quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:06 schreef Blondje_93 het volgende:
Wat ik al eerder zei: ''Alsof 3fm dat doet.. Al die mensen doneren uit zichzelf hoor, denk je nou echt dat ze al die mensen geld gaan aftroggelen alleen om er zelf beter van te worden?''
Neequote:Op dinsdag 24 december 2013 18:08 schreef Falco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf..._
Mensen die geloven in serieuze, pure en betrouwbare berichtgeving door welke vorm van media dan ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:57 schreef Paul het volgende:
Mensen die twijfelen of we het halen
Mensen die niet weten dat ze sowieso elk jaar een getal neerzetten die iets hoger is dan het jaar ervoor
Mensen die niet weten dat dat getal verzonnen is
Blijf maar lekker naïef en geef, net als elke andere kortzichtige SR donateur.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:06 schreef Blondje_93 het volgende:
Wat ik al eerder zei: ''Alsof 3fm dat doet.. Al die mensen doneren uit zichzelf hoor, denk je nou echt dat ze al die mensen geld gaan aftroggelen alleen om er zelf beter van te worden?''
Serieus, waarom zou het allemaal 1 grote leugen zijn?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:17 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
Blijf maar lekker naïef en geef, net als elke andere kortzichtige SR donateur.
Het is een grote mediahype waar bijna heel Nederland hypocriet één keer per jaar geeft aan het Rode Kruis via SR als ze maar met hun kop/naam op T.V./Radio komen, wat vooral goed is voor het imago van sponsorende bedrijven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:22 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Serieus, waarom zou het allemaal 1 grote leugen zijn?
Helemaal mee eens, is leuk om op te zetten en dat ze veel geld ophalen, maar zelf doneer ik niet. Je hoort altijd die verhalen dat het bij die corrupte lui in die landen terecht komt, dat weerhoud mij ervan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:33 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
Het is een grote mediahype waar bijna heel Nederland hypocriet één keer per jaar geeft aan het Rode Kruis via SR als ze maar met hun kop/naam op T.V./Radio komen, wat vooral goed is voor het imago van sponsorende bedrijven.
Er zijn genoeg goede doelen die het geld net zo goed kunnen gebruiken die tenminste wel laten weten wat er met het geld gebeurt.
En zeg nou zelf: We hebben ook nooit een compleet beeld gekregen wat er met die 12 mil van vorig jaar is gebeurd/gaat gebeuren (of uberhaupt een compleet overzicht van voorgaande jaren).
En echt, ik geloof dat de meeste mensen die doneren het goed bedoelen, maar er wordt ook misbruik gemaakt om naamsbekendheid te kweken. Oh, en ze verdienen er ook zwaar mee.
Het blijft een leuk kijkvoer, maar niet meer dan dat.
Ik wil overigens helemaal niet zuur klinken, maar het is allemaal zo'n standaard formule.
Deze zin vat het voor mij helemaal samen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:33 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
Het blijft een leuk kijkvoer, maar niet meer dan dat.
Nou, op 3fm hebben ze het er best vaak over en roepen ze ook heel vaak op om te doneren..quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:02 schreef LeNoSe het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat het lager is, waarom?
Ik vind dat er dit jaar minder aandacht aan wordt besteedt.
Vorig jaar hoorde je het zo vaak en nu alleen een paar uurtjes op ned 1
Goh, aangezien het ook van 3FM is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nou, op 3fm hebben ze het er best vaak over en roepen ze ook heel vaak op om te doneren..
Volgen mij is dat ook niet echt nodig aan dat bedrag te zienquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:16 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
Goh, aangezien het ook van 3FM is.
Ik denk dat de poster meer bedoelde dat andere zenders er nauwelijks aandacht aan besteden.
Is wel zo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:57 schreef MrJones het volgende:
De presentatie van die eindstand wordt ook steeds meer een showtje op zich. Als je ziet hoe het vorig jaar ging, qua presentatie, licht- en geluidseffecten, dan was een en ander al aardig voorgeprogrammeerd. Hoog duimzuig- dan wel manipulatiegehalte.
8.62 miljoen, om precies te zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:08 schreef de_boswachter het volgende:
ps. Paul heeft in deze gelijk, want hetzelfde zei ik ook al.
Ze verzamelen in 6 dagen 8,6 miljoen en ineens die laatste 3 uren komen er 6 miljoen ofzo bij
Wij van WC eend enzoquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nou, op 3fm hebben ze het er best vaak over en roepen ze ook heel vaak op om te doneren..
Juist, al waardeer ik dit zeer en heb ik ooit weleena een tientje gestort. Er is ook armoede in Nederland maar Afrika is zieliger.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:18 schreef Vlindur het volgende:
Ik kijk het sinds 2006. Heerlijke tv en ik geniet volop. Maar ik doneer niet. Fix eerst Nederland maar eens
Juist,quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:06 schreef Blondje_93 het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:33 schreef byah het volgende:
[..]
Juist,
93 is wel erg ruim geschat voor je IQ
Dat zegt TS inderdaadquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
TS zegt dus dat 3FM dit getal verzint en het rode kruis dus voorliegt?
Mensen die geen bronnen gevenquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:57 schreef Paul het volgende:
Mensen die twijfelen of we het halen
Mensen die niet weten dat ze sowieso elk jaar een getal neerzetten die iets hoger is dan het jaar ervoor
Mensen die niet weten dat dat getal verzonnen is
Mag ik hieruit concluderen dat je negers op drollen vind lijken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:55 schreef kurk_droog het volgende:
Sowieso donerenDoneren = Meer negers = minder zuurstof = je eigen longen bestelen
huh, hoe dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mag ik hieruit concluderen dat je negers op drollen vind lijken?
Rassist!!
Zonder "negers" had Ajax nooit de CL gewonnen grapjasquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:55 schreef kurk_droog het volgende:
Sowieso donerenDoneren = Meer negers = minder zuurstof = je eigen longen bestelen
beste argument ooit!quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:08 schreef de_boswachter het volgende:
Mwuah, op zich niet eens zo heel onlogisch als je even nadenkt: veel acties en initiatieven van bedrijven en particulieren lopen door tijdens de week van Serious Request, dus die bedragen worden allemaal aan het eind gedoneerd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ze verzamelen in 6 dagen 8,6 miljoen en ineens die laatste 3 uren komen er 6 miljoen ofzo bij
Ja,doelbewust! Ik schaar dit inmiddels in het rijtje van volksverlakkerij zoals ten tijde van het Worldonline beursgang gebeuren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
TS zegt dus dat 3FM dit getal verzint en het rode kruis dus voorliegt?
Nou hé Met die uitstraling en kreten zouden ze volgens mij door Kim Jong Un in Noord-Korea onmiddellijk tot minister van propaganda worden gekroond.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:36 schreef RedFever007 het volgende:
sure net ietsje meer dan vorig jaar
![]()
Geloof er geen fuck van
Dieptepunt was nog wel Paul "Al die mensen staan hier voor de kinderen met diarree" en Giel "Fuck het cynisme we kunnen de wereld redden" Compleet van de wereld die gasten![]()
Mensen diequote:Op vrijdag 27 december 2013 18:10 schreef Seconde het volgende:
Net iets meer dan vorig jaar
Laatste 4 uur nog ruim 5 miljoen er bij
Giel Beelen
Claimen dat ze een week niets eten maar gewoon voedingsstoffen binnen krijgen
Mensen die denken dat er echt 12,3 miljoen is opgehaald en naar diarreeproblemen in Afrika gaat
WTFquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:25 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mensen die
Mensen
Jij
Wij
Iedereen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |