
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn buurvrouwBen je haar al eens tegen gekomen daarna?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef Faxie het volgende:
Mijn buurvrouwDan zal ze wel saaie hobbies hebben en niet met je matchen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh really wie wil er nu niet kiten en poolen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zal ze wel saaie hobbies hebben en niet met je matchen.
Nog nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben je haar al eens tegen gekomen daarna?
Ik denk hetquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zal ze wel saaie hobbies hebben en niet met je matchen.
Wat zijn jouw hobbies eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
Oh really wie wil er nu niet kiten en poolen?
Wat zijn de jouwe?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat zijn jouw hobbies eigenlijk?
Die heb ik niet. Ik ben saaiquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat zijn jouw hobbies eigenlijk?
Niet perse altijd nee, maar vaak welquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus als je een vrouw laat kreunen dan doe je het goed?
Wat een bullshit
Net alsof je dat niet merktquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Misschien faket ze wel keihard
Geen idee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet perse altijd nee, maar vaak wel
[..]
Net alsof je dat niet merkt
Ik kan echt vet goed fakenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet perse altijd nee, maar vaak wel
[..]
Net alsof je dat niet merkt
Ik fok! dus ik bestaquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar hebben we het nu niet over.
[..]
Geloof ik niks van.
Mu, weet jij nog iets te kopen vanaf amazon de?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar hebben we het nu niet over.
[..]
Geloof ik niks van.
Nope, geen idee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mu, weet jij nog iets te kopen vanaf amazon de?
De Lego is daar goedkoopquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mu, weet jij nog iets te kopen vanaf amazon de?
Vrind, wat moet ik met lego?quote:
Hmm, heb denk ik alles al wat ik wil.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nope, geen idee.
Computerspelletjes?
Goed puntquote:
Aan mij gevenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrind, wat moet ik met lego?
[..]
Hmm, heb denk ik alles al wat ik wil.
Je mag je geld ook aan mij afstaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, heb denk ik alles al wat ik wil.
Of aan CM, maar het mag ook aan mij natuurlijkquote:
Ik heb daar zo'n hekel aan.... maar er zijn kerels die beweren dat het erbij hoortquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:48 schreef S95Sedan het volgende:
Over luidruchtig gesproken
Van de week sporten zat er toch een een partij te kreunen
En dat op een gewicht van niks
Ben jij wel lief genoeg geweest voor een cadeau van mij?quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag je geld ook aan mij afstaan.
Zie hierboven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of aan CM, maar het mag ook aan mij natuurlijk
zo lang al..... wat is er mis met de papieren?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe moet ik dat weten?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zo lang al..... wat is er mis met de papieren?
Ik werd er haast ontoepasselijk vanquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n hekel aan.... maar er zijn kerels die beweren dat het erbij hoort
Ik krijg er verkeerde mi's bij
En hoeveel is dat?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik werd er haast ontoepasselijk van
Het gewicht was het niet want dat red ik zelfs
Van de week halenquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
Godver, nog zo'n LACK plankje vergeten
Ja dus?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik kom net bij de IKEA vandaan
Bij mij ook gebeurd laatst pakketje stond 2 weken bij de douane, cd's besteld in Amerikaquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zo lang al..... wat is er mis met de papieren?
alweer?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik kom net bij de IKEA vandaan
The horrorquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:45 schreef rolklem het volgende:
Niemand hier gezellig met zijn familie aan het sociaal doen?
Over 15 minuten cadeautjes en gezelligheid.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:45 schreef rolklem het volgende:
VLUCHT NU HET NOG KAN!quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Over 15 minuten cadeautjes en gezelligheid.
Jawel hoor, zit gewoon in de huiskamer te fokken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:45 schreef rolklem het volgende:
Ja hoor, we zitten allemaal te gamen en zoquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:45 schreef rolklem het volgende:
Neequote:
Gezelligheidquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:45 schreef rolklem het volgende:
Gezellig!quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel hoor, zit gewoon in de huiskamer te fokken.
Hmm... ik heb geen idee, maar dat klinkt best heavyquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
40kg (plus gedeelte waar het aan hangt)
Dus zon 25Kg per hand/arm
Nee ... nog nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:45 schreef rolklem het volgende:
Goed plan.... lekker bed, restaurant, wasgelegenheid echt superquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:46 schreef S95Sedan het volgende:
Nog even en je kan er gaan wonen vin
Vandaag niks, morgen en overmorgen doe ik sociaal.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ... nog niet
Ik heb tegen mijn ouders gezegd dat ik niet naar de mis wil en rustig aan mijn dingetjes wil doen
En jij dan?
Dikke lanparty enzoquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor, we zitten allemaal te gamen en zo
Dat valt wel mee hoor, ze doen geregeld 40 per kant erbijquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... ik heb geen idee, maar dat klinkt best heavy
Lijstje maken voor de volgende keerquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stom dat ik het vergeten ben want daar ging ik o.a. voor naar de ikea.
ik alleen morgenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:52 schreef rolklem het volgende:
[..]
Vandaag niks, morgen en overmorgen doe ik sociaal.
Geluksvogel!quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik alleen morgen
Vanavond is gewoon usual
Neequote:Op dinsdag 24 december 2013 19:53 schreef fietsie het volgende:
Verse vis zou toch niet mogen ruiken?
ow... ik heb geen idee hoeveel ik deed, maar dat was volgens mij geen 40 kiloquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:52 schreef S95Sedan het volgende:
Dat valt wel mee hoor, ze doen geregeld 40 per kant erbij
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed plan.... lekker bed, restaurant, wasgelegenheid echt super
Jij ookquote:
Echt welquote:
Neequote:Op dinsdag 24 december 2013 19:53 schreef fietsie het volgende:
quote:*zwaait* naar -Engel-
Ja dan vergeet ik het lijstjequote:Op dinsdag 24 december 2013 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lijstje maken voor de volgende keeren dan wil ik mee want ik wil mijn malm gaan halen
33km zuidelijker, lekker warm met de kachel aan en droge voetjesquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:55 schreef -Engel- het volgende:
Waar was je nu? Ik zondag zwaaaaaien enzo
Nope.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:53 schreef fietsie het volgende:
*zwaait* naar -Engel-
Ja maar voor vrouwen is dat meestal sowieso minder. En ik ben net een maand begonnen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ow... ik heb geen idee hoeveel ik deed, maar dat was volgens mij geen 40 kilo
Geen fam. die vind dat 2de kerstdag ook iets gedaan dient te worden, geen vriend hebben helpt ook welquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:55 schreef rolklem het volgende:
[..]
Hoe heb je het voor elkaar gekregen?
in je telefoonnnnnquote:
Hahahaha ... mijn voeten waren droog hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
33km zuidelijker, lekker warm met de kachel aan en droge voetjes
Ben vanmiddag nog even wezen kijken, maar ehm, het was mij te nat om helemaal door die mensenmassa heen te wurmen .
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:57 schreef S95Sedan het volgende:
Ja maar voor vrouwen is dat meestal sowieso minder. En ik ben net een maand begonnen.
Bij mij helaas welquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen fam. die vind dat 2de kerstdag ook iets gedaan dient te worden, geen vriend hebben helpt ook welen we hebben dit keer alleen een dagje uit in plaats van de gehele kerst
faalhaasquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm mja, mij kennende gaat daar ook wel weer iets mee mis. Vergeten op te kijken of zo
Tsja dan ben je mooi onder de pannen....quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:02 schreef rolklem het volgende:
[..]
Bij mij helaas welen ik heb niet eens een vriend. Ook geen vriendin, overigens.
Sounds like funquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja dan ben je mooi onder de pannen....
2 dagen lang gourmetten en spelletjes spelen
Ik gourmet zelfs maar één dag en wij doen niet eens aan spelletjes spelenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja dan ben je mooi onder de pannen....
2 dagen lang gourmetten en spelletjes spelen
ik wil alleen t opeten... dus niet het koken of de afwasquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:04 schreef fietsie het volgende:
Ik heb gewoon geregeld dat ik 2 dagen in de keuken kan staan, en even kort kan aanschuiven tijdens het verorberen ervan.
Dan introduceer je het spelletjes spelen... ga fijn een avondje Bollenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:04 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik gourmet zelfs maar één dag en wij doen niet eens aan spelletjes spelen
Afwas is voor mijn moeder en mijn tantequote:Op dinsdag 24 december 2013 20:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wil alleen t opeten... dus niet het koken of de afwas
Bollen? Ken ik niet?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan introduceer je het spelletjes spelen... ga fijn een avondje Bollen
Ik wil best naar oma, maar op het kerkhof is t niet zo gezellig en op dit moment ook behoorlijk verregendquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:04 schreef S95Sedan het volgende:
Hier gewoon gezegd dat ik niet kom 2e kerstdag
1e kerstdag naar oma
Kan dat met 11?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kaartspel... lijkt een beetje op boerenbridge
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wil best naar oma, maar op het kerkhof is t niet zo gezellig en op dit moment ook behoorlijk verregend
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben jij wel lief genoeg geweest voor een cadeau van mij?
[..]
[..]
Zie hierboven.
*grinnik* kinderen zijn geweldige wezens, somsquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb echt een tof kind
Ik lig dubbel
Kastje gehaald ikea, want commode overbodig (beetje kinderachtig ook)
Meneer ligt nu te snikken in bed omdat hij zijn commode gaat missen
Da's zoiets als rollebollen, maar dan anders?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In een grotere groep dan 2 personen is dat ook weer wat awkward he...quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's zoiets als rollebollen, maar dan anders?
Heb pas 2 cadeau's gegeven. En een derde beloofd als ik het kan vinden.quote:
Wie dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb pas 2 cadeau's gegeven. En een derde beloofd als ik het kan vinden.
Maar die waren wel uitzonderlijk lief.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb echt een tof kind
Ik lig dubbel
Z'n fam... komt hier uit de buurt?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:11 schreef S95Sedan het volgende:
Vriend zn familie probeert me dat ook steeds te laten spelen
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb echt een tof kind
Ik lig dubbel
Whehehehehehequote:Op dinsdag 24 december 2013 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb echt een tof kind
Ik lig dubbel
Ik betwijfel alleen of heel mijn familie kaarten leuk vind... en of ze dat nog kunnen na het eten en de drank.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan kan je zowaar een toernooi spelen
Nee hier uit stad gewoon.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Z'n fam... komt hier uit de buurt?
Nee... kaarten.... maar je zou het natuurlijk wat gewaagder kunnen makenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's zoiets als rollebollen, maar dan anders?
Strippoker met je familie, nee dank jequote:Op dinsdag 24 december 2013 20:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... kaarten.... maar je zou het natuurlijk wat gewaagder kunnen maken
Juist na de drankquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:14 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik betwijfel alleen of heel mijn familie kaarten leuk vind... en of ze dat nog kunnen na het eten en de drank.
Daar is al wat voor uitgevonden toch?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... kaarten.... maar je zou het natuurlijk wat gewaagder kunnen maken
o...quote:
Nee met als inzet wie de afwas gaat doenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Strippoker met je familie, nee dank je
Dat is niet gewaagdquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o...
[..]
Nee met als inzet wie de afwas gaat doen
Nou ik heb een paar nichten.....quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waaaa dan? Ik ga niet strippokeren of strippestenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar is al wat voor uitgevonden toch?
Mijn nichtje heeft anders dikke tieten!quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dus?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:16 schreef rolklem het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft anders dikke tieten!
Geen drank... nooit niet?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:16 schreef rolklem het volgende:
[..]
Maar dan vind ik er niets meer aan waarschijnlijk, ik drink niet.
Je nichtje mag wel meedoen hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waaaa dan? Ik ga niet strippokeren of strippesten
Tsja, zonder foto's is die uitspraak geen drol waardquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:16 schreef rolklem het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft anders dikke tieten!
Whutquote:
Is dar iets typisch regio gebonden dan?quote:
Niet?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waaaa dan? Ik ga niet strippokeren of strippesten
Nee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen drank... nooit niet?
waar woon je? Ik heb nog een extra bob nodig![]()
![]()
Je schoonzusje sowieso, je andere nichtje weet ik niet, maar vast wel, als het zo in de familie zitquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik gok mijn schoonzusje en mijn andere nichtje dan ook
Dacht hetquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:18 schreef S95Sedan het volgende:
Is dar iets typisch regio gebonden dan?
We speelden niet om geldquote:[..]
Niet?
Moet ook met bollen kunnen toch, inzet is toch kleingeld...
Gewoon vervangen voor andere dingen.
Vakantie wel, in NL niet. Hou er niet van afhankelijk te zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:20 schreef rolklem het volgende:
[..]
Jij ook niet? Nooit een druppel op?
Ik ken bollen niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou... ik vind van wel....
bollen is niet helemaal mijn spel en ik hou niet van afwassen
Dat zou ik niet erg vinden neequote:
Geen boks danquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vakantie wel, in NL niet. Hou er niet van afhankelijk te zijn.
Een misbaksel kan ook lekker zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:20 schreef Faxie het volgende:
Brownie in de oven, hopelijk heb ik het goed gedaan
Schoonzusje ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik gok mijn schoonzusje en mijn andere nichtje dan ook
gmtaquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je schoonzusje sowieso, je andere nichtje weet ik niet, maar vast wel, als het zo in de familie zit
quote:
Oh ok, zo goed ken ik het nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dacht hetik kende het niet tot ik in de BEL meedeed aan het spel.
[..]
We speelden niet om geldDat is swikken
quote:
Nee want hij wil geen boksquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
S95sedan >>> is Rolklem jouw bob?
Nee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
S95sedan >>> is Rolklem jouw bob?
It'squote:Op dinsdag 24 december 2013 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je schoonzusje sowieso, je andere nichtje weet ik niet, maar vast wel, als het zo in de familie zit
hmm nice, waar en wanneer?quote:
Anders gooi ik mijn senioriteit in de discussiequote:
Oh, je bent te oud?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Anders gooi ik mijn senioriteit in de discussie
Alleen vanavond niet?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:25 schreef fietsie het volgende:
Ik ga mijn bedje maar eens opzoeken. Robert Ten Brink ga ik niet trekken vanavond..
Tantesquote:
quote:
Kaartspel... als we met meer dan 2 zijn kunnen we het spelenquote:
Ik heb je geen move zien maken tijdens mijn verjaardagquote:Dat zou ik niet erg vinden nee
Normaal wel danquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:25 schreef fietsie het volgende:
Ik ga mijn bedje maar eens opzoeken. Robert Ten Brink ga ik niet trekken vanavond..
Nee, dat vind ik dan ook een beetje raar. Plus te weinig drank opquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kaartspel... als we met meer dan 2 zijn kunnen we het spelen
[..]
Ik heb je geen move zien maken tijdens mijn verjaardag
Wil je nog hulp met het uitzoeken van een auto?quote:
Ik heb niks gezegdquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil je nog hulp met het uitzoeken van een auto?
Wat een kutexcuusquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik dan ook een beetje raar. Plus te weinig drank op
Ze leek ook een sterke voorkeur te hebben voor de wat meer getinte medemensquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kaartspel... als we met meer dan 2 zijn kunnen we het spelen
[..]
Ik heb je geen move zien maken tijdens mijn verjaardag
zucht... Heren toch weer! Behave!quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schoonzusje ook
Dat andere nichtje weet ik niet
Hoezo raar? Gewoon doen joh, dat is juist een perfecte setting.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik dan ook een beetje raar. Plus te weinig drank op
Zolang ze je nichtje en schoonzusje niet betasten...quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zucht... Heren toch weer! Behave!
Wat? Jij begonquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mja mja mja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo raar? Gewoon doen joh, dat is juist een perfecte setting.
Heel goedquote:
Eigenlijk wel mee eensquote:
Boys will be boysquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ze houdt van buitenlanders? Mooi, ik schijn een Belg te zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze leek ook een sterke voorkeur te hebben voor de wat meer getinte medemens
Ben jij getint?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze houdt van buitenlanders? Mooi, ik schijn een Belg te zijn
Eerder richting Turquaz zeg maarquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach, die palm ik zo in met mijn charmequote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niks dibs..... gewoon de familieraad![]()
50 tinten rozequote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:25 schreef fietsie het volgende:
quote:
Niet goed?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
wat gaan jullie hard?doe eens normaal
Als je je wetsuit of shirt uit doet, zie je er uit als een clownquote:
Kansloze figurenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet goed?
Het ging over vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee... tot nu toe heb ik beide langs zien komenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze leek ook een sterke voorkeur te hebben voor de wat meer getinte medemens
Waar ging het eigenlijk over?quote:
Dit jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je je wetsuit of shirt uit doet, zie je er uit als een clown
Daar krijgen ze de kans niet voorquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef rolklem het volgende:
[..]
Zolang ze je nichtje en schoonzusje niet betasten...
oke, ik heb haar natuurlijk maar 1 avond kunnen observerenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee... tot nu toe heb ik beide langs zien komen
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kansloze figurenDat sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik een nicht had zou ik ze niet eens in de buurt latenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar krijgen ze de kans niet voor
Mijn nichtje is lesbisch, lost alle problemen opquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ik een nicht had zou ik ze niet eens in de buurt laten
Jawel, jij had hun (of ons) uitgenodigdquote:
Neequote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb veto rechtquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:30 schreef PeuRac het volgende:
Ach, die palm ik zo in met mijn charme
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:37 schreef rolklem het volgende:
[..]
Mijn nichtje is lesbisch, lost alle problemen op
Oh dat weet ik hoorquote:
Als ik daar zin in hebquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Laat ik het anders zeggen, wanneer geef je weer een feestje?
Ik zou eigenlijk richting mijn ouders moeten gaan, maar ik heb geeen zinquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
wat gaan jullie hard?doe eens normaal
Ach, dat valt ook wel op te lossen met wat zoete meuk met flink wat alcohol erinquote:
Zonder die tan ook welquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je je wetsuit of shirt uit doet, zie je er uit als een clown
Dan ga je nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk richting mijn ouders moeten gaan, maar ik heb geeen zin
Ik heb wat gemistquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke, ik heb haar natuurlijk maar 1 avond kunnen observeren
Das waarquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke, ik heb haar natuurlijk maar 1 avond kunnen observeren
Waarom niet? Was erg gezellig. Ik stel mijn ruimte wel beschikbaarquote:
Nog meer?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een hele vervelende bui dus ja
zo simpel kan het zijn
Mijn fam. handelt zich aardig hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ik een nicht had zou ik ze niet eens in de buurt laten
Lekker BBQ'en in de sneeuw.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom niet? Was erg gezellig. Ik stel mijn ruimte wel beschikbaaren kan ook een BBQ geven op de parkeerplaats
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, jij had hun (of ons) uitgenodigdo toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja toen ja
Je hebt gemerkt hoeveel ik hebben kan hequote:Op dinsdag 24 december 2013 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, dat valt ook wel op te lossen met wat zoete meuk met flink wat alcohol erin
Daar leek ze me wel het type voor jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker BBQ'en in de sneeuw.
Misschien zijn zij wel in om te karten?
Ik hoef je ook niet lam te hebben, wil je alleen beinvloedenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hebt gemerkt hoeveel ik hebben kan he![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn fam. handelt zich aardig hoor
quote:
Mijn humeur, dat happendsquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat terzijde, al die vage figuren
[..]
What happened?
quote:
O... je begrijpt me verkeerd ... ja ik wil best wel weer een feestje geven, maar ik weet nog niet wanneerquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom niet? Was erg gezellig. Ik stel mijn ruimte wel beschikbaaren kan ook een BBQ geven op de parkeerplaats
Ik gok dat mijn nichtje en schoonzusje dat op dit moment te duur vinden.... maar kan t vragen natuurlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker BBQ'en in de sneeuw.
Misschien zijn zij wel in om te karten?
Ik heb echt focking veel zin om te kartenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar leek ze me wel het type voor ja![]()
Ik kan een grote dubbele partytent opzetten.
Picsquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan je nichtje en schoonzusje Engel?
Ik ook welquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb echt focking veel zin om te karten
Boobiesquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boobies
Had ik kunnen weten natuurlijk ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Boobies
BooohhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mja, maar eigenlijk zat ik een beetje te veel naar links gezien het een onoverzichtelijke bocht was.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook welhoewel ik vermoed dat jij het nog wel een beetje kan, je stuurde die BMW iig ook lekker de bocht door.
[..]
Boobies
EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zijn leuk, lief en knapquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
Je had dat dus wel door gelukkigquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, maar eigenlijk zat ik een beetje te veel naar links gezien het een onoverzichtelijke bocht was.
Maar ja
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ze zijn leuk, lief en knapetc
En single?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
[..]
Ah okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |