Succes vanmiddag, GM, ik duim voor je!quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Is het al 13:40?
Ik vind het retespannend!
TAP: beterschap met de kleine.
NIKKI:![]()
Burdie: succes nog even.
Momo al 39 weken!
Mango: aangemeld bij vk en.mvm!
Ik vind het wel jammer dat ik niet mag plassen voor mvm, zo'n kleine moeite maar je doet er veel goeds mee...
Ahwwwwquote:Op vrijdag 27 december 2013 07:03 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dit dus! Bij de eerste hebben wij alles nieuw gekocht, maar daar ben ik nu echt wel van terug gekomen. Sommige dingen blijven gewoon nieuw omdat je ze zo weinig/kort gebruikt. Natuurlijk is het leuk om wat nieuwe dingetjes te kopen, maar er is tweedehands ook heel veel te krijgen dat eruit ziet als nieuw.
TAP beterschap voor je ukkie.
Ik had gisteren weer een smeltmoment met dochter. Ze slaapt op zolder, dus we hebben nog steeds de babyfoon soms aan. Nu ook, alleen wilde dochter dus nog een knuffel en kus (de vijfde ofzo). Dus ik vertelde haar via de babyfoon dat ik niet meer zou komen want dat gaat niet zo goed met mijn dikke buik en dat ik ook zou stoppen met praten omdat het echt bedtijd was. Zegt ze even later met een heel sneu peuterstemmetje: "Nou Ollie (knuffel), mama wil mij geen knuffel en kus meer geven en mama wil ook niet meer met mij praten. Omdat er babies in de buik zitten."![]()
Achossie, toen ben ik toch nog maar even naar boven gegaan om een kus en knuffel te geven.
Ik ga een ochtendje werken en vanmiddag naar de gyn voor controle en groeiecho. Ben benieuwd of ze het nog steeds zo goed doen qua groei.
Edit: typo gefixt
Hèhè. Jij snapt t. Ik niet dus maar ikke! Ik ben nog maar 34.4!quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:17 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Hèhè. Jij snapt t. Ik niet dus maar ikke! Ik ben nog maar 34.4!
Nog heeel even!! Succes!quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Is het al 13:40?
Ik vind het retespannend!
Echo is maandag om 9.30 uur. Straks alleen controle zonder echo. Geen idee wat ze allemaal doen. Mama zei dat ze bij haar standaard vingerprik deden om op ijzer te controleren. Dat hoop ik dus niet want dat vind ik doodengquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:46 schreef Kwisted het volgende:
Ik ben benieuwd GM! Ik duim!
Chanty hoe laat is jou echo??
Ik heb er eentje van de prenatal van mp gehaald, een grijze lange, komt tot op mn knieen ongeveer. Maar met buikje staat ie wel leuk (normaal word ik wat kort van lange jassen). Er zit ook nog een band boven je buik die je vast kan doen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:51 schreef Kwisted het volgende:
Chanty ik zie nu 15u.. Spannend!! Wat zegt je gevoel?
Mango, minimijlpalen <3 ben benieuwd of jij ook al zo snel weer een buik krijgt en beweging gaat voelen! Is de teststreep nu goed donker trouwens?
Enf welke jas heb jij? Ik moet ook nog. Draag nu n lelijke..
oh verkeerd gelezen. Jammer nog even wachten op t geslachtquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
Echo is maandag om 9.30 uur. Straks alleen controle zonder echo. Geen idee wat ze allemaal doen. Mama zei dat ze bij haar standaard vingerprik deden om op ijzer te controleren. Dat hoop ik dus niet want dat vind ik doodeng
Dat doen ze hier alleen met 30 weken, dus niet standaardquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
Echo is maandag om 9.30 uur. Straks alleen controle zonder echo. Geen idee wat ze allemaal doen. Mama zei dat ze bij haar standaard vingerprik deden om op ijzer te controleren. Dat hoop ik dus niet want dat vind ik doodeng
Nou ja ik ga ervan uit dat het nog steeds een jongetje isquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Kwisted het volgende:
[..]
oh verkeerd gelezen. Jammer nog even wachten op t geslacht
Hier reen prik. Alleen uitleg bloeddruk meten en gewicht. En n koffertje met leuke spulletjes mee naar huis
Ja hier staat het ook maar een keer aangegeven in de "agenda" van de VK. Ik hou gewoon niet van naaldenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat doen ze hier alleen met 30 weken, dus niet standaard.
En het voelt alsof je jezelf aan een speld prikt, je merkt het nauwelijks.
Het zal vast meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |