Vorig jaar was het toch steeds iets vanquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind die smsjes in beeld zo vreselijk
1) Zet 'm op!!!!
2) jullie doen het geweldig
3) groeten henk ria en de kids, poot van rex
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:13 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om ons om te kleden en zo naar de kerk.
Tot later
Ik heb smsjes gestuurd die niet zijn vertoondquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind die smsjes in beeld zo vreselijk
1) Zet 'm op!!!!
2) jullie doen het geweldig
3) groeten henk ria en de kids, poot van rex
en van Veenstraquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Komt van Ekdom (althans, zover ik weet)
Ter waarde van?quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een kaartje met een inlogcode naar een website met verschillende cadeaus. Kun je zelf wat uitzoeken en ze bezorgen het thuis.
Ekstra Weekend dus zoals alors al zeiquote:
Ze vertonen enkel de berichtjes met het hoogste tokkiegehaltequote:Op dinsdag 24 december 2013 17:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb smsjes gestuurd die niet zijn vertoond
Ja, dat was Zombie Nation vorig jaar ook.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:14 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dit is vele malen beter dan dat ESRR
Maya de bij sms'jes vond ik nog wel leuk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:13 schreef PG18 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het toch steeds iets van
bla bla bla! Ik herhaal, bla bla bla!
Hebben ze dat dit jaar eruit gefilterd?
qftquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:14 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dit is vele malen beter dan dat ESRR
Euro of 30 schat ik zo. Het is allemaal net niks.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ter waarde van?
Ik heb een 50¤ bon gekregen voor een warenhuis wat tevens onze klant is. Dus het bedrijf heeft een grote korting op ons (werknemers) gekregenDat is pas slecht
Tim maakt leuke muziek.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:14 schreef Diaan73 het volgende:
Tim Knol nu op het podium trouwens...
Neem wat warme choco en een kerstkransje voor me mee? Dat was voor mij als klein kind de enige reden om naar de nachtmis te gaanquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:13 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om ons om te kleden en zo naar de kerk.
Tot later
Waarvan aktequote:Op dinsdag 24 december 2013 17:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Da's een meeloper die op zichzelf niks voorstelt.....
Oja dat was er ook nogquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maya de bij sms'jes vond ik nog wel leuk.
Ik weet niet of we dat krijgen. We gaan dit jaar voor het eerst ivm school. Kerstkransje heb ik ook voor je thuis trouwens.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Neem wat warme choco en een kerstkransje voor me mee? Dat was voor mij als klein kind de enige reden om naar de nachtmis te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |