Nee niet ikke maar ikke!quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hé Burdie, succes vandaag!
En djMomo 39 weken.![]()
Mén, wat een pijn heb ik in m'n tieten. Ze zijn nóg dikker geworden. Zijn zich echt helemaal aan het voorbereiden op de borstvoeding.
Nou ja, dat moet dan wel goed komen straks he.
En Chanty, mijn gevoel zei ook een meisje, ik wist het zoooo zeker, maar het is toch echt een jongen.
Succes vanmiddag, GM, ik duim voor je!quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Is het al 13:40?
Ik vind het retespannend!
TAP: beterschap met de kleine.
NIKKI:![]()
Burdie: succes nog even.
Momo al 39 weken!
Mango: aangemeld bij vk en.mvm!
Ik vind het wel jammer dat ik niet mag plassen voor mvm, zo'n kleine moeite maar je doet er veel goeds mee...
Ahwwwwquote:Op vrijdag 27 december 2013 07:03 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dit dus! Bij de eerste hebben wij alles nieuw gekocht, maar daar ben ik nu echt wel van terug gekomen. Sommige dingen blijven gewoon nieuw omdat je ze zo weinig/kort gebruikt. Natuurlijk is het leuk om wat nieuwe dingetjes te kopen, maar er is tweedehands ook heel veel te krijgen dat eruit ziet als nieuw.
TAP beterschap voor je ukkie.
Ik had gisteren weer een smeltmoment met dochter. Ze slaapt op zolder, dus we hebben nog steeds de babyfoon soms aan. Nu ook, alleen wilde dochter dus nog een knuffel en kus (de vijfde ofzo). Dus ik vertelde haar via de babyfoon dat ik niet meer zou komen want dat gaat niet zo goed met mijn dikke buik en dat ik ook zou stoppen met praten omdat het echt bedtijd was. Zegt ze even later met een heel sneu peuterstemmetje: "Nou Ollie (knuffel), mama wil mij geen knuffel en kus meer geven en mama wil ook niet meer met mij praten. Omdat er babies in de buik zitten."![]()
Achossie, toen ben ik toch nog maar even naar boven gegaan om een kus en knuffel te geven.
Ik ga een ochtendje werken en vanmiddag naar de gyn voor controle en groeiecho. Ben benieuwd of ze het nog steeds zo goed doen qua groei.
Edit: typo gefixt
Hèhè. Jij snapt t. Ik niet dus maar ikke! Ik ben nog maar 34.4!quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:17 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Hèhè. Jij snapt t. Ik niet dus maar ikke! Ik ben nog maar 34.4!
Nog heeel even!! Succes!quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Is het al 13:40?
Ik vind het retespannend!
Echo is maandag om 9.30 uur. Straks alleen controle zonder echo. Geen idee wat ze allemaal doen. Mama zei dat ze bij haar standaard vingerprik deden om op ijzer te controleren. Dat hoop ik dus niet want dat vind ik doodengquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:46 schreef Kwisted het volgende:
Ik ben benieuwd GM! Ik duim!
Chanty hoe laat is jou echo??
Ik heb er eentje van de prenatal van mp gehaald, een grijze lange, komt tot op mn knieen ongeveer. Maar met buikje staat ie wel leuk (normaal word ik wat kort van lange jassen). Er zit ook nog een band boven je buik die je vast kan doen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:51 schreef Kwisted het volgende:
Chanty ik zie nu 15u.. Spannend!! Wat zegt je gevoel?
Mango, minimijlpalen <3 ben benieuwd of jij ook al zo snel weer een buik krijgt en beweging gaat voelen! Is de teststreep nu goed donker trouwens?
Enf welke jas heb jij? Ik moet ook nog. Draag nu n lelijke..
oh verkeerd gelezen. Jammer nog even wachten op t geslachtquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
Echo is maandag om 9.30 uur. Straks alleen controle zonder echo. Geen idee wat ze allemaal doen. Mama zei dat ze bij haar standaard vingerprik deden om op ijzer te controleren. Dat hoop ik dus niet want dat vind ik doodeng
Dat doen ze hier alleen met 30 weken, dus niet standaardquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
Echo is maandag om 9.30 uur. Straks alleen controle zonder echo. Geen idee wat ze allemaal doen. Mama zei dat ze bij haar standaard vingerprik deden om op ijzer te controleren. Dat hoop ik dus niet want dat vind ik doodeng
Nou ja ik ga ervan uit dat het nog steeds een jongetje isquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Kwisted het volgende:
[..]
oh verkeerd gelezen. Jammer nog even wachten op t geslacht
Hier reen prik. Alleen uitleg bloeddruk meten en gewicht. En n koffertje met leuke spulletjes mee naar huis
Ja hier staat het ook maar een keer aangegeven in de "agenda" van de VK. Ik hou gewoon niet van naaldenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat doen ze hier alleen met 30 weken, dus niet standaard.
En het voelt alsof je jezelf aan een speld prikt, je merkt het nauwelijks.
Het zal vast meevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Hij vroeg wanneer mn laatste menstruatie was en daarna eerst maar n echo om precies de reden die jij aangeeft...quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef Ongeduldig het volgende:
Wat fijn GM!!
Deden ze meteen de echo of had je eerst een hele intake? Ik heb geen idee hoe zoiets gaat, en ben bang dat ik straks bij m'n eerste afspraak alleen maar kan denken "hou toch op met al die vragen, eerst maar eens kijken of er wat knippert, want zo niet dan hebben al die vragen toch geen zin"Ik ben echt best bang voor die eerste echo. Kan me je blijdschap dus heel goed voorstellen!
Nee ik voel me eigenlijk nog best beroerd maar de meeste misselijkheid komt denk ik van de AB, en die is zondag klaar!quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:58 schreef Dot. het volgende:
Fijn GM!Voel je je ook alweer wat beter?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:22 schreef marel88 het volgende:
Wat goed, GM! Hoe ver ben je volgens de echo?
Hier ook weer een knipper, en goed gegroeid tov zondag. Nu 8 weken precies (1,6 cm), over 2 weken termijnecho. Ik begin er in te geloven!
Wat fijn dat het zo meeviel!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:26 schreef Twinkle20 het volgende:
GM wat goehoed!! Ben heel blij voor je.
O en hoe moeilijk soms ook ... als je je weer eens een keer helemaal buhh voelt ... denk aan die knipper! Aan jullie kindje! Aan al het moois wat komen gaat.
Ik heb het nieuws vanmiddag aan mijn baas verteld en hij reageerde zo goed! Zag er mega tegen op .. trilde helemaal. Allemaal voor niks
Hmm, dat is inderdaad opmerkelijk, vooral voor een tweeling. Wanneer 'mag je' voor de suikertest? Ik moet zeggen dat ik 'm vandaag erg mee vond vallen in vergelijking met de vorige keer, maar echt blij word je er niet vanquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:55 schreef _NIKKI_ het volgende:
GM een knipper!![]()
Ik had net ook een goede echo, alleen zit een van de babies boven de P100 lijn. Ze zijn beiden echt al vanaf de echo met 20 weken aan de grote kant (nu dus 3 metingen) en volgen eigenlijk keurig het bovenlijntje van de curve.
Het is alleen wel een beetje vreemd dat ze zo groot zijn omdat man en ik beiden helemaal niet groot zijn (hij 1.80 en ik 1.63) en dochter zat en zit juist altijd een beetje onder het gemiddelde lijntje. Anyway, nu mag ik ook voor zo'n leuk suikeronderzoek.Ik hoop maar dat het geen suiker is. Aan de ene kant denk ik: er zijn hier verhalen zat van grote babies die toch gemiddeld bleken te zijn. Aan de andere kant is het gelet op onze lengte wel vreemd dat beide babies zo groot zijn. Kortom, eerst maar eens het suikeronderzoek afachten.
Ja ik zit niet bepaald op een tweede ronde ruzie met de baas te wachtenquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:35 schreef Mangostine het volgende:
En twink wat ontzettend fijn dat je baas zo positief reageerde! Zo kan het dus ook hè
Heb jij de uitslag al van vanmorgen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:39 schreef Burdie het volgende:
Hoera voor de knippers van GM en Marel!!!
[..]
Hmm, dat is inderdaad opmerkelijk, vooral voor een tweeling. Wanneer 'mag je' voor de suikertest? Ik moet zeggen dat ik 'm vandaag erg mee vond vallen in vergelijking met de vorige keer, maar echt blij word je er niet van.
Oh het kan dus wel. Ik had gegoogled maar las in advertenties dat het nepzakken zijn dus durfde ze niet open te maken. Maar dan ga ik dat dus wel doen, geen jaszakken is niet handigquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:39 schreef WupWup het volgende:
Die jas heb ik ook, in het grijs. Maar geen nepzakken hoor, je moet ze even open tornen![]()
Oh, enne VERLOF
Nee, normaalgesproken duurt dat een paar dagen. Maar de samples werden net opgehaald toen ik aan de beurt was, dus inmiddels zal het wel onderzocht zijn en de uitslag doorgebeld aan de VK. Die bespreekt het a.s. maandag met mij (en ik verwacht dat als er iets niet goed is, ze vanmiddag meteen wel had gebeld, dus ik ga ervan uit dat de uitslag goed is).quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Heb jij de uitslag al van vanmorgen?
Bij ons is het niet op afspraak, je kunt gewoon het kantoor van Saltro binnen lopen op enig moment. Het drankje valt best mee, anderhalve theeglas met weeïge troep, ik kreeg beide keren een compliment van prikmevrouw dat ik het zo snel op had. Duh, gewoon atten, dat kan ik welquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
Burdie ik moet maandag een afspraak maken, dus ik weet het nog niet. Ik hoop dat ik dat vieze drankje snel weg krijg, maar ik zie geloof ik nog het ergste op tegen het 2 uur wachten in het ziekenhuis. Maar even een boekje meenemen of de ipad ofzo.
Netjes gedaanquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:50 schreef Dyre het volgende:
GM en Marel: hoera voor de knippers!
Iemand vroeg nog naar de kerstdagen: die zijn we hier heel soepel doorgekomen. Ik heb de carpaccio en de wijn heel subtiel en nonchalant afgewezen en ik kreeg geen vragende gezichten, dus het viel allemaal wel mee denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |