abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134736686
GM succes bij de echo. Ik duim voor een mooie knipper voor jullie!
pi_134736757
Chanty wat ben je verwend! Lief hoor

Tap hopelijk is je meisje snel beter

Nikki O+ *smelt*
succes en natuurlijk veel plezier bij het babyspieken vanmiddag

Gm succes!

Fb hoe is t met je bloeddruk en hou je t nog een beetje vol?

39 weken vandaag en ik begin ongeduldig te worden :P
  vrijdag 27 december 2013 @ 08:14:11 #163
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134736789
GM, succes! *O*

Ik zit bij Saltro voor de suikertest :r nog een uur wachten...
KuikenGuppy
pi_134736907
Sterkte zand.

Dikkie dik O+ Sjaak is er gek op

Tap beterschap

Ikke 39w jompel!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_134736968
Hé Burdie, succes vandaag!
En djMomo 39 weken. *O*

Mén, wat een pijn heb ik in m'n tieten. Ze zijn nóg dikker geworden. Zijn zich echt helemaal aan het voorbereiden op de borstvoeding.
Nou ja, dat moet dan wel goed komen straks he. ;)

En Chanty, mijn gevoel zei ook een meisje, ik wist het zoooo zeker, maar het is toch echt een jongen. :P
pi_134736983
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 08:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hé Burdie, succes vandaag!
En djMomo 39 weken. *O*

Mén, wat een pijn heb ik in m'n tieten. Ze zijn nóg dikker geworden. Zijn zich echt helemaal aan het voorbereiden op de borstvoeding.
Nou ja, dat moet dan wel goed komen straks he. ;)

En Chanty, mijn gevoel zei ook een meisje, ik wist het zoooo zeker, maar het is toch echt een jongen. :P
Nee niet ikke maar ikke!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_134736989
Mijn moeder was overtuigd van een meisje. Geloofde me gewoon niet toen ik vertelde dat het weer een jongen was.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 27 december 2013 @ 08:54:14 #168
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134737088
Nog 8 minuten... als hier niks uitkomt, en maandag in het ziekenhuis ook niks geks blijkt, ga ik denk ik de laatste groeiecho afzeggen. Zit ik straks weer een week lang onnodig in de rats.
KuikenGuppy
pi_134737136
Burdie succes!

Ik dacht ook een meid maar de echo was overduidelijk dat het toch echt een jongen was. Ik had wel een paar tellen zoiets van huh :? Toen nog een dag nodig om helemaal om te schakelen en sindsdien *O* een zoon!

(al kan ik de droom van mijn man met een dochter niet vergeten, maar dit is de eerste dus nog kansen zat! Nu een zoon! O+ )

Iedereen trouwens ongeschonden de kerstdagen doorgekomen? Aangezien er vooraf allerlei excuses en dergelijke werden bedacht.
pi_134737294
Nou slapen werd m niet meer. Had haar getemperatuurd; 40 graden koorts. Zetpil erin maar ze wilde alleen maar naar beneden. Zij heeft nu de laatste uren op me liggen slapen, dekentje over ons heen, en ik zak dan soms een minuut of 10 weg maar echt slapen doe ik dan niet. De bank is niet voor mij weggelegd als slaapplaats en soms schokt ze wat met haar lichaam dus ik ben dan wakker. En soms schrikt ze wakker en moet ze huilen. Arm purkie ;(
Tralalalaaa
pi_134737342
Beterschap voor de kleine Take A Picture. :)
Altijd zwaar als die kleintjes ziek zijn he.
pi_134737458
Och TAP, beterschap :*
Lastig ook voor jou, hopelijk kun je snel wat bijslapen.

Iedereen een fijne kerst gehad? ~:)
Wij hebben het de opa's en oma's maar vast verteld, ik kon het echt niet voor me houden en vind het fijn om het direct te kunnen delen zodat er ook steun is als het mis zou gaan.
Iedereen was helemaal in de gloria O+

Vanochtend de vk geïnformeerd en me aangemeld bij MvM, minimijlpalen :P
pi_134737722
Is het al 13:40?
Ik vind het retespannend!

TAP: beterschap met de kleine.
NIKKI: O+
Burdie: succes nog even.
Momo al 39 weken!
Mango: aangemeld bij vk en.mvm!

Ik vind het wel jammer dat ik niet mag plassen voor mvm, zo'n kleine moeite maar je doet er veel goeds mee...
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 27 december 2013 @ 09:53:55 #174
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_134737769
Gm duimen draaien voor je :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_134737918
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 09:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Gm duimen draaien voor je :*
:*
S. 2014
J. 2016
pi_134738315
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 09:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

TAP: beterschap met de kleine.
NIKKI: O+
Burdie: succes nog even.
Momo al 39 weken!
Mango: aangemeld bij vk en.mvm!

Ik vind het wel jammer dat ik niet mag plassen voor mvm, zo'n kleine moeite maar je doet er veel goeds mee...
Succes vanmiddag, GM, ik duim voor je!

Wij mogen vanmiddag ook weer, maar hebben zondag al een knipper gezien omdat ik toen met spoed terecht kon bij de vk nadat ik in de paniekmodus was geschoten van een ienieminie beetje bloed :@ . Hopelijk knippert er nog steeds wat!
pi_134739006
Och TAP wat sneu ... heel veel beterschap!

Nikki wat lief eigenlijk stiekem... zo zie je maar dat er eigenlijk best veel in dat kleine koppie rond gaat.

GM aucces!!
pi_134739017
Succes gm en marel!!
Tralalalaaa
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:02:20 #179
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_134739156
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 07:03 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Dit dus! Bij de eerste hebben wij alles nieuw gekocht, maar daar ben ik nu echt wel van terug gekomen. Sommige dingen blijven gewoon nieuw omdat je ze zo weinig/kort gebruikt. Natuurlijk is het leuk om wat nieuwe dingetjes te kopen, maar er is tweedehands ook heel veel te krijgen dat eruit ziet als nieuw.

TAP beterschap voor je ukkie. :*

Ik had gisteren weer een smeltmoment met dochter. Ze slaapt op zolder, dus we hebben nog steeds de babyfoon soms aan. Nu ook, alleen wilde dochter dus nog een knuffel en kus (de vijfde ofzo). Dus ik vertelde haar via de babyfoon dat ik niet meer zou komen want dat gaat niet zo goed met mijn dikke buik en dat ik ook zou stoppen met praten omdat het echt bedtijd was. Zegt ze even later met een heel sneu peuterstemmetje: "Nou Ollie (knuffel), mama wil mij geen knuffel en kus meer geven en mama wil ook niet meer met mij praten. Omdat er babies in de buik zitten." ;(
Achossie, toen ben ik toch nog maar even naar boven gegaan om een kus en knuffel te geven. O+

Ik ga een ochtendje werken en vanmiddag naar de gyn voor controle en groeiecho. Ben benieuwd of ze het nog steeds zo goed doen qua groei.

Edit: typo gefixt
Ahwwww O+ Haar trucje heeft gewerkt >:)

Burdie lang uur wachten, hoop dat alles gewoon goed is :Y

En Marel een GM ik duim ^O^

Hier is mijn afspraak verzet naar 15 uur, nou ja ook prima. Ben wel benieuwd wat ze allemaal doen met zo'n controle. En ik ga toch even vragen hoe het nou zit qua gewichtstoename want ik heb er inmiddels 5,5 kilo bij terwijl ik niet meer belachelijk veel eet. Ik wil gewoon even van de VK horen dat het dan niet erg is denk ik :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_134739259
Lief Nikki, ik zou ook toch een kusje/knuffel zijn gaan geven O+

Ikke (Ikke_84) 39 weken *O*

TAP, arm meisje, hopelijk kan je nog wat bijslapen vandaag!

GM, nog even wachten :* En Marel ook vandaag echo. Hopelijk zien jullie (weer) een mooie knipper!

Ik heb weer een sticker van de VK, ze was uiterst tevreden over de baby die ze leuk heen en weer kon wiegen, haha. Baby leek het ook prima te vinden, niet eens een schop gehad :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Theeleuter op 27-12-2013 11:16:28 ]
pi_134739480
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:08 schreef Theeleuter het volgende:
Ikke (Ikke_84) 39 weken *O*

Hèhè. Jij snapt t. Ik niet dus maar ikke! Ik ben nog maar 34.4!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_134739531
Hihi, misschien ben ik de enige met koffie op? c_/
pi_134740421
Ik was er nog niet over uit of het een MP wordt of nieuw.
Maar zat net effe MP te snuffelen en kom voor een mooi prijsje het setje tegen dat wij beide leuk vinden.
Nu maar aan het bieden geslagen, duimen maar!

Echo dames succes vandaag!

Ik ga me opmaken voor mn reeks van 5 dagen werken, terwijl ik stiekem al ruim anderhalve week hondsbroerd ben en op het minste of geringste sta te :r
HCG ole ole -O-
pi_134740772
Sterkte blue eyes!!

17 januari heb ik de geslachtsbepaling echo *O*
In life, every ending is a new beginning..
pi_134740823
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:17 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Hèhè. Jij snapt t. Ik niet dus maar ikke! Ik ben nog maar 34.4!
_O-

Jij gaat wel heel snel momo, nu al 39 weken :D
En je hebt net pas verlof!!
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:29:36 #186
52229 Chanty
pi_134741405
Oehhh ikke *O* bijna een verse baby!

Ik droomde vannacht trouwens dat ik een jongetje kreeg, voor het eerst dat ik over de baby droom als zijnde een jongetje :D En ik gaf hem borstvoeding, maar ineens was het niet mijn zoontje maar mijn kat die aan mijn tiet lurkte :')

En toen moesten we vluchten omdat de vulkaan ging uitbarsten en er vijf tornado's waren (het waait hier weer behoorlijk en dan hoor je de wind om het dak suizen, denk dat ik dat in mijn droom heb verwerkt :+).
pi_134742332
Allereerst aan iedereen een prettige kerst! Een beetje laat maar de feestdagen waren druk en ik was vooral moe. Gisteren dan eindelijk nog eens kunnen gaan winkelen met vriend, deed deugd om weer eens erop uit te zijn :-)

Fazzoletti ja een meisje, superblij! Gisteren de eerste meisjeskleertjes gekocht, echt schattig :)

BE ik denk dat het nog komt. Ik heb de eerste 20 weken amper iets gekocht maar gisteren moest ik me toch echt inhouden om meer te kopen ;) nu moet ik wachten tot aan de solden, nog een week! Haha

Tap is je meisje beter vandaag? Edit: net gelezen van niet dus. Succes met je meisje!

Nikki voel je je beter ondertussen?

Nummer_zoveel, die borsten ja. Ik was gisteren onnozel aan het doen met W, krijg ik opeens een hand recht op mijn borst. Het was onmiddellijk gedaan met onnozel doen, zo'n pijn. Kon er wel om lachen haha

Gm en marel succes bij de echo!

Chanty je droom haha, ik kan hier ook onnozel dromen! End e cadeautjes zien er lief uit! Hier een boek van babymassage cadeau gekregen en sokjes

Hier vandaag trouwens 20 weken *O* het gaat toch vrij snel merk ik! Ik voel de schopjes ook meer en meer, nu W nog laten voelen, dit lukt nog niet. Hij voelt wel iets maar twijfelt of het wel de baby is.
pi_134742345
Succes vandaag Marel, GM en Chanty!! Ik mag maandag weer, voor de 20 weken echo :) Toch altijd spannend die echo's!

Wat schattig Nikki, ze kreeg het wel mooi voor elkaar zo :D

Ikke 39 weken! *O* misschien toch nog een 2013 baby??

TAP, beterschap voor je meisje!

Mango, welkom! Leuk dat je het al verteld hebt! Was het onverwacht voor iedereen? Hoe oud is jouw eerste nu?

Ik ga vanmiddag baby knuffelen bij vrienden. Ventje was 6 weken te vroeg en dismatuur, nu is ie 2 maanden oud en het gaat hartstikke goed O+
pi_134742459
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 09:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Nog heeel even!! Succes!
pi_134743850
Ik ben benieuwd GM! Ik duim!

Chanty hoe laat is jou echo??
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:48:25 #191
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_134743930
Chanty wat een hoop cadeautjes, leuk! O+
Ach ik koop hier ook heel vaak jongenskleren voor dochterlief.. O+ Spannend hoor! :D

Och Tap wat naar :* Beterschap en sterkte!

Nikki achgos.. :D O+ Wat schattig!

Ikke 39 weken! *O*

Mango ohhh leuk die eerste mijlpalen O+

Stefanie 20 weken!! Op de helft! :o *O*

Marel en GM spannend, succes! :*

Hier vanochtend even in de stad geshopt, lekker rustig met dit hondenweer :+ naar de Primark voor het eerst (ja daar was ik nog nooit geweest :o ) en eigenlijk alleen 3 pyjama's voor dochter (de oudste dus) gescoord :P Kon verder niks leuks vinden, zelfs niet voor mezelf.. Moet maar accepteren dat ik de kleren die ik nu heb voorlopig ff aan moet. In januari ga ik wel weer verder kijken naar shirts en truien enzo..
Mn positiejas is iig wel heerlijk warm en staat echt al leuk met zo'n beginnend buikje! O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_134743995
Ikke84, *O* 39 weken. Hou je het nog goed vol?

Ik ben met naar vk geweest en toch weer beetje hoge bloeddruk. Dus maandag weer heen. -O- Maar hè het kamertje is af, alleen nog accessoires toevoegen.

(8> is met de middelste naar de kapper want ze vond het gisteren nodig om een hele hap uit haar haar te knippen. :o

GM, je hebt volgens mij nu je echo. Wat spannend, succes!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_134744059
Chanty ik zie nu 15u.. Spannend!! Wat zegt je gevoel?

Mango, minimijlpalen <3 ben benieuwd of jij ook al zo snel weer een buik krijgt en beweging gaat voelen! Is de teststreep nu goed donker trouwens?

Enf welke jas heb jij? Ik moet ook nog. Draag nu n lelijke..
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:00:48 #194
52229 Chanty
pi_134744410
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:46 schreef Kwisted het volgende:
Ik ben benieuwd GM! Ik duim!

Chanty hoe laat is jou echo??
Echo is maandag om 9.30 uur. Straks alleen controle zonder echo. Geen idee wat ze allemaal doen. Mama zei dat ze bij haar standaard vingerprik deden om op ijzer te controleren. Dat hoop ik dus niet want dat vind ik doodeng :')
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:07:15 #195
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_134744651
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:51 schreef Kwisted het volgende:
Chanty ik zie nu 15u.. Spannend!! Wat zegt je gevoel?

Mango, minimijlpalen <3 ben benieuwd of jij ook al zo snel weer een buik krijgt en beweging gaat voelen! Is de teststreep nu goed donker trouwens?

Enf welke jas heb jij? Ik moet ook nog. Draag nu n lelijke..
Ik heb er eentje van de prenatal van mp gehaald, een grijze lange, komt tot op mn knieen ongeveer. Maar met buikje staat ie wel leuk (normaal word ik wat kort van lange jassen). Er zit ook nog een band boven je buik die je vast kan doen.
pi_134744750
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:00 schreef Chanty het volgende:

[..]

Echo is maandag om 9.30 uur. Straks alleen controle zonder echo. Geen idee wat ze allemaal doen. Mama zei dat ze bij haar standaard vingerprik deden om op ijzer te controleren. Dat hoop ik dus niet want dat vind ik doodeng :')
oh verkeerd gelezen. Jammer nog even wachten op t geslacht :P

Hier reen prik. Alleen uitleg bloeddruk meten en gewicht. En n koffertje met leuke spulletjes mee naar huis :)
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:10:56 #197
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134744793
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:00 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat doen ze hier alleen met 30 weken, dus niet standaard :).
En het voelt alsof je jezelf aan een speld prikt, je merkt het nauwelijks.
Het zal vast meevallen ;).
KuikenGuppy
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:15:06 #198
52229 Chanty
pi_134744958
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Kwisted het volgende:

[..]

oh verkeerd gelezen. Jammer nog even wachten op t geslacht :P

Hier reen prik. Alleen uitleg bloeddruk meten en gewicht. En n koffertje met leuke spulletjes mee naar huis :)
Nou ja ik ga ervan uit dat het nog steeds een jongetje is :P Dus maandag is of de definitieve bevestiging of het is weer een grote verrassing :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:10 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat doen ze hier alleen met 30 weken, dus niet standaard :).
En het voelt alsof je jezelf aan een speld prikt, je merkt het nauwelijks.
Het zal vast meevallen ;).
Ja hier staat het ook maar een keer aangegeven in de "agenda" van de VK. Ik hou gewoon niet van naalden :') (ondanks piercing en tattoo :+)

Wat betreft winterjas, ik heb deze van mamalicious maar dan in zwart.

Vond hem goed betaalbaar en het fijne is dat ik hem zonder buik ook pas als ik de drukknopen dicht doe. En met buik kan ik de knopen open laten en heb ik genoeg uitdij ruimte. Vooralsnog pas ik nog in mijn gewone winterjas. Enige nadeel is trouwens wel dat de jaszakken nep zijn en je dus geen enkele jaszak hebt -O- Maar hij is wel lekker warm en niet zo afstotelijk als sommige andere jassen :+
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:36:48 #199
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_134745845
Wow wow wow dude hold the phone :o :o ik heb net 3 truien bij de H&M besteld ZONDER wol!!! Wtf :o :o O+
pi_134745870
Ik heb ook een Mamalicious jas, maar dan een oud model van Marktplaats. Heerlijk warm, want hij is gedeeltelijk van wol, en genoeg ruimte idd :Y

Arie is ook heel erg verwend met de kerstdagen. Zijn cosleeper is onderweg, we hebben een Maxi Cosi gekregen incl wikkeldoek voor erin, hoeslakens voor het ledikantje en een heleboel kleertjes, waaronder een heel gaaf jasje dat mijn schoonzusje heeft gemaakt van fleece met robots erop O+. En ik heb net nog bij de Hema de hoeslakens en lakens voor de wieg besteld (want 20% korting op alles) en nog een extra dekentje, dus de wieg kan straks ook opgemaakt worden :) Even wat dingen afstrepen op het to-do lijstje dus *O*
pi_134745976
Die jas heb ik ook, in het grijs. Maar geen nepzakken hoor, je moet ze even open tornen :D

Oh, enne VERLOF *O*
pi_134746013
Ik heb geen zwangerschapsjas gekocht en twijfel om een te kopen. Nu kan ik nog net in mijn winterjas maar aangezien ik niet ga werken twijfel ik om een jas te kopen. Ik kan eventueel een fleece aandoen als ik buiten ga, maar of dit warm genoeg is. Misschien toch nog even op zoek gaan ;-)

Dot fijn he verwend worden! Ik vond mijn cadeautje ook fijn met het boek en sokjes. Ander kerstcadeautje is een tajine, ben ik ook super blij mee hoor ;-)

Wup fijn verlof! Geniet ervan!
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:49:24 #203
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134746379
Een positiejas heb ik ook niet, ik vind ze wel heel mooi O+.
Ik heb nog een jas maat XXXL ofzo, waar ik gewoon heel erg dik in lijk ipv zwanger. Maar hij is warm en past (soort van) nog over mijn buik, dus voor die laatste paar weken doe ik het daar maar mee :Y).
KuikenGuppy
pi_134746520
WE HEBBEN EEN KNIPPERT!! *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_134746571
*O* *O* *O*

Wat fijn GM O+

eentje maar? ;)
pi_134746672
Wat fijn GM!!

Deden ze meteen de echo of had je eerst een hele intake? Ik heb geen idee hoe zoiets gaat, en ben bang dat ik straks bij m'n eerste afspraak alleen maar kan denken "hou toch op met al die vragen, eerst maar eens kijken of er wat knippert, want zo niet dan hebben al die vragen toch geen zin" :@ Ik ben echt best bang voor die eerste echo. Kan me je blijdschap dus heel goed voorstellen!
pi_134746674
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:54 schreef Kyara het volgende:
*O* *O* *O*

Wat fijn GM O+

eentje maar? ;)
Haha ja 1tje! Ik heb het nog nagevraagd :P
S. 2014
J. 2016
pi_134746707
Fijn GM! *O* Voel je je ook alweer wat beter?
pi_134746759
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef Ongeduldig het volgende:
Wat fijn GM!!

Deden ze meteen de echo of had je eerst een hele intake? Ik heb geen idee hoe zoiets gaat, en ben bang dat ik straks bij m'n eerste afspraak alleen maar kan denken "hou toch op met al die vragen, eerst maar eens kijken of er wat knippert, want zo niet dan hebben al die vragen toch geen zin" :@ Ik ben echt best bang voor die eerste echo. Kan me je blijdschap dus heel goed voorstellen!
Hij vroeg wanneer mn laatste menstruatie was en daarna eerst maar n echo om precies de reden die jij aangeeft...
Toen kreeg ik een formulier mee voor bloedprikken en over 2 weken weer terug, het is nu nog zo klein...
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:00:42 #210
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_134746780
Hoera GM!!! *O* *O* *O*
pi_134746807
Gewoonmezelf wat fijn zeg, gefeliciteerd!

Voordeel van in de zomer bevallen is dat je geen positiejas nodig hebt..

Ik moet nog even wachten op mijn echo (15 januari).
Over vertellen. Heb mijn zus deze keer via fles witte wijn uit mijn kerstpakket verteld "Deze mag jij, die kan ik voorlopig niet drinken"
Mijn vader, die in Frankrijk woont, dit weekend via skype vertelt, via mijn 3,5 jarige dochter "Mama heeft een baby in de buik"
Verder rest directe familie mijn positieve zwangerschapstest laten zien.
pi_134746817
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:58 schreef Dot. het volgende:
Fijn GM! *O* Voel je je ook alweer wat beter?
Nee ik voel me eigenlijk nog best beroerd maar de meeste misselijkheid komt denk ik van de AB, en die is zondag klaar!

En alle andere klachten is: het hoort erbij en mn knippert maakt dat t het allemaal waard is :D
S. 2014
J. 2016
pi_134746829
Jompel voor GM's knipper *O*
pi_134746857
Hier doen ze ook eerst de echo en daarna pas de intake. Toen bij de echo 2 knippertjes te zien waren stonden we ook vrij snel weer buiten met een verwijzing naar de gyn. Ook geen intake meer gehad want overgedragen.
pi_134747066
Ik loop standaard bij de gyn, deze afspraak sloeg voor mijn gevoel nergens op want we hebben het nu heel niet over medicatie gehad, maar he ik heb een echo so who cares!

Over 2 weken terug naar mijn vaste gyn!dan meer bespreken
S. 2014
J. 2016
pi_134747306
GM wat fijn *O* leuk he om die eerste knipper te zien. Nu nog kijk ik altijd of het hartje nog klopt, altijd leuk om te zien! Proficiat!
pi_134747456
Wat goed, GM! Hoe ver ben je volgens de echo?
Hier ook weer een knipper, en goed gegroeid tov zondag. Nu 8 weken precies (1,6 cm), over 2 weken termijnecho. Ik begin er in te geloven! O+
pi_134747535
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:22 schreef marel88 het volgende:
Wat goed, GM! Hoe ver ben je volgens de echo?
Hier ook weer een knipper, en goed gegroeid tov zondag. Nu 8 weken precies (1,6 cm), over 2 weken termijnecho. Ik begin er in te geloven! O+
*O* nog een knipper!!

Bij bleef voor nu ook bij onze berekening, 6 weken en 5 dagen.. ukkie is nu 3.1mm O+
S. 2014
J. 2016
pi_134747581
GM wat goehoed!! Ben heel blij voor je.

O en hoe moeilijk soms ook ... als je je weer eens een keer helemaal buhh voelt ... denk aan die knipper! Aan jullie kindje! Aan al het moois wat komen gaat.

Ik heb het nieuws vanmiddag aan mijn baas verteld en hij reageerde zo goed! Zag er mega tegen op .. trilde helemaal. Allemaal voor niks :D
pi_134747585
*O* *O* voor de knippers van marel en GM

Wup verlof *O*
pi_134747620
En marel ook al goed nieuws!
pi_134747908
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:26 schreef Twinkle20 het volgende:
GM wat goehoed!! Ben heel blij voor je.

O en hoe moeilijk soms ook ... als je je weer eens een keer helemaal buhh voelt ... denk aan die knipper! Aan jullie kindje! Aan al het moois wat komen gaat.

Ik heb het nieuws vanmiddag aan mijn baas verteld en hij reageerde zo goed! Zag er mega tegen op .. trilde helemaal. Allemaal voor niks :D
Wat fijn dat het zo meeviel!!

En je hebt gelijk hoor!! Ik lag in de beugels, duizelig en hartkloppingen en misselijk, en toen zag ik onze knipper en t was goed... Voor ukkie overleef ik het allemaal wel!
S. 2014
J. 2016
pi_134747952
Hoera voor knippers!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_134748069
Marel jij ook proficiat met je knipper!
  vrijdag 27 december 2013 @ 16:05:16 #225
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_134748983
*O*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_134749353
GM een knipper!!! *O* Yes yes ben zo blij voor je!!

Marel een gegroeide knipper *O*
  vrijdag 27 december 2013 @ 16:16:14 #227
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_134751232
GM een knipper! *O*

Marel ook een goede echo! *O*

Ik had net ook een goede echo, alleen zit een van de babies boven de P100 lijn. Ze zijn beiden echt al vanaf de echo met 20 weken aan de grote kant (nu dus 3 metingen) en volgen eigenlijk keurig het bovenlijntje van de curve.
Het is alleen wel een beetje vreemd dat ze zo groot zijn omdat man en ik beiden helemaal niet groot zijn (hij 1.80 en ik 1.63) en dochter zat en zit juist altijd een beetje onder het gemiddelde lijntje. Anyway, nu mag ik ook voor zo'n leuk suikeronderzoek. -O- Ik hoop maar dat het geen suiker is. Aan de ene kant denk ik: er zijn hier verhalen zat van grote babies die toch gemiddeld bleken te zijn. Aan de andere kant is het gelet op onze lengte wel vreemd dat beide babies zo groot zijn. Kortom, eerst maar eens het suikeronderzoek afachten.
pi_134751255
Marel en GM wat fijn!!
Ik ben zo blij voor jullie dat jullie al wat kunnen zien. Ik moet nog ruim drie weken wachten voor ik wat weet.
pi_134752592
Knippers voor gm en marel! *O* *O*

Spannend Nikki, zo'n suikertest is niet chill geloof ik :* Maar wel bijzonder dat je tweeling zo groot is!

Hier ook nog even wachten cholula, 15 januari de eerste echo. (OMG 15-01 DE EERSTE ECHOOOO *O* )
pi_134752649
En twink wat ontzettend fijn dat je baas zo positief reageerde! Zo kan het dus ook hè :*
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:39:13 #232
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134752809
Hoera voor de knippers van GM en Marel *O*!!!

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:55 schreef _NIKKI_ het volgende:
GM een knipper! *O*
Ik had net ook een goede echo, alleen zit een van de babies boven de P100 lijn. Ze zijn beiden echt al vanaf de echo met 20 weken aan de grote kant (nu dus 3 metingen) en volgen eigenlijk keurig het bovenlijntje van de curve.
Het is alleen wel een beetje vreemd dat ze zo groot zijn omdat man en ik beiden helemaal niet groot zijn (hij 1.80 en ik 1.63) en dochter zat en zit juist altijd een beetje onder het gemiddelde lijntje. Anyway, nu mag ik ook voor zo'n leuk suikeronderzoek. -O- Ik hoop maar dat het geen suiker is. Aan de ene kant denk ik: er zijn hier verhalen zat van grote babies die toch gemiddeld bleken te zijn. Aan de andere kant is het gelet op onze lengte wel vreemd dat beide babies zo groot zijn. Kortom, eerst maar eens het suikeronderzoek afachten.
Hmm, dat is inderdaad opmerkelijk, vooral voor een tweeling. Wanneer 'mag je' voor de suikertest? Ik moet zeggen dat ik 'm vandaag erg mee vond vallen in vergelijking met de vorige keer, maar echt blij word je er niet van -O-.
KuikenGuppy
pi_134752926
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:35 schreef Mangostine het volgende:
En twink wat ontzettend fijn dat je baas zo positief reageerde! Zo kan het dus ook hè :*
Ja ik zit niet bepaald op een tweede ronde ruzie met de baas te wachten :D ... dus er zijn toch nog bazen met empathie in hun donder :+

Ooo en straks gaan we het nieuws wereldkundig maken. Heb ik daar weer de bibbers voor :D

Vraag me af wie als eerste met de reactie komt: Nu al??????!

:D
pi_134752976
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:39 schreef Burdie het volgende:
Hoera voor de knippers van GM en Marel *O*!!!

[..]

Hmm, dat is inderdaad opmerkelijk, vooral voor een tweeling. Wanneer 'mag je' voor de suikertest? Ik moet zeggen dat ik 'm vandaag erg mee vond vallen in vergelijking met de vorige keer, maar echt blij word je er niet van -O-.
Heb jij de uitslag al van vanmorgen?

HMZ spannend dus nog ff NIKKI
S. 2014
J. 2016
pi_134753056
Burdie ik moet maandag een afspraak maken, dus ik weet het nog niet. Ik hoop dat ik dat vieze drankje snel weg krijg, maar ik zie geloof ik nog het ergste op tegen het 2 uur wachten in het ziekenhuis. Maar even een boekje meenemen of de ipad ofzo.
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:48:44 #236
52229 Chanty
pi_134753166
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:39 schreef WupWup het volgende:
Die jas heb ik ook, in het grijs. Maar geen nepzakken hoor, je moet ze even open tornen :D

Oh, enne VERLOF *O*
Oh het kan dus wel. Ik had gegoogled maar las in advertenties dat het nepzakken zijn dus durfde ze niet open te maken. Maar dan ga ik dat dus wel doen, geen jaszakken is niet handig :N

En lekker genieten *O*

GM en Marel wat fijn van jullie knippertje *O* en 3.1 mm, zo bijzonder dat zoiets klein gewoon al een hartslag heeft O+

Twinkle fijn dat je baas het zo goed oppakte, hopelijk heeft het verder geen consequenties voor je werk.

Nikki balen dat je een suikeronderzoek moet :( Wanneer krijg je daar een uitslag van?

Hier goedgekeurd door de verloskundige. Ook nog even over mijn gewicht gehad en ze zei dat het verloop van de toename bij iedereen verschillend is en dat vrouwen met een laag BMI vaak meer aankomen in het begin. En dat ik gewoon mooi op gewicht ben. Zolang ik gezond en normaal eet hoef ik me nergens druk om te maken dus ik ga dit onderwerp definitief in de kast stoppen (remind me als ik weer eens zit te winen) :P

Nu uitkijken naar de pretecho en 22 januari SEO :)
pi_134753222
GM en Marel: hoera voor de knippers! *O*

Iemand vroeg nog naar de kerstdagen: die zijn we hier heel soepel doorgekomen. Ik heb de carpaccio en de wijn heel subtiel en nonchalant afgewezen en ik kreeg geen vragende gezichten, dus het viel allemaal wel mee denk ik :D
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:53:13 #238
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134753320
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Heb jij de uitslag al van vanmorgen?
Nee, normaalgesproken duurt dat een paar dagen. Maar de samples werden net opgehaald toen ik aan de beurt was, dus inmiddels zal het wel onderzocht zijn en de uitslag doorgebeld aan de VK. Die bespreekt het a.s. maandag met mij (en ik verwacht dat als er iets niet goed is, ze vanmiddag meteen wel had gebeld, dus ik ga ervan uit dat de uitslag goed is).
Maandag nog naar het ziekenhuis voor een extra echo en onderzoek, maar als daar ook niks uitkomt dan is het voor mij echt wel klaar hoor, dan mogen ze de polonaises en rampprotocollen mooi bewaren voor een ander :{w.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
Burdie ik moet maandag een afspraak maken, dus ik weet het nog niet. Ik hoop dat ik dat vieze drankje snel weg krijg, maar ik zie geloof ik nog het ergste op tegen het 2 uur wachten in het ziekenhuis. Maar even een boekje meenemen of de ipad ofzo.
Bij ons is het niet op afspraak, je kunt gewoon het kantoor van Saltro binnen lopen op enig moment. Het drankje valt best mee, anderhalve theeglas met weeïge troep, ik kreeg beide keren een compliment van prikmevrouw dat ik het zo snel op had. Duh, gewoon atten, dat kan ik wel :').
Die twee uur zijn idd naar, mijn man was er beide keren gelukkig bij dus hebben we elkaar lopen vermaken. Vanmorgen hebben we uitgebreid kunnen uitzoeken waar we onze zomervakantie het goedkoopst kunnen boeken O+.
KuikenGuppy
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:54:23 #239
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134753368
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:50 schreef Dyre het volgende:
GM en Marel: hoera voor de knippers! *O*

Iemand vroeg nog naar de kerstdagen: die zijn we hier heel soepel doorgekomen. Ik heb de carpaccio en de wijn heel subtiel en nonchalant afgewezen en ik kreeg geen vragende gezichten, dus het viel allemaal wel mee denk ik :D
Netjes gedaan :D.

Mijn moeder vroeg of ik ook een glaasje wijn wilde, en vervolgens snapte ze niet waarom ik de gerookte zalm niet wilde opeten (en waarom ik niet van te voren had gezegd dat ik geen gerookte zalm mocht) :'). Generatiekloofje, denk ik :+.
KuikenGuppy
pi_134753620
Mijn schoonmoeder boeit het gewoon geen ene reet wat ik wel en niet kan en mag eten en dan achteraf klagen dat ik niets at enzo :') Mijn moeder heeft alles afgezocht om de juiste brie enzo te vinden O+
En haalt dus heel bewust geen zalm en filet omdat ik het graag eet en dan echt zit te balen. *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')