abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 december 2013 @ 21:55:36 #151
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_134727734
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 21:51 schreef Bolletje... het volgende:
Haha Chanty, ik dacht ook een meisje te krijgen, maar er zit echt een jongetje in mijn buik! Ik ben benieuwd of jouw gevoel juist is :D
Waarschijnlijk niet. Zit er bij al mijn vriendinnen ook steeds naast :P maar heb al toffe jongens kleertjes gezien met dino's en zo O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_134728990
quote:
2s.gif Op donderdag 26 december 2013 21:28 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Als het werkt stap dan gewoon over op gember pillen ;) dan heb je iig niet de suikers etc die er zitten.
Ik weet niet of het echt werkt maar ik ben momenteel gek op gemberthee. c_/
pi_134729047
Dat Dikkie Dik boek heb ik ook!
En ook zelf gekocht, was in eerste instantie voor mijn nichtje, maar vond het zelf te leuk dus gehouden :D

Woonboulevard werd alleen Babydump.
Veel gezien, niks gekocht.
Zijn voornamelijk naar bedje +commode wezen kijken.
Leuke dingen gezien, gelukkig hebben we dezelfde smaak.
Nu alleen een beslissing maken.

Vind het wel moeilijk, in sommige series kan je voor een gewoon ledikant kiezen of voor een junior ledikant.
Die je dus om kan bouwen naar een kleuterbedje.
Opzich een leuk idee, maar zit zelf een beetje met het opmaakgebeuren in mijn hoofd, dat je dan allemaal speciale dekentjes en lakentjes en hoezen kopen moet.
Plus als lintwormpje nog zo enorm mini is verdwijnt 'ie zo in het bedje!

En wel of niet een hemeltje erbij.
Is zo heerlijk zoet en snoezig enzo O+
Maar ook weer duur.

Verder zag ik allemaal mensen helemaal los gaan in die winkel qua shoppen en alles maar kopen.
Ik voel me daar zo niet op mijn gemak.
Kan heus heel goed losgaan als ik shop, allen in dit soort winkels ben ik van de op het doel af en zo snel mogelijk weer wegwezen en vooral niet te lang rondtrutten.
Raar want ik had met mijn hormonen toch erger verwacht.

(of komt dat misschien nog als ik wat verder/ zichtbaarder zwanger ben?)
pi_134729253
Bluh ik ben een beetje benauwd ofzo. Geen idee of het door de babies komt, maar ik heb echt zo'n zwaar gevoel. Vooral in mijn armen en benen. Morgen bij de gyn even navragen wat het kan zijn, want zelfs als ik op mijn linkerzij lig heb ik het nog een beetje, terwijl dat de meest gunstige houding zou moeten zijn.
pi_134729923
rechtop liggen?
  donderdag 26 december 2013 @ 23:31:15 #156
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134731187
Blue, ik zou lekker tweedehands kopen, scheelt een flinke smak geld ;).
KuikenGuppy
pi_134735931
En toen was je wakker om kwart voor 3. Bloedheet meisje op me liggen die denkt dat ze naar beneden mag en niet meer wil slapen. Laatste keer dat ik in bed half zittend lag met haar hangend op me omdat ze in bed niet wilde slapen was ze een baby van 1,5 week.

Wel lastig, ze wil geen zetpil oid, alleen bij mama liggen. Wordt een lange nacht...
Tralalalaaa
pi_134736612
Beterschap voor je meisje, tap! :* Hopelijk hebben jullie beiden wat kunnen slapen nog.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_134736626
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:31 schreef Burdie het volgende:
Blue, ik zou lekker tweedehands kopen, scheelt een flinke smak geld ;).
Dit dus! Bij de eerste hebben wij alles nieuw gekocht, maar daar ben ik nu echt wel van terug gekomen. Sommige dingen blijven gewoon nieuw omdat je ze zo weinig/kort gebruikt. Natuurlijk is het leuk om wat nieuwe dingetjes te kopen, maar er is tweedehands ook heel veel te krijgen dat eruit ziet als nieuw.

TAP beterschap voor je ukkie. :*

Ik had gisteren weer een smeltmoment met dochter. Ze slaapt op zolder, dus we hebben nog steeds de babyfoon soms aan. Nu ook, alleen wilde dochter dus nog een knuffel en kus (de vijfde ofzo). Dus ik vertelde haar via de babyfoon dat ik niet meer zou komen want dat gaat niet zo goed met mijn dikke buik en dat ik ook zou stoppen met praten omdat het echt bedtijd was. Zegt ze even later met een heel sneu peuterstemmetje: "Nou Ollie (knuffel), mama wil mij geen knuffel en kus meer geven en mama wil ook niet meer met mij praten. Omdat er babies in de buik zitten." ;(
Achossie, toen ben ik toch nog maar even naar boven gegaan om een kus en knuffel te geven. O+

Ik ga een ochtendje werken en vanmiddag naar de gyn voor controle en groeiecho. Ben benieuwd of ze het nog steeds zo goed doen qua groei.

Edit: typo gefixt

[ Bericht 0% gewijzigd door _NIKKI_ op 27-12-2013 07:41:34 ]
pi_134736673
Chanty, wat leuk die babycadeautjes alvast!

TAP, ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen vannacht, beterschap voor je kleine meid!

_NIKKI_ O+

GM, succes bij de echo vandaag, ik duim voor een knipper :)
pi_134736686
GM succes bij de echo. Ik duim voor een mooie knipper voor jullie!
pi_134736757
Chanty wat ben je verwend! Lief hoor

Tap hopelijk is je meisje snel beter

Nikki O+ *smelt*
succes en natuurlijk veel plezier bij het babyspieken vanmiddag

Gm succes!

Fb hoe is t met je bloeddruk en hou je t nog een beetje vol?

39 weken vandaag en ik begin ongeduldig te worden :P
  vrijdag 27 december 2013 @ 08:14:11 #163
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134736789
GM, succes! *O*

Ik zit bij Saltro voor de suikertest :r nog een uur wachten...
KuikenGuppy
pi_134736907
Sterkte zand.

Dikkie dik O+ Sjaak is er gek op

Tap beterschap

Ikke 39w jompel!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_134736968
Hé Burdie, succes vandaag!
En djMomo 39 weken. *O*

Mén, wat een pijn heb ik in m'n tieten. Ze zijn nóg dikker geworden. Zijn zich echt helemaal aan het voorbereiden op de borstvoeding.
Nou ja, dat moet dan wel goed komen straks he. ;)

En Chanty, mijn gevoel zei ook een meisje, ik wist het zoooo zeker, maar het is toch echt een jongen. :P
pi_134736983
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 08:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hé Burdie, succes vandaag!
En djMomo 39 weken. *O*

Mén, wat een pijn heb ik in m'n tieten. Ze zijn nóg dikker geworden. Zijn zich echt helemaal aan het voorbereiden op de borstvoeding.
Nou ja, dat moet dan wel goed komen straks he. ;)

En Chanty, mijn gevoel zei ook een meisje, ik wist het zoooo zeker, maar het is toch echt een jongen. :P
Nee niet ikke maar ikke!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_134736989
Mijn moeder was overtuigd van een meisje. Geloofde me gewoon niet toen ik vertelde dat het weer een jongen was.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 27 december 2013 @ 08:54:14 #168
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134737088
Nog 8 minuten... als hier niks uitkomt, en maandag in het ziekenhuis ook niks geks blijkt, ga ik denk ik de laatste groeiecho afzeggen. Zit ik straks weer een week lang onnodig in de rats.
KuikenGuppy
pi_134737136
Burdie succes!

Ik dacht ook een meid maar de echo was overduidelijk dat het toch echt een jongen was. Ik had wel een paar tellen zoiets van huh :? Toen nog een dag nodig om helemaal om te schakelen en sindsdien *O* een zoon!

(al kan ik de droom van mijn man met een dochter niet vergeten, maar dit is de eerste dus nog kansen zat! Nu een zoon! O+ )

Iedereen trouwens ongeschonden de kerstdagen doorgekomen? Aangezien er vooraf allerlei excuses en dergelijke werden bedacht.
pi_134737294
Nou slapen werd m niet meer. Had haar getemperatuurd; 40 graden koorts. Zetpil erin maar ze wilde alleen maar naar beneden. Zij heeft nu de laatste uren op me liggen slapen, dekentje over ons heen, en ik zak dan soms een minuut of 10 weg maar echt slapen doe ik dan niet. De bank is niet voor mij weggelegd als slaapplaats en soms schokt ze wat met haar lichaam dus ik ben dan wakker. En soms schrikt ze wakker en moet ze huilen. Arm purkie ;(
Tralalalaaa
pi_134737342
Beterschap voor de kleine Take A Picture. :)
Altijd zwaar als die kleintjes ziek zijn he.
pi_134737458
Och TAP, beterschap :*
Lastig ook voor jou, hopelijk kun je snel wat bijslapen.

Iedereen een fijne kerst gehad? ~:)
Wij hebben het de opa's en oma's maar vast verteld, ik kon het echt niet voor me houden en vind het fijn om het direct te kunnen delen zodat er ook steun is als het mis zou gaan.
Iedereen was helemaal in de gloria O+

Vanochtend de vk geïnformeerd en me aangemeld bij MvM, minimijlpalen :P
pi_134737722
Is het al 13:40?
Ik vind het retespannend!

TAP: beterschap met de kleine.
NIKKI: O+
Burdie: succes nog even.
Momo al 39 weken!
Mango: aangemeld bij vk en.mvm!

Ik vind het wel jammer dat ik niet mag plassen voor mvm, zo'n kleine moeite maar je doet er veel goeds mee...
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 27 december 2013 @ 09:53:55 #174
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_134737769
Gm duimen draaien voor je :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_134737918
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 09:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Gm duimen draaien voor je :*