Dat die niet ingekopt werd inderdaad, zondequote:
Zo is het. lekker bij de kachel met een bakje thee erbij. Prima deluxe.quote:
Lekker zonnig hier.twitter:Bart_Heemskerk twitterde op dinsdag 24-12-2013 om 16:11:15HET IS HIER DERTIG GRADENNN!!!! #SR13 #seriousrequest #Leeuwardenisdezomervervooruit http://t.co/OFLUZayY0f reageer retweet
Zwaaiend op z'n balkonquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
"HALLO UTRECHT WAAR ZIJN DIE HANDJES" *krekels*
Aldus Coen morgen.
Oké.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nou, ik ga jullie verlaten. Dit was denk ik de laatste keer voor deze SR. Bedankt allemaal (voor de fijne nachten). De vaste kliek; tot in [Top SR] en uiteraard [3FM].![]()
Pino nog bedankt voor de goeie OP.
Mexicano en Dago, jullie nog bedankt voor het kapen van de topics.![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nou, ik ga jullie verlaten. Dit was denk ik de laatste keer voor deze SR. Bedankt allemaal (voor de fijne nachten). De vaste kliek; tot in [Top SR] en uiteraard [3FM].![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Jooo geen dank hequote:Op dinsdag 24 december 2013 16:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Tot later!quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik ben al 3 jaar gestopt met SR. Tot volgende jaarquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
deze dus en Tsunamiquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze hebben nog maar twee nummers die ze draaien.
Houdoe!quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik kan hem niet iigquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:20 schreef PG18 het volgende:
Is dat het officiële dansje of hebben zij dat in alle waanzin daar bedacht?
Lijkt me logisch hequote:Op dinsdag 24 december 2013 16:20 schreef PG18 het volgende:
Auwmuk ja, hangt mij ook hendig de vot uitquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:20 schreef asco het volgende:
Dit liedje hangt me langzamerhand de vot uit.
Is 'aangeleverd'.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:20 schreef PG18 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:21 schreef nattermann het volgende:
[..]
Auwmuk ja, hangt mij ook hendig de vot uit
Paul ook wel volgens mij, alleen Coen hoopt nog op Tsunamiquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:22 schreef Pino112 het volgende:
Giel heeft dat anthem gewoon lopen pushen.
Hoopt nog?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Paul ook wel volgens mij, alleen Coen hoopt nog op Tsunami
Paul is ook van Tsunami dacht ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Paul ook wel volgens mij, alleen Coen hoopt nog op Tsunami
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:23 schreef FritsFlits het volgende:
Dacht eerst dat dit Natasha Bedingfield was
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:22 schreef Pino112 het volgende:
Wilbert heeft dat anthem gewoon lopen pushen.
Ik dacht Afdingfield.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:23 schreef FritsFlits het volgende:
Dacht eerst dat dit Natasha Bedingfield was
Paul is gewoon een falert.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:24 schreef PG18 het volgende:
Wat Giel allemaal doet probeert Paul steeds na te doen.
Je hebt je beste tijd wel gehad na 6 dagen SRquote:
Mja, zowel Tsunami als ESRR wordt constant gedraaid, het zouden beide de anthem kunnen zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Hoopt nog?
Je denkt toch niet dat ze nu in het laatste uur nog met een anthem gaan beginnen?
Dus, een anthemloos jaar, met 2 springplaten die er om 'vochten'quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja, zowel Tsunami als ESRR wordt constant gedraaid, het zouden beide de anthem kunnen zijn
Precies. Ik had zelf het idee van Tsunami wat meer is gedraaid.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja, zowel Tsunami als ESRR wordt constant gedraaid, het zouden beide de anthem kunnen zijn
Kan ik ook mee levenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:26 schreef D. het volgende:
[..]
Dus, een anthemloos jaar, met 2 springplaten die er om 'vochten'
Ow ik ben ook zo klaar met die Mumfert. En zijn zonen ook trouwens...quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:27 schreef D. het volgende:
Weer die Mumfert, en volgende week kan ik 'm ook al niet ontwijken
Wat een k*tfamiliequote:Op dinsdag 24 december 2013 16:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik ben ook zo klaar met die Mumfert. En zijn zonen ook trouwens...
Ik moet helemaal niksquote:
Da's al te laat, ze vervuilen de ether as we speakquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gewoon niet toelaten in Nederland...
Timber dan maar?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niksIk verklaar dit tot anthem, omdat het toch al het jaar van de kutmuziek was
True... ik doe even mute nu. Sein je me in als het afgelopen is?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
Da's al te laat, ze vervuilen de ether as we speak
Valt ook in de categorie kutmuziek, dus is om het evenquote:
Afgelopenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
True... ik doe even mute nu. Sein je me in als het afgelopen is?
Geen dankquote:
"Wat is hierop uw antwoord"quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:32 schreef glittertje39 het volgende:
Doen ze eigenlijk niet meer trouwen in het glazen huis? Dat was toch ook altijd zo een ding
Exact.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:32 schreef marcodej het volgende:
Fleur mag Giel niet heb ik het idee.
Echt wel, die zijn heel close joh.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:32 schreef marcodej het volgende:
Niemand mag Gielquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:32 schreef marcodej het volgende:
Ik dacht juist wel...quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:32 schreef marcodej het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt wel, die zijn heel close joh.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:33 schreef marcodej het volgende:
42? Hij had de broer van Bente kunnen zijn.
En hij leest het echt op, bij de anderen klinkt het natuurlijker. Maar best logisch opzichquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:35 schreef alors het volgende:
Nou ze hebben wel eens slechtere lezers gehad, hier is weinig mis mee behalve dat het geen echte nieuwslezer met goede stem en intonatie is.
Kerstraak.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
BJ gaat zo een nieuwe reclame voor Albert Heijn opnemen.
Ja idd, maar zulks leer je inderdaad ook niet op een middag. Maar wel een hele belevingquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En hij leest het echt op, bij de anderen klinkt het natuurlijker. Maar best logisch opzich
Cunegodquote:
POEP POEP POEPquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
En aan Annemiek dr gezicht te zien kwam er een bekend poepgeurtje uit.,..
Ohja die bedoelde ikquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Nina Kinert is beter.
Allebei Scandinaviëquote:
Nope. Da's niet lief. En er zit sws nauwelijks vlees aanquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:40 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Roel, ga je vanavond dat konijn op eten? Waarvan je zoveel foto's maakt. (Zie signature)
Nou hij heeft nog 4 uur de kans om te vragen naar DIE HANDJESquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel blij dat Driveinshow Coen voor dit jaar klaar is.
De hele dag Train met dat topnummer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:40 schreef FritsFlits het volgende:
Volgend jaar een drive-by show voor Coen?
Zo meteen op het podium bij het bekendmaken van de eindstand: Leeuwarden, steek die handen in de lucht!quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nou hij heeft nog 4 uur de kans om te vragen naar DIE HANDJES
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haar moeder is een oud-fokster... ik heb haar nu nog op facebook.
LEEUWARDEN..LAAT JE HOREN....quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zo meteen op het podium bij het bekendmaken van de eindstand: Leeuwarden, steek die handen in de lucht!
SPRINGEN!!quote:
Ja erg knappe meid. Leuke meid ook volgens mij. Op Lowlands zaten we bij haar in de buurt op het gras.quote:
Als ze in de buurt van Alkmaar is mag ze altijd koffie komen drinkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja erg knappe meid. Leuke meid ook volgens mij. Op Lowlands zaten we bij haar in de buurt op het gras.
Living Doll for #anthem #sr13quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:44 schreef Pino112 het volgende:
Living Doll op 1
TSUNAMI op 2
ESRR op 3
Je weet dat ze lesbisch is en een vriendin heeft?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als ze in de buurt van Alkmaar is mag ze altijd koffie komen drinken
Het zijn jouw soortgenoten hoor, pechvogel...quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:44 schreef Pino112 het volgende:
Living Doll op 1
TSUNAMI op 2
ESRR op 3
Checkpoint is toch een heel erg leuk programma hoor...quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Volwassenen in kinderprogramma's, ik krijg er jeuk van...
Hahaha, ze mag nog steeds langskomen hoor. Ik heb ook een theepotquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je weet dat ze lesbisch is en een vriendin heeft?
al zal dat jou niets uitmaken... ;P
Dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
It's possible that a child can rule the world someday, don't think any less of it now.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Checkpoint is toch een heel erg leuk programma hoor...
quote:
Nog niet eens gehoord.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:48 schreef miieejj het volgende:
Coldplay
Fix You
hoezo staat dit in de top 10 ..
prachtig liedjequote:Op dinsdag 24 december 2013 16:48 schreef miieejj het volgende:
Coldplay
Fix You
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:48 schreef miieejj het volgende:
Coldplay
Fix You
Of PSVquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:50 schreef Qunix het volgende:
Anthem moet gewoon iets zijn waar ze helemaal op los kunnen gaan, met name het publiek. Dus ESRR of Tsunami dus in dit geval.
PSVquote:
Volgens Paul dus welquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Je gaat 'm niet draaien."
Die mevrouw begrijpt dingen.
Sorry staat niet in de playlist pew pew pewquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Je gaat 'm niet draaien."
Die mevrouw begrijpt dingen.
PSVquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, ik ga jullie verlatenTot vanavond voor de mensen die er dan nog zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |