Ja, spontaan een vlucht geboekt vanmiddag (lekker eigenwijs...) maar die vertrekt om 7u. Waarschijnlijk kom ik daardoor ook niet in slaap..bang de wekker niet te horen. Naja...gelukkig duurde het middagdutje van half 2-4quote:
Naar Nederland...mn mams verrassen samen met mn kleutertjequote:Op donderdag 26 december 2013 04:25 schreef Cholula het volgende:
Leuk! Waar ga je heen?
Ik moest plassen en daarna had ik dorst. En nu kan ik niet zo goed in slaap vallen.
Trusten! En fijne 2e Kerstdag!quote:Op donderdag 26 december 2013 04:32 schreef Cholula het volgende:
Wat zal ze verrast zijn! Heel veel plezier!
Ik ga weer verder slapen (hoop ik)
Fijne kerst!
Jup!quote:Op donderdag 26 december 2013 03:26 schreef DJMomo het volgende:
Lekker aan t voeden skip?
Hebbie nog roddels?
Ik denk dat wij dezelfde hebbenquote:Op donderdag 26 december 2013 12:50 schreef DJMomo het volgende:
Ik heb een dekentje van de prenatal. Staat een nijntje op, maar zie je niet ivm kort opmaken.
Bijpassend bij t lakentje. Zacht istie he?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:49 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dezelfde hebben
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:12 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb hier vandaag wat grijs aan met mn zwarte schaapjes-buikband
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen op controle bij de VK
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ja die heb ik zelf gekocht en ingepaktquote:Op donderdag 26 december 2013 19:39 schreef flowerbox het volgende:
Dat boek van dikkie dik is zooo leuk, Chanty! Wat ben je heerlijk verwend!
chanty <3quote:Op donderdag 26 december 2013 20:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja die heb ik zelf gekocht en ingepaktduurt nog even maar vond het zo'n leuk boekje
Ik begin het steeds meer voor me te zien: wandelen met de baby, blokkentoren bouwen, boekjes lezen, zandkastelen bouwen
Als het werkt stap dan gewoon over op gember pillenquote:Op donderdag 26 december 2013 18:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ze heeft ook gingerale meegenomen want dat schijnt te kunnen helpen bij misselijkheid. Proberen waard
spannend!! Ga je t posten??quote:Op donderdag 26 december 2013 21:29 schreef Chanty het volgende:
Ze zeiden met 12 weken dat het waarschijnlijk een jongetje wordt. Ik heb zelf alleen uniseks kleertjes gekocht want het is wel heel vroeg. Maar mijn moeder heeft wel wat jongens dingen gekocht jahet lot tarten: maandag pretecho; is het ineens toch een meisje
mijn gevoel zegt nog steeds een meisje dus ben heel benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |