Ik weet van niksquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach jullie waren ook luidruchtig hoor
Ik doe niet vaak aan multiquotenquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fax, moest dat nou in 8 posts ipv 1?
Hai thar invoerrechtenquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
Grrr, mijn schilderij staat volgens USPS sinds vorige week donderdag al bij de douane
Ze zijn nooit zo bijster snel daar helaasquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kunnen ze ook wel wat sneller bedenken
Het lijken wel ambtenarenquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze zijn nooit zo bijster snel daar helaas
Je liet me grinniken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je toilet avonturen mag je wat mij betreft voor je houden.
Reken maar op een toeslag danquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
Grrr, mijn schilderij staat volgens USPS sinds vorige week donderdag al bij de douane
Herp derpquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Krijg je daar geen trek van dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawelquote:
En geniet jij daar ook van?quote:
Neequote:Op dinsdag 24 december 2013 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Krijg je daar geen trek van dan?
[..]
Jawel![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als een meisje vin?
I do not wanna know
Ja ik niet, zijquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als een meisje vin?
I do not wanna know
Dat gekreun van de buurman hoef ik inderdaad niet te horenquote:
Horen dat ze aan het poepen zijnquote:
Dus als je een vrouw laat kreunen dan doe je het goed?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als dat niet zo is doe je iets niet goed als man
Mijn buurvrouwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een bullshit. Misschien faket ze wel keihardquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als dat niet zo is doe je iets niet goed als man
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn buurvrouwBen je haar al eens tegen gekomen daarna?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef Faxie het volgende:
Mijn buurvrouwDan zal ze wel saaie hobbies hebben en niet met je matchen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh really wie wil er nu niet kiten en poolen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zal ze wel saaie hobbies hebben en niet met je matchen.
Nog nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben je haar al eens tegen gekomen daarna?
Ik denk hetquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zal ze wel saaie hobbies hebben en niet met je matchen.
Wat zijn jouw hobbies eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
Oh really wie wil er nu niet kiten en poolen?
Wat zijn de jouwe?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat zijn jouw hobbies eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |