quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:06 schreef Blondje_93 het volgende:
Wat ik al eerder zei: ''Alsof 3fm dat doet.. Al die mensen doneren uit zichzelf hoor, denk je nou echt dat ze al die mensen geld gaan aftroggelen alleen om er zelf beter van te worden?''
Neequote:Op dinsdag 24 december 2013 18:08 schreef Falco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf..._
Mensen die geloven in serieuze, pure en betrouwbare berichtgeving door welke vorm van media dan ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:57 schreef Paul het volgende:
Mensen die twijfelen of we het halen
Mensen die niet weten dat ze sowieso elk jaar een getal neerzetten die iets hoger is dan het jaar ervoor
Mensen die niet weten dat dat getal verzonnen is
Blijf maar lekker naïef en geef, net als elke andere kortzichtige SR donateur.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:06 schreef Blondje_93 het volgende:
Wat ik al eerder zei: ''Alsof 3fm dat doet.. Al die mensen doneren uit zichzelf hoor, denk je nou echt dat ze al die mensen geld gaan aftroggelen alleen om er zelf beter van te worden?''
Serieus, waarom zou het allemaal 1 grote leugen zijn?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:17 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
Blijf maar lekker naïef en geef, net als elke andere kortzichtige SR donateur.
Het is een grote mediahype waar bijna heel Nederland hypocriet één keer per jaar geeft aan het Rode Kruis via SR als ze maar met hun kop/naam op T.V./Radio komen, wat vooral goed is voor het imago van sponsorende bedrijven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:22 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Serieus, waarom zou het allemaal 1 grote leugen zijn?
Helemaal mee eens, is leuk om op te zetten en dat ze veel geld ophalen, maar zelf doneer ik niet. Je hoort altijd die verhalen dat het bij die corrupte lui in die landen terecht komt, dat weerhoud mij ervan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:33 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
Het is een grote mediahype waar bijna heel Nederland hypocriet één keer per jaar geeft aan het Rode Kruis via SR als ze maar met hun kop/naam op T.V./Radio komen, wat vooral goed is voor het imago van sponsorende bedrijven.
Er zijn genoeg goede doelen die het geld net zo goed kunnen gebruiken die tenminste wel laten weten wat er met het geld gebeurt.
En zeg nou zelf: We hebben ook nooit een compleet beeld gekregen wat er met die 12 mil van vorig jaar is gebeurd/gaat gebeuren (of uberhaupt een compleet overzicht van voorgaande jaren).
En echt, ik geloof dat de meeste mensen die doneren het goed bedoelen, maar er wordt ook misbruik gemaakt om naamsbekendheid te kweken. Oh, en ze verdienen er ook zwaar mee.
Het blijft een leuk kijkvoer, maar niet meer dan dat.
Ik wil overigens helemaal niet zuur klinken, maar het is allemaal zo'n standaard formule.
Deze zin vat het voor mij helemaal samen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:33 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
Het blijft een leuk kijkvoer, maar niet meer dan dat.
Nou, op 3fm hebben ze het er best vaak over en roepen ze ook heel vaak op om te doneren..quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:02 schreef LeNoSe het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat het lager is, waarom?
Ik vind dat er dit jaar minder aandacht aan wordt besteedt.
Vorig jaar hoorde je het zo vaak en nu alleen een paar uurtjes op ned 1
Goh, aangezien het ook van 3FM is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nou, op 3fm hebben ze het er best vaak over en roepen ze ook heel vaak op om te doneren..
Volgen mij is dat ook niet echt nodig aan dat bedrag te zienquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:16 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
Goh, aangezien het ook van 3FM is.
Ik denk dat de poster meer bedoelde dat andere zenders er nauwelijks aandacht aan besteden.
Is wel zo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:57 schreef MrJones het volgende:
De presentatie van die eindstand wordt ook steeds meer een showtje op zich. Als je ziet hoe het vorig jaar ging, qua presentatie, licht- en geluidseffecten, dan was een en ander al aardig voorgeprogrammeerd. Hoog duimzuig- dan wel manipulatiegehalte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |