abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 december 2013 @ 02:46:22 #101
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_134706182
Lekker aan t voeden skip?

Hebbie nog roddels?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_134706413
Haai! Ik ben ook nog steeds wakker. En de wekker gaat over 30min :'(
Lotte!
Noah!
pi_134706416
Dat is wel erg vroeg!
pi_134706423
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 04:20 schreef Cholula het volgende:
Dat is wel erg vroeg!
Ja, spontaan een vlucht geboekt vanmiddag (lekker eigenwijs...) maar die vertrekt om 7u. Waarschijnlijk kom ik daardoor ook niet in slaap..bang de wekker niet te horen. Naja...gelukkig duurde het middagdutje van half 2-4

Wat doe jij wakker? :+
Lotte!
Noah!
pi_134706429
Leuk! Waar ga je heen?
Ik moest plassen en daarna had ik dorst. En nu kan ik niet zo goed in slaap vallen.
pi_134706437
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 04:25 schreef Cholula het volgende:
Leuk! Waar ga je heen?
Ik moest plassen en daarna had ik dorst. En nu kan ik niet zo goed in slaap vallen.
Naar Nederland...mn mams verrassen samen met mn kleutertje O+

En nouja...dan kan je er maar vast aan wennen toch...dorst, nachtelijk plassen en niet inslapen zijn de beste kwaaltjes ;)
Lotte!
Noah!
pi_134706444
Wat zal ze verrast zijn! Heel veel plezier!
Ik ga weer verder slapen (hoop ik)
Fijne kerst!
pi_134706448
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 04:32 schreef Cholula het volgende:
Wat zal ze verrast zijn! Heel veel plezier!
Ik ga weer verder slapen (hoop ik)
Fijne kerst!
Trusten! En fijne 2e Kerstdag!
Lotte!
Noah!
  donderdag 26 december 2013 @ 08:11:50 #110
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_134706732
Wij hebben het de ouders verteld met mokken met tekst, en de rest van de familie met de familiedag, t-shirt met "new daddy in prognes"

Daar mij. Vriendin duits is, had zei een t-shirt aan met crossbreed inside. Met daarop een shirtje in half nl half de vlag. En we hadden thema olympische spelen, dus duurde ff voor het kwartje viel
pi_134706799
Linda, wat een leuke, impulsieve actie!

Dyre, wij zijn ook helemaal niet van de poespas en daarom dus ook het fotolijstje O+ .

Sorry, dames ik was voor de verandering eens niet wakker vannacht. Heerlijk van 23 tot 06.30u geslapen.
Nu ontbijten met ons gezin. O+
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_134706803
}:| :Z :O :{ :{w :X :{
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_134706878
Leuk die verhalen!

Bij dochter F hebben we mensen verrast door zomaar voor de deur te staan. We vonden t leuk om mensen t nieuws persoonlijk te vertellen.

Dit keer was de verrassing minder groot, maar wel iedereen weer persoonlijk verteld.

Zo ook met t vertellen van t geslacht. Met vriendinnen en familie bij elkaar gaan zitten. Erg leuk!

Oh ik heb trouwens al zoveel leuke jongenskleertjes geshopt, heerlijk zeg! Binnenkort op pad voor stof voor gordijnen etc!

Helaas is bij mij de misselijkheid terug. Met vlagen voel ik me flink beroerd. Dacht dat dat over zou zijn nu met 16weken..
pi_134706931
Bij Djen hebben we het een aantal mensen persoonlijk verteld en daarna de echo op facebook gezet.

Zodra ik het mijn werkgever heb verteld komt er een foto als achtergrond op facebook met 3 paar schoenen (die van mij, Djen en mijn man) en een stukje daar vanaf een paar babyslofjes uitgelicht. En dan zien we wel of het kwartje valt :D ... en hoe snel het nieuws dit keer rond gaat.
pi_134707212
Bij Eva hebben we het vrij snel verteld, ik weet nieteens meer hoe, slecht he. Maarja we hadden bij de eerste wel wat gedaan (op onze trouwdag een taart met roze en blauwe muisjes, manlief die een 'trotse vader'-shirt aan had) Maargoed. Dat ging dus fout en eigenlijk was ik vrij snel daarna weer zwanger, en we wilden dat best snel vertellen.

Bij gup hebben we Eva een shirt aan gedaan met 'grote zus' oid. Oh wat erg dat ik t niet meer precies weet! Ohja en we hebben het haar laten vertellen ;)

Kerstvraagje: vandaag staat er supermarkt-tiramisu op het menu als toetje. Mag ik dat? Er zit toch maar heeeeeeeel weinig alcohol in? En volgens mij is alle andere zooi gepasteuriseerd want moet wel houdbaar zijn. Ik laat altijd alles wat ik denk dat ik niet mag staan (want wat zijn nou 9 maanden?) maar over deze tiramisu lees ik verschillende verhalen.
Tralalalaaa
pi_134707543
Flower een goede nacht! *O*

Linda veel plezier bij je moeder!

TAP ik zou geen ja of nee durven zeggen omdat er veel soorten tiramisu zijn.
Ik zou het voor de alcohol geloof ik niet laten staan, want er zit bijna niets in volgens mij. En niet in elke tiramisu zit alcohol, ik maak het zelf ook zonder, omdat ik helemaal nooit alcohol drink, ook niet in niet zwangere toestand. Het grootste probleem zit 'm dan in de rauwe eieren die er evt. in zitten. In dat geval is het een gevalletje, hoe groot is de kans dat er salmonella in de eieren zat en wil je het risico nemen. Salmonella gaat volgens mij niet door de placenta heen, dus als er al een besmetting zou zijn, dan ben jij de enige die er last van heeft en niet de baby.
pi_134707640
Wat ik zo lees worden zwangere vrouwen er wel sneller ziek van.
pi_134707693
Leuk die vertel-verhalen!

Wij kwamen net uit Thailand dus in het kader van zie mijn buik bruin zijn *) deed ik m'n shirtje omhoog.
En daar op mijn buik hadden we groot geschreven 'Verwacht eind juni: Lintwormpje!'
Met een paar pijlen naar beneden gericht.
Mijn moeder zag ik echt kijken van wat heb je nu weer opgelopen in het buitenland en mijn vader zag ik wat wazig glimlachen. Tot het doordrong doordat ik wat snif en snotterig stond te zijn.

Bij broer en schoonzus hadden het meteen door toen shirt omhoog ging.

Schoonvader kreeg een lijstje met echofoto en die vroeg meteen aan me of dat serieus was :D

(Nu snappen jullie dus ook waarom ik het steeds over mijn lintwormpje heb, dat is de werktitel die in Thailand is ontstaan)

[ Bericht 0% gewijzigd door BlueEyes op 26-12-2013 10:09:52 ]
pi_134707763
En even nog teruglezend verder..

Burdie wat een gedoe, sterkte!

Momo wat ontzettend snoezig O+

LaLouchi druktemaker echo, jeej!

Kwisted bluh die misselijkheid, bij mij neemt het nu sinds een week ook toe, terwijl ik overal lees dat het vanaf week 12 minder zou worden }:|

Linda veel plezier!

En verder terug weet ik t niet meer :@

Ik ga me eens douchen en aankleden en iets doen waarvan ik altijd heb gezegd dat ik dat nooooooooit maar dan ook nooit zou doen...
Naar een woonboulevard op 2e Kerstdag :o
Jullie mogen me uitlachen, maar ik ga naar de Babydump even rondsnuffelen met mijn vriend.
Want Moet! Hormonen to the max >:)
  donderdag 26 december 2013 @ 10:18:29 #120
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134707884
Goedemorgen! Tweede kerstdag vandaag O+ de feestdagen bijna voorbij...
Gisteren waren we bij mijn ouders, en hebben een maxi cosi gekregen, een aantal door mijn moeder zelf genaaide omslagdoeken O+ en meteen de familiewieg meegenomen. Mijn hormonen zijn helemaal blij O+.
Verder gaat het nog altijd meh, maar door de drukte van kerst kan ik dat negeren ;).
KuikenGuppy
  donderdag 26 december 2013 @ 10:21:40 #121
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134707923
Nog even inhakend, tiramisu zou ik dus laten staan. 'Heel weinig alcohol' is ook alcohol, en baby heeft nog geen goed werkende lever. Heel jammer, maar dat toetje komt dan volgend jaar wel weer.
KuikenGuppy
pi_134708315
Hier had iemand ook supermarkt tiramisu meegenomen en er stond bij de ingredienten dat het 2% alcohol bevat. Ik heb het ook laten staan, er is genoeg te eten zonder alcohol ;)
pi_134708703
Meld en net pas wakker :@
Beetje laat maar iedereen nog merry x-mas

Tap ik zou de tiramisu ook overslaan met dezelfde reden als burdie geeft.

Burdie wat heb je leuke kodo's gekregen! Lief hoor

BE heel veel plezier (en succes) op de woonboulevard :P
pi_134708738
Gut. Nooit over nagedacht. Van de week twee keer een portie gehad. :Y) :9 dacht ook dat t eerder om de rauwe eieren ging. Maar twijfel nu of die er überhaupt wel in gaan. :? /kooknoob
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_134708755
BE de babydump valt wat mij betreft niet onder boulevard. Sommige dingen moeten gewoon :p
pi_134708791
wil moet ook naar meubel boulevard! :D
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_134708892
Mogguh! Hier al sinds 5:30 aan t knokken met mn maag... Ik kan bijna niet overgeven, ook niet met hulp dus ik voel me heel vaak erg misselijk... Had ik.voor de zwangerschap ook al maar toen gebruikte ik domperidon en was het goed te handelen, nu heb ik emefesane gekregen vd huisarts maar dat helpt niet bij de maagledeging...

Morgen naar de gyn, gelijk maar even vragen want ik ben nu al 3 kg kwijt doordat ik door misselijkheid amper eet...

Fijne 2e kerstdag dames!
S. 2014
J. 2016
  donderdag 26 december 2013 @ 12:12:37 #128
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_134710512
Leuk gevoel he Twink, zwanger met de kerst O+ Jammer idd dat je het nog niet kan laten zien dan..

Ik heb hier vandaag wat grijs aan met mn zwarte schaapjes-buikband O+

Wel grappig, nicht van mij is nu ook zwanger maar in feb uitgerekend. Zij heeft altijd mini buikjes vergeleken met mij, dus eens kijken op de nieuwjaarsborrel of haar buik dezelfde maat heeft als die van mij :')

En met 38 weken beginnen met kleertjes wassen?? :o Ik had alles al klaar met 33 weken dacht ik bij mn dochter :+ Was maar goed ook want ik beviel met 38 weken :P

Hobbesje he bah ;( Beterschap! :*

Momo wat een uberschattig bedje!! O+ *smelt*

Bolletje wat naar :*

Whihi skips zit jij hier nog steeds te lurken :D

Gateway geweldig om het zo te vertellen! :D origineel!

Kwisted leuk, kleertjes shoppen! O+
Oh bah.. Ja, je HCG stijgt ook nog wat met 16 weken, dus dat kan helaas wel kloppen.. Hoop dat 't snel weer afzakt! :*

TAP lastig van die tiramisu. Ik zou idd kijken hoeveel er in zit.
Ik heb gister gegourmet en heb ook gewoon cocktailsaus gegeten, daar zit ook iets alcohol in..

GM he wat naar... ;( sterkte! Hoop dat de gyn wat kan betekenen!

En idd, fijne feestdagen allemaal dames! :* O+

Wij hebben gister heerlijk gegourmet met vrienden. Onwijs gezellig O+ En heb heerlijk wat kunnen eten! Voel me eindelijk niet meer misselijk en ik vreet alles wat los en vast zit zowat. Heb ook nauwelijks last van mn darmen, genieten zeg dat ik ook van alles kan eten :D

Vanavond gaan we lekker naar mn ouders en mn 2 tantes (van vaders kant) komen ook nog even langs om dochter te zien O+ Dus weer gezellige familieaangelegenheden.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 26 december 2013 @ 12:40:14 #129
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_134711329
Sorry voor ego berichtje gister :D
Hele middag / avond bij schoonouders geweest, super gezellig, maar wist op gegeven moment niet meer hoe of waar te zitten door rugpijn. Gelukkig vandaag weer wat minder :)

Wat wel heel gaaf was, is dat ik gister voor het eerst mijn buik enorm zag bewegen door Joop O+ Wat is dat leuk!! :D

Wie weet welke dekens er fijn zijn voor in het ledikantje ?

Momo wat een lief bedje O+

Ik ga de rest even bijlezen!

Iedereen een fijne 2e kerst dag! :*
doei
pi_134711611
Ik heb een dekentje van de prenatal. Staat een nijntje op, maar zie je niet ivm kort opmaken ;). Heb er ook zo een van sjaak nog, met een schaapje. Vind die heel fijn omdat ze 20cm breder zijn dan andere dekentjes. En dat stopt lekkerder in. :D
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 26 december 2013 @ 12:51:06 #131
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_134711630
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 03:26 schreef DJMomo het volgende:
Lekker aan t voeden skip?

Hebbie nog roddels?
Jup!

En uhhh.. Nee, geen roddel eigenlijk. Het is meer een :o. Dat kleine ding van ons rolde gisteren voor het eerst om. Huuuuu! Levensgevaarlijk!

Verder geen roddels.

Oh ja wel! Limone liegt! Er schijnen heul geen moederkoekjes in het baby-topic te zijn. -O- Die geloof ik dus ook nooit meer.

En jup, tuurlijk lurk ik hier nog! Ik wil wel weten hoe het met jullie allemaal gaat enzo.

Zand, nog even een extra :* voor jou. Wat een gedoe.

En iedereen fijne feestdagen! ~:)
  donderdag 26 december 2013 @ 12:52:53 #132
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_134711685
Bolletje geeft toch niet? Pijn in je rug is ook bagger :( Was het omdat je zoveel gezeten had?
Heb ik soms ook wel, van houding wisselen (af en toe even staan/lopen) is ook fijn.
Leuk, dat bewegen he O+
Ik heb hier zelfgemaakt dekbedje door mn oma dus geen ervaring met dekentjes uit de winkel..

Skips jeutje, wat doet ze nou?! Is het een buikslaper ofzo dat ze al zo snel rolt?
Geen moederkoekjes? Afzetters :+ :')
Gezellig hoor O+ Jij ook fijne feestdagen!!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_134713294
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 12:50 schreef DJMomo het volgende:
Ik heb een dekentje van de prenatal. Staat een nijntje op, maar zie je niet ivm kort opmaken ;).
Ik denk dat wij dezelfde hebben :)
pi_134713394
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:49 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik denk dat wij dezelfde hebben :)
Bijpassend bij t lakentje. Zacht istie he? O+

Ook in dat kader: koop geen jollein dekentje. Dingen krimpen enorm, en worden keihard. Ondanks nacht in koud water weken en droger op koude stand.

Maar goed, je kunt heul veul euro uitgeven aan dekentjes. Kijk maar eens bij koeka waar hele volksstammen hier bij zweren. (Ik niet ivm de 20cm minder breed)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 26 december 2013 @ 14:32:17 #135
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134714691
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 12:12 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb hier vandaag wat grijs aan met mn zwarte schaapjes-buikband O+
O+ die ik ook heb?
KuikenGuppy
pi_134716414
Middagdutje FTW! :z O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 26 december 2013 @ 18:06:20 #137
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_134721626
Leuk om al die verhalen te lezen over hoe het verteld is :D

En las ook nog wat over goede echo's dus *O* Kwisted en bolletje een :* tegen de zwangerschapskwalen. En verder voor iedereen een kerstknuffel. Vrede op aarde en zo O+

Il begin ook weer een beetje bij te komen van de kerst :+ Twee dagen bij mijn ouders geweest samen met oma. Op een dun vouwmatrasje slapen is ook niet echt een succes meer. Al helemaal niet als je met je luid snurkende broertje op een kamer ligt _O- Ik pak hem wel terug als de baby er is >:)

Maar was heel gezellig en die kleine knurft in mijn buik is goed verwend

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen op controle bij de VK :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_134721836
Wat leuk Chanty!
En chapeau.voor t slapen, ik kan normaal al niet eens op een dun matras slapen..

Vanmiddag kwamen mijn ouders ff op bezoek, mn moeder zei als 1vd eerste dingen:.weet jij zeker dat je pas 6 weken bent.... Ik ben dik :'( :')

Ze heeft ook gingerale meegenomen want dat schijnt te kunnen helpen bij misselijkheid. Proberen waard
S. 2014
J. 2016
pi_134723520
Dat boek van dikkie dik is zooo leuk, Chanty! Wat ben je heerlijk verwend!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_134725586
Zo, ik zit :O Ik hoop dat iedereen fijne kerstdagen heeft gehad!!

Zelf ben ik echt veels te druk geweest de afgelopen dagen, eerst een weekend weg en daarna meteen de kerst-drukte in (leuk gescheiden ouders }:| ) Hopelijk morgen weer fit en energiek na veeeeel slapen :)

Ik moet echt even snel bijlezen.... :@

:* voor een ieder!
  donderdag 26 december 2013 @ 20:55:56 #141
52229 Chanty
pi_134725728
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 19:39 schreef flowerbox het volgende:
Dat boek van dikkie dik is zooo leuk, Chanty! Wat ben je heerlijk verwend!
Ja die heb ik zelf gekocht en ingepakt :D duurt nog even maar vond het zo'n leuk boekje :@ Ik begin het steeds meer voor me te zien: wandelen met de baby, blokkentoren bouwen, boekjes lezen, zandkastelen bouwen O+
pi_134725819
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 20:55 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ja die heb ik zelf gekocht en ingepakt :D duurt nog even maar vond het zo'n leuk boekje :@ Ik begin het steeds meer voor me te zien: wandelen met de baby, blokkentoren bouwen, boekjes lezen, zandkastelen bouwen O+
chanty <3
Weten jullie t geslacht al? Of heb ik dat even gemist..
pi_134725881
Hé Chanty zie ik daar nou jongetjeskleertjes. Ik heb geloof ik even helemaal gemist dat jullie dat al wisten. :o
En wauw wat zijn jullie verwend. :)
pi_134726751
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 18:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ze heeft ook gingerale meegenomen want dat schijnt te kunnen helpen bij misselijkheid. Proberen waard
Als het werkt stap dan gewoon over op gember pillen ;) dan heb je iig niet de suikers etc die er zitten.
  donderdag 26 december 2013 @ 21:29:56 #145
52229 Chanty
pi_134726829
Ze zeiden met 12 weken dat het waarschijnlijk een jongetje wordt. Ik heb zelf alleen uniseks kleertjes gekocht want het is wel heel vroeg. Maar mijn moeder heeft wel wat jongens dingen gekocht ja :D het lot tarten: maandag pretecho; is het ineens toch een meisje >:)

mijn gevoel zegt nog steeds een meisje dus ben heel benieuwd :D
pi_134726868
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 21:29 schreef Chanty het volgende:
Ze zeiden met 12 weken dat het waarschijnlijk een jongetje wordt. Ik heb zelf alleen uniseks kleertjes gekocht want het is wel heel vroeg. Maar mijn moeder heeft wel wat jongens dingen gekocht ja :D het lot tarten: maandag pretecho; is het ineens toch een meisje >:)

mijn gevoel zegt nog steeds een meisje dus ben heel benieuwd :D
spannend!! Ga je t posten??
pi_134726933
Spannend Chanty!! Ik ben benieuwd wat het zal zijn :)

Stefanie krijgt een meisje zag ik, wat leuk O+
pi_134727065
BE hoe was meubel boulevard! En wat heb je gekocht!?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 26 december 2013 @ 21:43:45 #149
52229 Chanty
pi_134727340
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 21:30 schreef Kwisted het volgende:

[..]

spannend!! Ga je t posten??
Jazeker :Y enige wat geheim blijf is de naam :)
  donderdag 26 december 2013 @ 21:51:31 #150
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_134727606
Haha Chanty, ik dacht ook een meisje te krijgen, maar er zit echt een jongetje in mijn buik! Ik ben benieuwd of jouw gevoel juist is :D
doei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')